Jupquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Presenteert die Jeroen Nieuwenhuize () het nog steeds?
Dat is dus DE reden om nooit naar de Top40 te luisteren.quote:
Ik zap wel om het gezeik heen, net als bij de reclamesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat is dus DE reden om nooit naar de Top40 te luisteren.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:15 schreef Penisbaard het volgende:
Denken dat die Amerikaanse Disneymeuk beter is dan al die andere Amerikaanse meuk
Dan blijf je bezigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zap wel om het gezeik heen, net als bij de reclames
Daarom luister ik Skyradio, oersaai, maar luisterd wel lekkerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:20 schreef Stoeprand het volgende:
En als er ooit een goed nummer is dan korten ze het nummer heel smerig in, omdat het anders te lang duurt
Dat deed Erik de Zwart toch altijdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Presenteert die Jeroen Nieuwenhuize () het nog steeds?
Bij mij op het werk stond Radio Veronica aan. Zelfs daar korten ze het inquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daarom luister ik Skyradio, oersaai, maar luisterd wel lekker
Daar vind ik die ochtendshow van Rick van Velthuysen erg tofquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Bij mij op het werk stond Radio Veronica aan. Zelfs daar korten ze het in
Dat was ook wel lachen ja. Of de flauwe grappen rond 4 uur.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daar vind ik die ochtendshow van Rick van Velthuysen erg tof(althans, ik hoorde 20 minuten ervan van de week
)
Ook tof iddquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat was ook wel lachen ja. Of de flauwe grappen rond 4 uur.
Ja, ach ik heb nu geen vakantiebaantje meer, dus ik hoor/luister het niet meer.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ook tof idd
Vannochtend moest ik wel stiekem lachen om de column bij Edwin Evers vannochtend, maar normaal vind ik Edwin Evers stom.
quote:
Toevallig heb ik haar nu opquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:15 schreef Acinonyx het volgende:
Hm Pixie Lott![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat zijn nog niet eens haar lekkerste foto'squote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:15 schreef Acinonyx het volgende:
Hm Pixie Lott![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb m`n nieuwe wallpaper gevondenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:20 schreef Seam het volgende:
[..]
En dat zijn nog niet eens haar lekkerste foto's
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:20 schreef Seam het volgende:
[..]
En dat zijn nog niet eens haar lekkerste foto's
"Radio edits" of hoe ze dat noemen inderdaadquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:20 schreef Stoeprand het volgende:
En als er ooit een goed nummer is dan korten ze het nummer heel smerig in, omdat het anders te lang duurt
Dit bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
"Radio edits" of hoe ze dat noemen inderdaad![]()
![]()
En vaak halen ze dan ook nog het mooiste deel uit het nummer weg. Dan mist de solo of de bridge bijvoorbeeld, of doen ze opeens een fadeout terwijl het nummer nog een verse en chorus moet.![]()
Imbecielen die het inkorten.
Jij hebt geen breedbeeld monitorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb m`n nieuwe wallpaper gevonden![]()
Hm je kan bijna de stoppeltjes en alles zienquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb m`n nieuwe wallpaper gevonden![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
En vaak halen ze dan ook nog het mooiste deel uit het nummer weg. Dan mist de solo of de bridge bijvoorbeeld, of doen ze opeens een fadeout terwijl het nummer nog een verse en chorus moet.![]()
Zoiets heet een couplet en een refrein, mien jong.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
Is hetzelfde dus.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:30 schreef Biels het volgende:
[..]
Zoiets heet een couplet en een refrein, mien jong.
Leuk meisje wel. Kan ze ook nog muziek maken?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:31 schreef Seam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg geile stem ja, tekstueel gezien niet echt hoogstaand maar muzikaal zit het wel goed in elkaar. Geen fantastische artiest, maar ze zal vast een aantal grote hits krijgen zodra haar album uit is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Leuk meisje wel. Kan ze ook nog muziek maken?
Shoppenquote:
OMG! Rick van Zwetshuysen is een domme aap. Die Marloes klinkt trouwens heel geilquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daar vind ik die ochtendshow van Rick van Velthuysen erg tof(althans, ik hoorde 20 minuten ervan van de week
)
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:31 schreef Seam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koningquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Linkin Park is koning
Verder is het nummer in de OP fokking kut
Gedeeltelijk eens met TS dus
|
Forum Opties | |