Keek even op bnonews en daar staat nu:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:48 schreef remlof het volgende:
Bron? Anders kan ik die fout ook niet uit je TT halen.
Op cnn.com staat niks iig.
quote:Iranian state media says 160 passengers and crew members were on board the plane, not 153 as earlier reported.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:53 schreef Disana het volgende:
Oud nieuws dus waarschijnlijk. Want op Twitter blijven mensen elkaar vaak wekenlang napraten.
Tuurlijk geen oud nieuws.. dit is net gebeurd...quote:Opnieuw vliegramp in Iran
Uitgegeven: 24 juli 2009 18:29
Laatst gewijzigd: 24 juli 2009 18:29
TEHERAN - In Iran is vrijdag weer een vliegtuig verongelukt, ruim een week na de crash met een Toepolev-154 waarbij alle 168 inzittenden omkwamen. Bij het ongeluk van vrijdag zouden zeker zeventien doden zijn gevallen.
© NovumDit meldde het officiële persbureau IRNA. Het zou gaan om een vliegtuig op een binnenlandse vlucht.
Het toestel, dat was opgestegen in de hoofdstad Teheran, zou bij de landing in de noordwestelijke stad Mashhad in de problemen zijn gekomen.
Ah. Dankjewel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk geen oud nieuws.. dit is net gebeurd...
www.nu.nl
Er is helemaal niks mis met Tupolev.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:55 schreef Jordy-B het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat die toepolevs eens uit de lucht gehaald worden, voordat ze dat uit eigen beweging doen?
Het zal wel een samenzwering zijn...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:58 schreef Chooselife het volgende:
Wat zit hier in Godsnaam achter. Dit kán geen toeval zijn als je de statistieken er naast houdt.
Ze storten neer.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:59 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met Tupolev.
Verdiep je er eerst eens in.
Iran ligt politiek gezien een beetje gevoelig in het westen. Daardoor kunnen/mogen ze geen nieuw (lees Westers) materiaal kopen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:58 schreef Tahiti het volgende:
Waarom vliegen ze daar nog met die ouwe zooi?
Op zich niet zo heel vreemd zoals hij erbij staat. De cockpitsectie ligt eraf, en dan wordt hij wat zwaar aan de achterkant waardoor hij achterover kiepertquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:01 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Huh hoe staat die vliegtuig ??
WTF ik vind dit echt een vage foto?
Ehm.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het zal wel een samenzwering zijn...
Snel! Meldt het in Brave New World!
Wordt die titel de definitieve TT.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk geen oud nieuws.. dit is net gebeurd...
www.nu.nl
Hoezo zouden ze dat niet mogen? Iran koopt ook telecomstuff van Nokia.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Was dit weer zo'n Russisch brolding? Moeten ze maar Europese Airbussen kopen, in plaats van Russische bagger. Oh wacht, dat mogen ze (of willen ze) waarschijnlijk niet
.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:17 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Hoezo zouden ze dat niet mogen? Iran koopt ook telecomstuff van Nokia.
http://onzemaninteheran.com/?p=535quote:vanwege Amerikaanse sancties tegen Iran mag het land al sinds jaar en dag geen vliegtuigonderdelen voor Boeing’s en Airbussen kopen
dat dusquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:01 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
WTF ik vind dit echt een vage foto?
meer bronnen zeggen inderdaad IL62, en het landingsgestel kan sowieso niet van een Tu-154 zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Klein detail trouwens: Het is geen Tu154, maar een IL62.
Die vliegtuig...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:01 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft die maatschappij dan wel ilyushins? d8 dat ze alleen tuppies en fokkies vlogen daarzoquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:03 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
meer bronnen zeggen inderdaad IL62, en het landingsgestel kan sowieso niet van een Tu-154 zijn.
wiki is niet heilig.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:11 schreef VNA9216 het volgende:
[..]
Heeft die maatschappij dan wel ilyushins? d8 dat ze alleen tuppies en fokkies vlogen daarzo
OMG ja ik zie het nu zelf ook.quote:
Des te kleiner de kans dat er op korte termijn weer een vliegtuig neerstort..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:21 schreef Knoflook het volgende:
Fijn zulke berichten! Mijn vriendin zit nu in een vliegtuig. Heb dr al 4 weken niet gezien.
Nouja ik ga gewoon vroeg slapen kan ik me ook niet meer druk maken. :p
Ik gok dat je vriendin niet met IranAir vliegt?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:21 schreef Knoflook het volgende:
Fijn zulke berichten! Mijn vriendin zit nu in een vliegtuig. Heb dr al 4 weken niet gezien.
Nouja ik ga gewoon vroeg slapen kan ik me ook niet meer druk maken. :p
Het zal vast die smerige Moussavi zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:58 schreef Chooselife het volgende:
Wat zit hier in Godsnaam achter. Dit kán geen toeval zijn als je de statistieken er naast houdt.
Maar goed, die Airbussen vallen ook wel eens uit de hemel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Was dit weer zo'n Russisch brolding? Moeten ze maar Europese Airbussen kopen, in plaats van Russische bagger. Oh wacht, dat mogen ze (of willen ze) waarschijnlijk niet
.
Maar wat minder vaak dan die Tupolevs/Iljundingessen, gok ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar goed, die Airbussen vallen ook wel eens uit de hemel.
Ik hoop het ook.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar wat minder vaak dan die Tupolevs/Iljundingessen, gok ik.
Ach, zolang je maar geen TURKISH AIRLINES vliegt (maar als echte nationalistische Turk die de economie van zijn vaderland wil steunen doe je dat vast toch), verwacht ik geen problemenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Anders is dit een van mijn laatste posts.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, zolang je maar geen TURKISH AIRLINES vliegt (maar als echte nationalistische Turk die de economie van zijn vaderland wil steunen doe je dat vast toch), verwacht ik geen problemen.
Ben je bang dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik bedoelde meer het feit dat ik geen Turkse trots wilde krenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ben je bang dan?Je kan niet voorzichtig genoeg zijn in deze donkere (whehe) tijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Ik bescherm je wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan niet voorzichtig genoeg zijn in deze donkere (whehe) tijden.
Of een Boeing? Of een Embrear? Of een Bombardier? Of een Fokker? etcquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:52 schreef IHVK het volgende:
Lekker, ga overmorgen in het vliegtuig met iemand die een beetje vlieganst heeft.![]()
Is het weer een Russische bak of is het een Airbus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |