quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:04 schreef Weemz het volgende:
Hé, waarom is de uitslag van de poll nou geheim?
Enne, moeten we niet ff lullen over de 2500e topic-titel?omdat er waarschijnlijk weer gefraudeerd isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hang over, hmm, die halve film heb ik lopen flikflooien en zoenen dus ik weet het niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat vond ik van the hangover ook, maar het mist de potentie om een echt goede film te zijn
Channing?quote:
Ik kan niets zienquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:59 schreef Great_Expectations het volgende:
Poll: Wie zie je het liefst in S&G in een swim short?Ang3l Baltar Bartjebart BMD Cairon aka Kugari-Ken CrazyDutchPunk Cybart Dennismoore Desmonkey Dirk Dizer El_Mismo_Loco Great_Expectations hierissieweer HuubTuub keizerpinguin mike_hunt MisterO Nuno_G Nuvole Peter Samjustme Steve Stroekie Stuart.Alan.Jones Tha_Erik TheaterMaMa Vlarp Waxxer Weemz wonderer XMN8R Yoppie Yurithemaster
Poll: En wie zie je het liefst zonder?Ang3l Baltar Bartjebart BMD Cairon aka Kugari-Ken CrazyDutchPunk Cybart Dennismoore Desmonkey Dirk Dizer El_Mismo_Loco Great_Expectations hierissieweer HuubTuub keizerpinguin mike_hunt MisterO Nuno_G Nuvole Peter Samjustme Steve Stroekie Stuart.Alan.Jones Tha_Erik TheaterMaMa Vlarp Waxxer Weemz wonderer XMN8R Yoppie Yurithemaster
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee schatjepatatje, tis al weggehaald!quote:
DOOIE MUS DAN DIE PM VAN JEquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee schatjepatatje, tis al weggehaald!
Handige boekenleggerquote:
Ja TOEN nog niet!quote:
ik ken em ergens vanquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmmz3 en 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |