De OP moet ook veel langer zijn dan 2 regelsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:08 schreef Eddy. het volgende:
Samenvatting : Gast, wat denk je wel niet een samenvatting voor 2 regels tekst?![]()
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zegt dat?!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:12 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
De OP moet ook veel langer zijn dan 2 regels
.
Ah nee, ik 'baggerde' zelf ook. Lama ff gaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:25 schreef Quir het volgende:
Bio, gezien de spoiler kun je nog. Show him!
Verder, houd jezelf gewoon een beetje in de hand!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:08 schreef Eddy. het volgende:
TS wordt telkens weer verleid om allerlei dingen te kopen die hij naar een week toch nooit meer aanraakt en/of dingen die hij eigenlijk helemaal niet nodig heeft etc. etc... En dat vind TS irritant.![]()
Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:28 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
[..]
Verder, houd jezelf gewoon een beetje in de hand!
Ik koop altijd na 7/8 maanden een nieuwe mobiele telefoon à ¤200/¤300 terwijl ik eigenlijk nooit bel en/of sms o.i.d., het enige wat ik eigenlijk altijd doe met mijn mobieltjes is muziek luisteren terwijl dat prima (beter zelfs!) kan met een normale MP3-speler... Ik heb een Full HD tv gekocht inclusief accessoires e.d., dat heeft me bij elkaar +¤1500 gekost... Dat waren de wat grotere dingen als ik alles op zou moeten noemen zitten we hier morgen nog...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:37 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
[..]
Wat voor troep heb je eigenlijk al gekocht?
Kom maar op, ik heb de tijd.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:21 schreef Eddy. het volgende:
[..] Dat waren de wat grotere dingen als ik alles op zou moeten noemen zitten we hier morgen nog....
Waarom niet?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:22 schreef L0t.. het volgende:
Wil je niet meer over jezelf in de derde persoon praten? Bedankt.
HDMI-kabel van ¤129 omdat de verkoper beweerde dat ie echt veel beter is e.d., Monster Home Theater Power Center (stekkerdoosquote:
Ik kom vaak in de verleiding maar aangezien ik geen creditcard heb heb ik daar nog nooit iets van gekocht...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:30 schreef Acinonyx het volgende:
TS laat zich dingen aansmeren via Telsell
Met alle respect kerel, jij geeft aan dat je teveel shit koopt die je niet nodig hebt. Nu mogen we dat op een Tyler Durden-achtige wijze allemaal heel zwaar op gaan nemen, maar daar is het nu te laat voor. Los je probleem op via E-bay, en zorg ervoor dat de dingen die je bezit niet jou bezitten. En neem nog een Hollandse nieuwe met slagroom.quote:
quote:
YESSSSSSSS!!!!14506EINZZWEIDREI!!!!LOLLERCOPTER!!!!!!!quote:
Helemaal niet!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:39 schreef IkBenOzan het volgende:
TS is een flikker. Hij(lees zij) vertoont vrouwelijke symptomen.
Nog een symptoom. Echte mannen zijn niet bang voor de dood.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:44 schreef Eddy. het volgende:
[..]
Helemaal niet!Nouja, ik ga slapen voordat m'n moeder erachter komt dat ik zolaat nog op FOK! zit en mij vermoord.. Doei.
.
Het duurt maar even. Koester het.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:39 schreef Eddy. het volgende:
[..]
YESSSSSSSS!!!!14506EINZZWEIDREI!!!!LOLLERCOPTER!!!!!!!![]()
![]()
EINDELIJK!!!!!!!111111111111!!!!
![]()
![]()
![]()
.
IK BEN EINDELIJK EEN KEREL EN IK KRIJG EINDELIJK RESPECT!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111!!!!!UPSYLON!!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |