De OP moet ook veel langer zijn dan 2 regelsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:08 schreef Eddy. het volgende:
Samenvatting : Gast, wat denk je wel niet een samenvatting voor 2 regels tekst?![]()
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zegt dat?!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:12 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
De OP moet ook veel langer zijn dan 2 regels
.
Ah nee, ik 'baggerde' zelf ook. Lama ff gaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:25 schreef Quir het volgende:
Bio, gezien de spoiler kun je nog. Show him!
Verder, houd jezelf gewoon een beetje in de hand!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:08 schreef Eddy. het volgende:
TS wordt telkens weer verleid om allerlei dingen te kopen die hij naar een week toch nooit meer aanraakt en/of dingen die hij eigenlijk helemaal niet nodig heeft etc. etc... En dat vind TS irritant.![]()
Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:28 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
[..]
Verder, houd jezelf gewoon een beetje in de hand!
Ik koop altijd na 7/8 maanden een nieuwe mobiele telefoon à ¤200/¤300 terwijl ik eigenlijk nooit bel en/of sms o.i.d., het enige wat ik eigenlijk altijd doe met mijn mobieltjes is muziek luisteren terwijl dat prima (beter zelfs!) kan met een normale MP3-speler... Ik heb een Full HD tv gekocht inclusief accessoires e.d., dat heeft me bij elkaar +¤1500 gekost... Dat waren de wat grotere dingen als ik alles op zou moeten noemen zitten we hier morgen nog...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:37 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
[..]
Wat voor troep heb je eigenlijk al gekocht?
Kom maar op, ik heb de tijd.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:21 schreef Eddy. het volgende:
[..] Dat waren de wat grotere dingen als ik alles op zou moeten noemen zitten we hier morgen nog....
Waarom niet?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:22 schreef L0t.. het volgende:
Wil je niet meer over jezelf in de derde persoon praten? Bedankt.
HDMI-kabel van ¤129 omdat de verkoper beweerde dat ie echt veel beter is e.d., Monster Home Theater Power Center (stekkerdoosquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |