Voor de mensen die dit werk niet kennen:
Nu wil ik dus nog een werk van Luis Royo en heb er twee op het oog:
Evolution
of
Nr. 21
Helaas kan ik deze maar moeilijk krijgen met de afmetingen die ik wil: 40x50cm.
Als er iemand is die een adres/URL weet ben ik erg blij.
quote:Large was ook de eerste waar ik zelf gekeken had, aangezien ik daar vroeger (~2 jaar geleden) ook altijd werken van Royo zag. Ik heb ook al op Art.com en barewalls.com gezocht en ik ben bij de Expo geweest, maar daar hebben ze niet wat ik zoek. Ik weet trouwens wel 100% zeker dat ze in de maat te krijgen zijn, want er is er wel eentje (bij Large) van 40x50cm.
Op woensdag 17 april 2002 18:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Large heeft posters van Royo
Ik heb dus ontdekt dat de Expo -in tegenstelling tot de Hema- wel 50x70 randloze lijsten hebben. Ik heb nu dus Evolution bij Large besteld en ik ga morgen die lijst halen (ik had een beetje gerommeld met m'n whiteboard, waardoor ik nu meer ruimte aan de muur heb gekregen en een 50x70 afbeelding niet te "vullend" is.
In ieder geval bedankt voor alle behulpzame reacties.
quote:Al eens een stripwinkel geprobeerd??? Ik heb bij Piet Snot in Utrecht in december een map van Royo gekocht met diverse platen en schetsen, volgens mij zat Evolution er iig bij (t was een kado voor een vriend, anders had ik t wel zeker geweten)
Op donderdag 18 april 2002 19:59 schreef Kyori het volgende:
Ik ben vandaag eventjes naar de Expo in Rotterdam geweest (die in de koopgoot), maar helaas: geen Royo (ik was al eerder naar de Expo geweest, maar dan die in Dordrecht). Ze hadden wel Dali en Escher, maar ja, dat is iets voor later.Ik heb dus ontdekt dat de Expo -in tegenstelling tot de Hema- wel 50x70 randloze lijsten hebben. Ik heb nu dus Evolution bij Large besteld en ik ga morgen die lijst halen (ik had een beetje gerommeld met m'n whiteboard, waardoor ik nu meer ruimte aan de muur heb gekregen en een 50x70 afbeelding niet te "vullend" is.
In ieder geval bedankt voor alle behulpzame reacties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |