Dat is een beetje overdreven. Maar hij is vast jong.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk 12. Dan is 'ie nog best pienter voor zijn leeftijd.
Ik kon gisteren ook niet slapen. Ben maar een stukje filmscript gaan schrijven, want je wordt er zo creatief van. Het werd uiteindelijk een soort Harry Potter meets Jurassic Park, dus nog met commerciële potentie ook. Toen ik met casten begon (en overigens niet veel verder kwam dan Clive Owen als de enigmatische Judas van het stuk en Michael Gambon als de geconflicteerde biomedicus), viel ik pardoes in slaap.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:31 schreef mane het volgende:
Oh gelukkig. De normale mensen zijn er weer. Mensen die 's avonds op tijd naar bed gaan en na een gezonde nachtrust in de ochtend frisse opmerkingen kunnen plaatsen. Pfff, niet kunnen slapen is geen gewoonte van me, godszijdank..
Ik ken die Sapstengel helemaal niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:45 schreef Frollo het volgende:
Lienekien, je wordt genoemd in Aan welke Fok!ker/Fok!ster erger jij je het meest?
Ik heb het even gevraagd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ken die Sapstengel helemaal niet.
Dat is meestal zo met stille aanbidders.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ken die Sapstengel helemaal niet.
Ja, wel een goed idee om van de nood dan maar een deugd te maken. Ik krijg de neiging om een beetje te gaan zwelgen en moeilijk te gaan doen: piekeren en me lamlendig voelen. Heb jij dat nooit?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:46 schreef Marble het volgende:
Misschien moet je eens een schildersezel of iets in die richting naast je bed plaatsen, mane. Wie weet zit er nog een Picasso (of een Hearst?) verscholen in je insomnische nachtelijke zelf.
Nee, dat doe ik liever overdag als de zon schijnt en de vogels fluiten. Dat vind ik daar een geschikter ambiance voor. Maar ik ben dan ook meer een nachtmens.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:55 schreef mane het volgende:
Ik krijg de neiging om een beetje te gaan zwelgen en moeilijk te gaan doen: piekeren en me lamlendig voelen. Heb jij dat nooit?
Kun je dit soort posts voortaan gewoon achterwege laten? Het siert je namelijk totaal niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:18 schreef Mainport het volgende:
Jij studeert een vak waar je nooit in je leven iets van zult begrijpen, je hebt je leven een richting gegeven die volkomen uit de lucht is gegrepen, alles wijst op iemand die niets weet en dertien in een dozijn is, en dan zit je met je slappe mening mij te irriteren. Als je nu eens een afstraffing van het formaat van JAM gaf dan vond ik dat heerlijk, net zoals die van Frollo als die straks wakker wordt om naar z'n baan te gaan, daar zit op te wachten, niet op zo'n sujet dat in alles middelmatigheid uitstraalt.
Toen ik iedereen groen zag worden, vroeg ik wat ik moest doen voor een oranje kleur. Uiteindelijk was iemand zo aardig om me oranje te maken, en daar kreeg ik deze tag bijquote:
Heb je gestort in het Oranjefonds?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik iedereen groen zag worden, vroeg ik wat ik moest doen voor een oranje kleur. Uiteindelijk was iemand zo aardig om me oranje te maken, en daar kreeg ik deze tag bij.
Erik ligt daar echt geen seconde wakker van hoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je dit soort posts voortaan gewoon achterwege laten? Het siert je namelijk totaal niet.
In dit topic heb ik sapstengel uitgemaakt voor luie hond.quote:
Twee jaar geleden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In dit topic heb ik sapstengel uitgemaakt voor luie hond.
Afhaalchinees opnieuw opwarmen? (eten dan he :P)
Wanneer ga je eigenlijk naar NY Do2? Of ben je alweer terug?quote:
Wij zijn net in seizoen 2 begonnen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:06 schreef Z het volgende:
Ik heb gisten een enorm decadente televisie gekocht waarop Mad Men nog beter tot z'n recht gaat komen. Ik heb de boel ook meteen maar gedowngeload.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |