sommige welquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
weet ik veel, zitten daar limits op dan
jaquote:
ja ja jaquote:
neequote:
niet veelquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:05 schreef Stroekie het volgende:
is hier nog wat te doen ?
nuno bood zich aanquote:
Ruby tuesday'squote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat stond er vandaag op de kaart?
neequote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:44 schreef Stroekie het volgende:
moet ik mij eigenlijk schamen als ik opbiecht dat het dolly dots concert uit 2007 vanavond op tv erg leuk was en ik de dvd wil hebben ?
ha lekker een koekje van eigen deegquote:Op zaterdag 25 juli 2009 08:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je wordt ouder, dus milder?
trainingskamp voor jullie vakantie !quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:47 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Begin aan de hoeveelheid drank te wennen
Verjaardag?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
veel plezier op de verjaardag aldaar !
Nee hoor, hij is in maart jarigquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oeps, ik dacht dat die vriend van je ook eind juli jarig was, net weems jij en ik
Je bent ook nog een klein kindquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:07 schreef Eustace. het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb verschrikkelijk slecht geslapen omdat ik zo uitkijk naar me date van vanmiddag, ik voel me net een klein kind dat zich verheugd op schoolreisje.
Ik ben nog altijd blij met mijn perfect werkende HTC Diamond 2 die het volgens zo buggy is.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog een goede smartphone hebben om beter te kunnen internetten
Nee.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok nu begint het lang te duren, aangezien ik mijn mobiele telefoon verloren ben, kan iemand mij het mobiele nr van Ang3l kunnen PMen?
Komt omdat je uit Nuenen komtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ja Mensen, ik ben al weer helemaal verliefd.
Zo gelukkig dat ik wel kan huilen.
Hier hoor ik thuis, en hier kom ik ook weer thuis.
Al is het niet vandaag dan is het wel morgen.
Als ik Amsterdam bninnen kom rijden, het Ij zie en het Maritiem, dan krijg ik vlinders.
Alleen het fietsen door de stad waar ik zo van houd geeft mij een gevoel van vrijheid.
Deze stad leeft, deze stad heeft een beat, een beat die aanzet tot muziek.
De drukke op straat, de cafeetjes s'avonds, en de verlichte bruggen.
Alsof ik weer thuis kom in de armen van een geliefde.
Ja het klinkt misschien sentimenteel of dramatisch, misschien ligt het aan mij, maar zo beleef ik Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |