Elke keer krijg ik van mijn vrienden te horen dat ze een super te gek "nieuw" liedje hebben gehoord op TMF. Laten we in dit geval Coldplay met Lovers in Japan als voorbeeld nemen. Sinds een paar dagen gelee is ie nu te horen op TMF. En dan heb je van die mensen die zeggen: WEJOOO COOLEBOY!!11 HEB JE DIE NIEUWE GEHOORD VAN COLDPLAY!?!?!?!11 En ik dan: "Nee, die ken ik al een jaar toen hun nieuwe album vorig jaar uitkwam

" En zij weer van: "Noooh, dat kan echt niet hoor! Bij TMF staat ie als nieuwkomer!!221!"
Ik heb al een keer duidelijk gemaakt maar nu zal ik het op de internetheldenmanier fixen:
- GA NAAR YOUTUBE
- KIES HET OUDSTE FILMPJE MET HUN TRACK ER OP DAT JE KAN VINDEN.
- DAN ZIE JE GODVERDOMME STAAN (wilde gok) AUGUSTUS 2008.
Maar ja, niet alleen bij Coldplay. Dat is zo met de halve Top 40 nummers die zogenaamd nieuw zijn.
Klacht: Mensen die denken nieuwe nummers te hebben gehoord terwijl het fucking oud is.
Klacht 2: Mensen die dit hevig ontkennen en hun eer aanbidden bij TMF die dat nummer als nieuw heeft bestempeld.
Klacht 3: TMF
Klacht 4: Ik krijg pijn van het typen.
Klacht 5: Ik weet nog steeds niet of de Samsung U700 oordopjes in de Samsung Star passen omdat nog niemand antwoord heeft gegeven op het desbetreffende topic.
this is soooooooooooo fucking cool. :D