Dat is ook een optie.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb nooit boter in mijn beleg, ik veeg mijn mes volledig af aan mijn brood
Mensen die altijd helemaal alleen moeten etenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:36 schreef Mr.Talisker het volgende:
Mensen die hun eten moeten delen met anderen.
Ik kan ook wel een half uur later dan mijn man eten en de kinderen een uur eerder om de beurt voeren....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:42 schreef Mr-Coffee het volgende:
Mensen die het opnemen van voedsel als een sociale zaak en vorm van gezelligheid zien.
haren van een ander in je neus?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:07 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
Veel shit hier die vaak voorkomt als je met maten op vakantie gaat..
Vaker dan je lief is..
Zelfde geldt voor pissen over de rand, strepen in het toilet, haren in de afvoer, haren van iemand anders in je gel, haren van iemand anders in je neus en haren van iemand anders tussen je tanden etc..
Als ze een scheet op je kussen laten, dan blijven er zoms konthaartjes achter. Als je dan gaat slapen op je kussen komen ze in je neus... En ja, kontharen kunnen ook lang zijn!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:09 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
haren van een ander in je neus?hoe krijg je dat voor elkaar?
QFTquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:40 schreef kikoooooo het volgende:
Dubbeldippen
Bitterbal ->mayo/mosterd -> hap -> nog een keer dippen -> laatste hap![]()
Zo goor
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:12 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
[..]
Als ze een scheet op je kussen laten, dan blijven er zoms konthaartjes achter. Als je dan gaat slapen op je kussen komen ze in je neus... En ja, kontharen kunnen ook lang zijn!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:23 schreef Inverted_World het volgende:
Terechte klacht. Vooral dat kaas gedeelte is kut. Vla, honing/stroop eet ik toch nooit
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:26 schreef wazoomie het volgende:
Mensen die met een lepel de mayonaise uit de pot scheppen en vervolgens de lepel schoonlikken.
Hoe moet je het wél doen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:19 schreef TNA het volgende:
- Hoe je yoghurt/vla moet schenken uit een pak, waardoor de inhoud langs het karton loopt en opdroogt
Het is in iedergeval kk moeilijk!quote:
Campina verkoopt volgens mij ook vla in een fles... iets voor jou?quote:
Ja, behalve dat het ranzige dure troep is. Gadver.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:06 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
wat is daar dom aan. lekker makkelijk toch.
Thanks voor de tip.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:36 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Campina verkoopt volgens mij ook vla in een fles... iets voor jou?![]()
Volgens mij heet dat een likkerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:58 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Thanks voor de tip.
Daar kun je vast ook zo'n krenterige rubber leegschraap stokje in gebruiken die m'n oma vroeger had.
Iemand een idee wat ik bedoel?
Waar is Benzoy, "Gezond internet" (quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:13 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Volgens mij heet dat een likker
Zoek daar echter maar eens een plaatje van op google
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:00 schreef Nielsch het volgende:
Terechte klacht!
Of:
Mensen die je appelmoes opeten, de pot volschijten en die terug zetten in de koelkast!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |