Jupquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Presenteert die Jeroen Nieuwenhuize () het nog steeds?
Dat is dus DE reden om nooit naar de Top40 te luisteren.quote:
Ik zap wel om het gezeik heen, net als bij de reclamesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat is dus DE reden om nooit naar de Top40 te luisteren.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:15 schreef Penisbaard het volgende:
Denken dat die Amerikaanse Disneymeuk beter is dan al die andere Amerikaanse meuk
Dan blijf je bezigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zap wel om het gezeik heen, net als bij de reclames
Daarom luister ik Skyradio, oersaai, maar luisterd wel lekkerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:20 schreef Stoeprand het volgende:
En als er ooit een goed nummer is dan korten ze het nummer heel smerig in, omdat het anders te lang duurt
Dat deed Erik de Zwart toch altijdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Presenteert die Jeroen Nieuwenhuize () het nog steeds?
Bij mij op het werk stond Radio Veronica aan. Zelfs daar korten ze het inquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daarom luister ik Skyradio, oersaai, maar luisterd wel lekker
Daar vind ik die ochtendshow van Rick van Velthuysen erg tofquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Bij mij op het werk stond Radio Veronica aan. Zelfs daar korten ze het in
Dat was ook wel lachen ja. Of de flauwe grappen rond 4 uur.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daar vind ik die ochtendshow van Rick van Velthuysen erg tof(althans, ik hoorde 20 minuten ervan van de week
)
Ook tof iddquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat was ook wel lachen ja. Of de flauwe grappen rond 4 uur.
Ja, ach ik heb nu geen vakantiebaantje meer, dus ik hoor/luister het niet meer.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ook tof idd
Vannochtend moest ik wel stiekem lachen om de column bij Edwin Evers vannochtend, maar normaal vind ik Edwin Evers stom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |