abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71811926
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 23:35 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Dan moet je gewoon stoppen met MMA kijken als je niet genoot van dat gevecht
Ik moet helemaal niks, ben je in het echt ook zo'n irritant ventje ?
  Redactie Games woensdag 12 augustus 2009 @ 10:41:14 #252
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_71812186
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:31 schreef perezoso het volgende:

[..]

Ja
.....Kennedy
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:11:36 #253
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_71812961
Weet iemand eigenlijk wanneer je een titel gevecht mag gaan doen? Want Silva mocht bij zijn tweede gevecht in de UFC al voor de belt gaan.. En bij Lesnar was het ook zijn derde gevecht.. GSP mocht ook al op bij gevecht nummer 3 en BJ bij 4.

Vind dat best wel snel al..

Het lijkt erop dat alleen machida een uitzondering is want die mocht pas op bij gevecht 7..

Ben dus wel benieuwd hoe dat beslist wordt.
Bla Bla Bla :P
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:53:47 #254
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_71814235
Vanavond laatste deel van WEC 42 kijken . Gisteren niet aan toegekomen aangezien ik een vergadering had
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:19:03 #255
76625 Blackviper
pi_71818681
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:53 schreef Sjowhan het volgende:
Vanavond laatste deel van WEC 42 kijken . Gisteren niet aan toegekomen aangezien ik een vergadering had
Die ben ik nu aan t binnenhalen

K-1 WGP in Tokyo staat er ook als je interesse hebt

Yuto Watanabe vs. Nobuhiro Ko
Keijiro Maeda vs. Jan Soukup
Melvin Manhoef vs. Ramazan Ramazanov
Peter Aerts vs. Yosuke Nishijima
Rico Verhoeven vs. Brice Guidon
Sergei Lascenko vs. Sebastian Ciobau
Dani?l Ghita vs. John Love
Kengo Shimizu vs. Shinkyu Kawano
Kazuo Doi vs. Katsuharu Ebisawa
Prince Ali vs. YUKI

Die manhoef maakt op deze manier ook wel aardig wat gevechten in een jaar..
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:27:10 #256
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_71818943
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:31 schreef perezoso het volgende:

[..]

Yup

Maar nogmaals, als je niet kan zien wat voor techniek en skillz Silva had in dat gevecht, dat snap ik echt niet.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:44:05 #257
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_71819433
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:19 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Die ben ik nu aan t binnenhalen

K-1 WGP in Tokyo staat er ook als je interesse hebt

Yuto Watanabe vs. Nobuhiro Ko
Keijiro Maeda vs. Jan Soukup
Melvin Manhoef vs. Ramazan Ramazanov
Peter Aerts vs. Yosuke Nishijima
Rico Verhoeven vs. Brice Guidon
Sergei Lascenko vs. Sebastian Ciobau
Dani?l Ghita vs. John Love
Kengo Shimizu vs. Shinkyu Kawano
Kazuo Doi vs. Katsuharu Ebisawa
Prince Ali vs. YUKI

Die manhoef maakt op deze manier ook wel aardig wat gevechten in een jaar..
Ook maar even doen, qua namen zegt het me nog vrij weinig, maar misschien zitten er wel leuke gevechten tussen (en daar gaat het eigenlijk ook een beetje om).
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:09:03 #258
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_71820099
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:44 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Ook maar even doen, qua namen zegt het me nog vrij weinig, maar misschien zitten er wel leuke gevechten tussen (en daar gaat het eigenlijk ook een beetje om).
Die zitten ertussen als ik een vriend van me mag geloven.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:48:08 #259
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_71821252
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:44 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Ik heb het event gisteren live gekeken..

ik kan je zeggen... skip alle partijen behalve de partij van manhoef en aerts... Dit is echt een draak van een event.. bijna waardeloos. niveau is ver te zoeken.. K1 heeft niet lang meer te gaan als ik het zo zie.. de geldkraan wordt steeds verder dichtgedraaid.

jammer
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:06:23 #260
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_71821760
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 23:41 schreef Fokski het volgende:

[..]

Ik was al verbaasd hoe gemakkelijk Silva Irvin zwaar open haalde met wat mij een gemiddelde stoot leek en dat Chris Leben KO geslagen werd. Maar het laat ook zien dat Dan Henderson geen off-day had tegen Silva en dat Rich Franklin het zo slecht nog niet deed voor iemand die tegen Silva vocht om te winnen (itt een Leites of Cote).
Je kunt Leites en Cote echt niet over één kam scheren en zeggen dat Cote niks deed om er een wedstrijd van te maken.. tis al een hele tijd terug natuurlijk dat ik die fight gezien heb maar wat ik me er van kan herinneren was zijn hele opzet anders dan Leites (als die uberhaupt al een idee had wat ie wilde bereiken)

toch?

[ Bericht 5% gewijzigd door Tazmaniac op 12-08-2009 16:18:30 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:07:24 #261
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_71821788
Dennis Hallman back in the UFC
quote:
Sometimes the fourth time is the charm. That’s what veteran welterweight Dennis “Superman” Hallman is hoping with the recent announcement of his new contact.

“I just signed a four-fight deal with the UFC and it’s good to be back with MMA’s premier organization,” Hallman announced to MMAWeekly.com. “I’m prepared to come in there and perform to the best of my abilities and climb back up the ranks.” Having been four years since Hallman last appeared at a UFC event, he feels much has changed within him to make this next run more successful than previous ones. “I’m a more mature Dennis Hallman,” he stated. “I think I’m better prepared physically and mentally to compete at a high level.

“Every time you get cut (from the promotion) it kind of brings you back to reality and you’ve got to get back on the horse and see what your problems were in the past and correct them. I’m fortunate enough to have a fourth shot at the UFC, and I’m going to take as best advantage of it as I can.” After months of rumors, Hallman’s agent, Ken Pavia, was able to seal the deal, and now Hallman expects to be thrown into the deep end welterweight mix pretty much right away.

“There’s a lot of guys in the UFC that I can kick the (expletive) out of, so I’m pretty confident going in there,” he exclaimed. “With the contract that I’ve signed I think they’re going to be putting me in with some tough guys right away, so I’m prepared for that as well.” As for when that debut may happen, signs point to later this year, if not sooner depending on if other fighters are forced out of their scheduled match-ups.

“They said that if somebody gets injured and I’m ready, then that would be the time that I would fight,” commented Hallman. “But November is when I’m looking at to get scheduled.”

Riding a five-fight winning streak, it could very well be the time for Hallman to finally fly high in the UFC and earn a long-awaited title shot. “Just like Superman, I don’t die,” chuckled Hallman.

“I’m back – you can’t kill Superman.”
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:13:22 #262
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_71821946
Tamdan McCrory released by the UFC
quote:
Tamdan McCrory has been let go by the UFC following a split decision defeat at the hands of John Howard at UFC 101.

Apparently a representative of “The Barn Cat” was notified of the release by UFC matchmaker Joe Silva sometime Monday evening according to a recent report on the Underground News.

McCrory earned a reputation as a tougher than nails, well rounded mixed martial artist during his time with the UFC where he put together a respectable record of 3-3 while compiling wins over the likes of Pete Spratt and Luke Cummo, and dropping bouts to Akihiro Gono and Dustin Hazelett.

With an overall record of 11-3 and a fighting style that refuses to disappoint, Tamdan would make a fantastic addition to the Strikeforce welterweight roster that is currently hungry for talent.
Nou vond ik het ook vrij matig dat hij geen submission victory wist te pakken maar als je McCrory laat gaan kun je net zo goed 20% van het huidige roster cutten
pi_71823128
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:48 schreef Dacide het volgende:

[..]

Ik heb het event gisteren live gekeken..

ik kan je zeggen... skip alle partijen behalve de partij van manhoef en aerts... Dit is echt een draak van een event.. bijna waardeloos. niveau is ver te zoeken.. K1 heeft niet lang meer te gaan als ik het zo zie.. de geldkraan wordt steeds verder dichtgedraaid.

jammer
Er waren best leuke partijen al is het technisch niet altijd geweldig.
pi_71823313
Hahaha die gif... geweldig
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:11:46 #265
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_71823516
UFC Takes on Strikeforce, Will Air Brock Lesnar-Frank Mir Fight on Spike

Counter programming is back

.
..
...
....

Trouwens die scores bij Sakara vs. Leites weer

2x 29-28 Sakara
1x 30-27 Leites

WTF mate

[ Bericht 38% gewijzigd door Tazmaniac op 12-08-2009 17:30:59 ]
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:01:03 #266
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_71829927
Dan Cramer Released From UFC
quote:
The Ultimate Fighter 7 semifinalist Dan Cramer has been released by the UFC following his loss last Saturday at UFC 101 in Philadelphia, FanHouse has learned.

Cramer (1-1), one of the few fighters to make his pro MMA and UFC debut at the same time, dropped a lopsided decision to castmate Matt Riddle on scores of 27-29, 26-30 and 27-30. Cramer entered coming off a split decision win over season six's Matt Arroyo at UFC 94 in January.

Prior to his pro debut, Cramer was 3-0 in amateur competition and 2-1 as a Team Rampage middleweight on The Ultimate Fighter 7.

Cramer at only 23 years of age remains a welterweight prospect out of the American Top Team and will likely be invited back to the UFC once he gains more experience.
pi_71833058
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:11 schreef Blackviper het volgende:
Weet iemand eigenlijk wanneer je een titel gevecht mag gaan doen?
Silva is wel grappig, die kreeg zn titelgevecht omdat hij Leben zo hard KO had geslagen, dat iedereen in een poll op de ufc site wilde dat hij tegen Franklin moest en zo geschiedde...

Lesnar kreeg zn titelgevecht puur vanwege marketingwaarde. Lesnar in de main event = cash! Lots and lots of it! De meeste mensen moeten het inderdaad verdienen, maar Dana vond dat hij dat al had verdiend op basis van zn amateurwedstrijden als worstelaar. Bullshit, want er zijn meerdere worstelaars in de UFC die het niet zo makkelijk krijgen.

GSP was al een klasse apart toen hij in de UFC begon, zo jong en zo goed er zat gewoon heel veel potentie in hem. De titel was volgens mij vacant en hij vocht een vrij aardige wedstrijd tegen Hughes.

BJ zelfde verhaal een beetje als GSP, alleen BJ was ook nog eens de eerste Amerikaan die de wereld JJ kampioenschappen won, terwijl hij daarbovenop ook nog eens maar 4 jaar aan het trainen was. ZIEK ZIEK ZIEK dus. Toen hij ook nog eens Uno KO sleog was er een nieuwe contender opgestaan en daar was zijn titlefight.

De enige die echt vies genakt is, is Machida. Hij verdiende een titlefight al veel en veel eerder, maar zijn gevechten werden saai bevonden door Dana. Zelfde probleem met Okami een beetje.

Dus hoe het beslist wordt heeft niet alleen met skills te maken, maar ook met populariteit, marketingwaarde en of je goed bent met upper management.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_71834865
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:27 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Yup

Maar nogmaals, als je niet kan zien wat voor techniek en skillz Silva had in dat gevecht, dat snap ik echt niet.
Ik zei toch petje af voor silva, ik vind hem een geweldige vechter maar er was nauwlijks tegenstand en dat maakt het gevecht op zich voor mij en vele anderen teleurstellend.
pi_71839283
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:13 schreef perezoso het volgende:

[..]

Ik zei toch petje af voor silva, ik vind hem een geweldige vechter maar er was nauwlijks tegenstand en dat maakt het gevecht op zich voor mij en vele anderen teleurstellend.
ik ben het wel met je eens. maar anderen vonden Griffin niet teleurstellend maar juist Silva zo geweldig. je kunt mij echter niet wijsmaken dat Griffin a. niet meer kon proberen en b. niet meer verder kon op het moment dat ie opgaf. hij had door het stof moeten gaan totdat ie keihard KO zou gaan. "Griffin is gonna bring the fight to Silva" werd er van te voren gezegd. helaas bleek ie daar niet de ballen voor te hebben. en hij had ook niet de ballen om daarna in de octagon te blijven.

[ Bericht 22% gewijzigd door DJ_Ryow op 13-08-2009 03:50:09 ]
pi_71841278
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:23 schreef roepdeman het volgende:

[..]

Silva is wel grappig, die kreeg zn titelgevecht omdat hij Leben zo hard KO had geslagen, dat iedereen in een poll op de ufc site wilde dat hij tegen Franklin moest en zo geschiedde...

Lesnar kreeg zn titelgevecht puur vanwege marketingwaarde. Lesnar in de main event = cash! Lots and lots of it! De meeste mensen moeten het inderdaad verdienen, maar Dana vond dat hij dat al had verdiend op basis van zn amateurwedstrijden als worstelaar. Bullshit, want er zijn meerdere worstelaars in de UFC die het niet zo makkelijk krijgen.

GSP was al een klasse apart toen hij in de UFC begon, zo jong en zo goed er zat gewoon heel veel potentie in hem. De titel was volgens mij vacant en hij vocht een vrij aardige wedstrijd tegen Hughes.

BJ zelfde verhaal een beetje als GSP, alleen BJ was ook nog eens de eerste Amerikaan die de wereld JJ kampioenschappen won, terwijl hij daarbovenop ook nog eens maar 4 jaar aan het trainen was. ZIEK ZIEK ZIEK dus. Toen hij ook nog eens Uno KO sleog was er een nieuwe contender opgestaan en daar was zijn titlefight.

De enige die echt vies genakt is, is Machida. Hij verdiende een titlefight al veel en veel eerder, maar zijn gevechten werden saai bevonden door Dana. Zelfde probleem met Okami een beetje.

Dus hoe het beslist wordt heeft niet alleen met skills te maken, maar ook met populariteit, marketingwaarde en of je goed bent met upper management.
Ik ben er vrij simpel in, als je de kampioen verslaat ben je de kampioen. Ik geloof niet zo in het verdienen van een titelgevecht.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:58:46 #271
76625 Blackviper
pi_71842809
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:48 schreef Fokski het volgende:

[..]

Ik ben er vrij simpel in, als je de kampioen verslaat ben je de kampioen. Ik geloof niet zo in het verdienen van een titelgevecht.
Nou ik vroeg het omdat ik vond dat het best snel gaat dat iemand dus een kampioen gevecht aan mag.
En het is logisch dat je pas kampioen bent als je de huidige verslaat. Maar sommige worden dus heel snel gematched tegen kampioenen terwijl andere dat dus helemaal niet hebben.

Dus vandaar dat ik nieuwsgierig was op welke gronden dat allemaal gebeurt want het kan niet allemaal puur loting of iets zijn.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:26:04 #272
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_71845178
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:48 schreef Fokski het volgende:

[..]

ben ik niet met je eens.. ofja half.

Ok, als je de kampioen verslaat ben je zelf de champ.. daar ben ik het mee eens.

Maar je moet het verdienen om tegen de champ te mogen knokken.

Stel je neemt een amateur klasse shooto vechter. JE zet deze tegen Fedor. Fedor glijdt uit of whatever... en de amateur weet een lucky punch te slippen.. hoppa Fedor KO. Amateur is nu de nieuwe champ.

Als je deze amateur eerst minstens een partij of 4-5-6 laat knokken.. dan zou ie al veel eerder door de mand zijn gevallen. Zou hij deze partijen evengoed allemaal winnen. Dan verdiend ie het ook om tegen de champ te mogen.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:27:27 #273
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_71851764
Thales Leites released from UFC!!!
quote:
Thales Leites, who less than four months ago competed for the UFC middleweight title, was given his walking papers in a meeting Wednesday afternoon with the UFC, FanHouse confirmed with a source close to Leites.

Leites (14-3) had exclusively fought for the UFC since The Ultimate Fighter 4 Finale in November 2006, where he lost his promotional debut to Martin Kampmann, but would bounce back with five straight wins to earn a shot against champion Anderson Silva. However, after the two turned out a lackluster and tentative five-round performance, both faced heavy criticism and required a strong follow-up outing to restore their reputation.
Both were in action last Saturday at UFC 101 for their next fights and Silva stole the show with his dismantling of former light heavyweight champion Forrest Griffin, but Leites on the other hand, dropped a split decision to Alessio Sakara for his second straight fight decided on the scorecards. It was a close fight but the result was apparently enough for the UFC to release him.

Although the loss was the Nova Uniao member's first back-to-back of his career and an exit from the UFC is obviously a regression, Leites is a fighter that should have no trouble finding a new promotion to compete for as he could instantly be a contender in any other organization.

FanHouse has also learned that George Roop and Dan Cramer have been cut following losses at UFC 101.
Verder:
Vladimir Matyushenko returns to the Octagon at UFC 103

Nick Diaz signs pro boxing contract

[ Bericht 1% gewijzigd door Tazmaniac op 13-08-2009 16:55:27 ]
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:25:34 #274
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_71857829
Kan niet wachten tot Machida vs Rua!
pi_71865571
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:58 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Nou ik vroeg het omdat ik vond dat het best snel gaat dat iemand dus een kampioen gevecht aan mag.
En het is logisch dat je pas kampioen bent als je de huidige verslaat. Maar sommige worden dus heel snel gematched tegen kampioenen terwijl andere dat dus helemaal niet hebben.

Dus vandaar dat ik nieuwsgierig was op welke gronden dat allemaal gebeurt want het kan niet allemaal puur loting of iets zijn.
Het heeft vaak een reden, namelijk een zeker talent. Nu wil dat niet zeggen dat ander talent niet langer bezig moet zijn om een titelgevecht te verdienen (bijv. Lyoto) maar de voorbeelden die je aangaf Silva, Lesnar, Penn en GSP zijn allemaal nu gevestigde UFC-kampioenen waarvan 3 van de 4 bijna unaniem worden gezien als de beste uit hun klasse.
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:25 schreef n00cL30n het volgende:
Kan niet wachten tot Machida vs Rua!
Kansloze partij voor Rua. Die moet het echt hebben van de kleine ruimte (de ring) en een veelvoud van tools (soccer kicks, knieeen op de grond e.d.) waarmee zijn agressieve onbevangen stijl het best tot uiting komt. In de kooi waar Lyoto genoeg ruimte heeft om te kunnen manoeuvreren en te ontwijken komt de betere techniek duidelijk naar voren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')