quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:41 schreef Biels het volgende:
[..]
In dat geval is TS het type dat haar kinderen ook "kids" noemt.
Nee hoor. Kids is gewoon een kankerlelijk woord. Voor de rest mag je spelfouten maken wat je wilt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:51 schreef tntkiller het volgende:
[..]
uuh "zijn" kids
niks mis mee om kids te zeggen of ben je zo'n taalpurist die echt op alles wat op aan te merken heb....zucht
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:50 schreef Seam het volgende:
Smaakte hij lekker op de BBQ?
een bench is geen straf voor een hond hoor...ze is al bij de fokker gewend aan een bench ze voelen zich juist veilig in een bench.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:53 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Wat een leuk puppy![]()
Ik denk niet dat ze het erg vind als ze niet in een bench hoeft.
STOMME KOOI!1!!1!1quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:57 schreef tntkiller het volgende:
[..]
een bench is geen straf voor een hond hoor...ze is al bij de fokker gewend aan een bench ze voelen zich juist veilig in een bench.
http://www.dogweb.nl/gedrag/bench.html
en ebst een mooie bench ook de meeste is niks anders dan draadstaal deze niet
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:20 schreef Rosbief het volgende:
Heb net deze besteld daar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTFquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:20 schreef Rosbief het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.diytrade.com/c(...)_Sex_Toy_BLDG01.htmlquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:20 schreef Rosbief het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou jaaaaa!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 08:16 schreef Uro het volgende:
[..]
http://www.diytrade.com/c(...)_Sex_Toy_BLDG01.html
Dit geloof je gewoon niet. Een seksspeeltje voor honden. Ik kan me voorstellen dat er ook lui zijn die het voor zichzelf gebruiken.
jawel maar dat zijn allemaal van die lelijke draadstaal dingen deze bij zooplus niet. en ik kan geen andere winkel vinden die de tabby II heeft(en die ze wel heeft linkt naar zooplus)quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb er al een paar keer wat besteld en nooit problemen gehad.
Maar ik heb inderdaad vaker gehoord dat als er iets mis is met een product of je wilt iets terugsturen dat dit wel vaak problemen oplevert bij hen. Even goed opletten wat je koopt dus.
Wel lastig dat je nu zonder bench zit. Kan je die bench niet annuleren en ergens anders een op de kop tikken?
Een design gevangenis dusquote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:59 schreef tntkiller het volgende:
[..]
jawel maar dat zijn allemaal van die lelijke draadstaal dingen deze bij zooplus niet. en ik kan geen andere winkel vinden die de tabby II heeft(en die ze wel heeft linkt naar zooplus)
de bench komt hier in de kamer te staan dus mag het er ook wel mooi uitzien
Inderdaad, 'kooi' had ook gewoon gekundquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:41 schreef Biels het volgende:
[..]
In dat geval is TS het type dat haar kinderen ook "kids" noemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |