Ja! Dat vond ik dus ook al!quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar goed ik ga mijn aerobedje maar eens opzoeken
PM,quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:15 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JZKe
Go team, go team
(en dit is echt post zoveel op een rij)
hou toch eens op over dat kutwijfquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:24 schreef mike_hunt het volgende:
Vanavond naar Madonna![]()
ja, bear with me. Nog 1 dag en daarna houd ik erover op.![]()
Tot de greatest hits tour next year. (beetje overkill als je het mij vraagt, maar goed. Ik ga wel weer!)
respect the artists artistic integrityquote:
het gaat wel dope zijn denk ik, had je nog stukjes op youtube gezien van BCN?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:24 schreef mike_hunt het volgende:
Vanavond naar Madonna![]()
ja, bear with me. Nog 1 dag en daarna houd ik erover op.![]()
Tot de greatest hits tour next year. (beetje overkill als je het mij vraagt, maar goed. Ik ga wel weer!)
olaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
het gaat wel dope zijn denk ik, had je nog stukjes op youtube gezien van BCN?
we hebben een zwembad thuisquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
![]()
moet je niet op het strand liggen?
wij ookquote:
maar het is toch een puta merdequote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
respect the artists artistic integrity
quote:
Nep Spanjaard BCN is de code vor Barcelonaquote:
nee dat doet R al soms als ik stout benquote:
ja, daar was ik al achter.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nep Spanjaard BCN is de code vor Barcelona
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee dat doet R al soms als ik stout ben
hehe TONTA isn't google man's best friend in hard timesquote:
nee hij geeft me een klap op de arm als ik teveel naar andere boys kij k op het strandquote:
nee, het schoot me opeens binnen!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:45 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe TONTA isn't google man's best friend in hard times
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee hij geeft me een klap op de arm als ik teveel naar andere boys kij k op het strand
dan verdien je het ookquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee hij geeft me een klap op de arm als ik teveel naar andere boys kijk op het strand
maybe vanavond naar een optredentje ook, van lokale wereldberoemde artiest je kent het welquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, het schoot me opeens binnen!![]()
heb wel stukjes gezien van Madrid.![]()
Jij nog plannen voor vanavond?
Moiquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar ja, kijken mag toch wel. Of zit je gewoon schaamteloos te flirten waar R. bij zit?
gelukkig heeft ie wel een Hermes handbagquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vond trouwens ook nog een foto van je
[ afbeelding ]
Moiquote:
wie ?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
maybe vanavond naar een optredentje ook, van lokale wereldberoemde artiest je kent het wel
Das altijd leuk!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
maybe vanavond naar een optredentje ook, van lokale wereldberoemde artiest je kent het wel
Heeft R. hetzelfde karakter als dat wat jij hebt? Of is het opposite?quote:
Streahquote:
ja het is net zo'n flirt, zelfde temparament etc etc etc. het was geen opposites attracts bij onsquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heeft R. hetzelfde karakter als dat wat jij hebt? Of is het opposite?
exactlyquote:
Jacobo, leuke gastquote:
me gustaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Jacobo, leuke gast
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |