abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3867093
Ik ben vandaag maar -eindelijk- eens begonnen met het verfraaiien van mijn kamer. Ik heb al Anima Mia van Giger in huis gehaald en verdeeld over twee randloze lijsten; iets wat er naar mijn mening heel erg mooi uitziet.

Voor de mensen die dit werk niet kennen:

Nu wil ik dus nog een werk van Luis Royo en heb er twee op het oog:

Evolution

of

Nr. 21

Helaas kan ik deze maar moeilijk krijgen met de afmetingen die ik wil: 40x50cm.

Als er iemand is die een adres/URL weet ben ik erg blij.

woensdag 17 april 2002 @ 18:01:57 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 april 2002 @ 18:11:13 #3
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3867262
Large heeft posters van Royo
eens kijken of de afmetingen degene zijn die je zoekt
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 april 2002 @ 18:14:45 #4
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3867289
Evolution hebben ze, maar als ik het zo bekijk in 50x70
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 april 2002 @ 18:19:12 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3867336
No. 21 hebben ze ook, ook 50x70
pi_3868276
quote:
Op woensdag 17 april 2002 18:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Large heeft posters van Royo
Large was ook de eerste waar ik zelf gekeken had, aangezien ik daar vroeger (~2 jaar geleden) ook altijd werken van Royo zag. Ik heb ook al op Art.com en barewalls.com gezocht en ik ben bij de Expo geweest, maar daar hebben ze niet wat ik zoek. Ik weet trouwens wel 100% zeker dat ze in de maat te krijgen zijn, want er is er wel eentje (bij Large) van 40x50cm.
  donderdag 18 april 2002 @ 11:30:50 #7
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_3874909
Verrek, ik heb nog een hele zwik trading cards van Royo liggen.....
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_3874933
* Lord Dreamer heeft het meeste werk van royo wel op de PC staan is er een giga fan van op fantasya.net staan er ook erg veel, zoniet alles
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  donderdag 18 april 2002 @ 11:34:41 #9
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_3874943
Of het handig is, is een tweede...
pi_3880764
Ik ben vandaag eventjes naar de Expo in Rotterdam geweest (die in de koopgoot), maar helaas: geen Royo (ik was al eerder naar de Expo geweest, maar dan die in Dordrecht). Ze hadden wel Dali en Escher, maar ja, dat is iets voor later.

Ik heb dus ontdekt dat de Expo -in tegenstelling tot de Hema- wel 50x70 randloze lijsten hebben. Ik heb nu dus Evolution bij Large besteld en ik ga morgen die lijst halen (ik had een beetje gerommeld met m'n whiteboard, waardoor ik nu meer ruimte aan de muur heb gekregen en een 50x70 afbeelding niet te "vullend" is.

In ieder geval bedankt voor alle behulpzame reacties.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 april 2002 @ 23:36:39 #11
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_3883551
ik heb ook stad en land afgezocht voor ik er eindelijk een paar gevonden had, kwam 2 weken later de nieuwe Large catalogus en die hadden ze ook ineens... das pas frustrerend!
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_3936906
quote:
Op donderdag 18 april 2002 19:59 schreef Kyori het volgende:
Ik ben vandaag eventjes naar de Expo in Rotterdam geweest (die in de koopgoot), maar helaas: geen Royo (ik was al eerder naar de Expo geweest, maar dan die in Dordrecht). Ze hadden wel Dali en Escher, maar ja, dat is iets voor later.

Ik heb dus ontdekt dat de Expo -in tegenstelling tot de Hema- wel 50x70 randloze lijsten hebben. Ik heb nu dus Evolution bij Large besteld en ik ga morgen die lijst halen (ik had een beetje gerommeld met m'n whiteboard, waardoor ik nu meer ruimte aan de muur heb gekregen en een 50x70 afbeelding niet te "vullend" is.

In ieder geval bedankt voor alle behulpzame reacties.

Al eens een stripwinkel geprobeerd??? Ik heb bij Piet Snot in Utrecht in december een map van Royo gekocht met diverse platen en schetsen, volgens mij zat Evolution er iig bij (t was een kado voor een vriend, anders had ik t wel zeker geweten)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')