Ben je toch niet helemaal de paria hier Erik!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat de literatuurkritiek hier niets voorstelt. Je hebt hier narcisten, vrouwen en mensen die een punt bereikt hebben in hun leven waar ze het wel prima toeven vinden, en dat heeft zijn weerslag op wat ze van boeken begrijpen. Daar word ik onrustig van, en dit is de manier waarop ik dat aangeef.Graag op anoniem
al denk ik er komma's en punten bij, het blijft een slechte zinquote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind je manier van gezeik nog vervelender dan het gezeik van al die anderen hier die met mooie woorden maar heel weinig zeggen.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:42 schreef Mainport het volgende:
Open deuren, open deuren...
Waarom is de hoef van een paard altijd nat?Literatuurkritiek is dan ook wel echt de gróótste onzin die er bestaat. Man oh man, ik kan me geen onzinniger vak bedenken dan dat. Jantje schrijft een boek en Pietje gaat dan nog eens uitgebreid navertellen wat'ie van dat boek vond en wat er zijnentwege beter had gekund omdat'ie dat zo wel in andere boeken gelezen heeft: niemand die om vraagt. Literatuurkritiek is bij uitstek de discipline van mensen die graag zelf auteur hadden willen worden maar daar noch de tijd, noch het talent, noch het doorzettingsvermogen voor hadden. LOSERS zijn het, literatuurcritici, jaloerse losers van het ergste soort. Als je een beetje zelfrespect hebt en blijkbaar over een werk- en denkniveau beschikt dat je in het NRC of in het Parool of in the Time literary supplement of wat dan ook je verhaaltje kwijt mag, wordt dan leraar, of arts, of iets waarvan je tenminste kan zeggen: 'Nou, die doet nog eens iets goeds voor de mensheid.', in plaats van iedereen maar opzadelen met vervelende, saaie meningen - die zijn ze per definitie, het gaat immers over literatuur en is zelf geen literatuur - waar niemand op zit te wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat de literatuurkritiek hier niets voorstelt. Je hebt hier narcisten, vrouwen en mensen die een punt bereikt hebben in hun leven waar ze het wel prima toeven vinden, en dat heeft zijn weerslag op wat ze van boeken begrijpen. Daar word ik onrustig van, en dit is de manier waarop ik dat aangeef."The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |