haha neej geen kloon hoor, heb maar 1 account, maar wat voor lijstje dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
verder moet ik nog vragen, kloon? en vul het lijstje in dat ergens zou moeten staan
even wachten tot wonderer het lijstje postquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:44 schreef 4nima het volgende:
[..]
haha neej geen kloon hoor, heb maar 1 account, maar wat voor lijstje dan?
BBQ is aan, vlees is klaar en salade okquote:
en dan als toetje sex?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
BBQ is aan, vlees is klaar en salade ok
quote:
leuk zou ik ook eens in moeten vullenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:55 schreef wonderer het volgende:
lijstje
heb je dat nog niet gedaan dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
leuk zou ik ook eens in moeten vullen
moiquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb je dat nog niet gedaan dan?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ja Mensen, ik ben al weer helemaal verliefd.
Zo gelukkig dat ik wel kan huilen.
Hier hoor ik thuis, en hier kom ik ook weer thuis.
Al is het niet vandaag dan is het wel morgen.
Als ik Amsterdam bninnen kom rijden, het Ij zie en het Maritiem, dan krijg ik vlinders.
Alleen het fietsen door de stad waar ik zo van houd geeft mij een gevoel van vrijheid.
Deze stad leeft, deze stad heeft een beat, een beat die aanzet tot muziek.
De drukke op straat, de cafeetjes s'avonds, en de verlichte bruggen.
Alsof ik weer thuis kom in de armen van een geliefde.
Ja het klinkt misschien sentimenteel of dramatisch, misschien ligt het aan mij, maar zo beleef ik Amsterdam.
Nooit in Lisboa geweest zekerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
So true. En met deze mooie woorden ga ik nu echt slapen
welke vraag zou je echt willen wetenquote:
zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:17 schreef 4nima het volgende:
lol.. kom er nou pas achter dat dit [homo] is en dat ben ik niet.. sorry voor mijn onder invloed zijn
ja ja vul het dan in voor mijquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Doe de aller laatste maar de rest weet ik zo'n beetje wel
de meeste vragen wil je denk ik liever niet beantwoord zien ofwel?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ja vul het dan in voor mij![]()
en de allerlaaste doe ik wel met PM als ik dat wil
alleen die van het werk, de rest mag je best radenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de meeste vragen wil je denk ik liever niet beantwoord zien ofwel?
stuur me gewoon die vraag maar, heb geen zin om dat lijstje intevullenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
alleen die van het werk, de rest mag je best raden
nu ben jij lui, het leek me wel leuk wat je dacth van mijquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
stuur me gewoon die vraag maar, heb geen zin om dat lijstje intevullen
misschien vul k hem later isquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nu ben jij lui, het leek me wel leuk wat je dacth van mij
van mij mogen het er meer zijn hoorquote:en die vraag ja daar moet ik over denken want het mag er maar 1 zijn
probeer maarquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien vul k hem later is
[..]
van mij mogen het er meer zijn hoor
ik ben volgende week in Spanje, neuken ??????quote:
hoeveel credit heeft de creditcard die ik van je krijg.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
probeer maar![]()
de meest belanrijke vraag is ................................................................................
nou?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
probeer maar![]()
de meest belanrijke vraag is ................................................................................
alleen als R meedoetquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben volgende week in Spanje, neuken ??????
R gaat terug naar Boliviaquote:
weet ik veel, zitten daar limits op danquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hoeveel credit heeft de creditcard die ik van je krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |