Inderdaad, raar dat ik zo'n spelfout kan makenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:24 schreef boskameel het volgende:
Je bedoelt in plaats van zeep een stuk neger.
Kijk, dat is dan opgelost.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Inderdaad, raar dat ik zo'n spelfout kan maken
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:24 schreef boskameel het volgende:
Je bedoelt in plaats van zeep een stuk neger.
Als jij dat ff voor me doetquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat een plotwending
maar hier nog wat tips:
- maak klacht
- subklacht voor baas
- evt. meer klachten
- evt. antiklacht
- geef de TT meer power met: 'Mensen die'
- maak samenvatting
- lijst van voorspelbare reacties
Dat is me allemaal wat veel werk hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
- klacht: Zeep in mijn bek
- klacht 2: Domme baas met domme opmerkingen
- klacht 3: Heb de kans niet om baas uit te schelden
- antiklacht: Lekker gepist en schone handen
- TT veranderen in "Mensen die je in de stomme opmerkingen maken waardoor ik niet oplet en zeep hap"
- samenvatting: Baas maakt stomme opmerking, daardoor let ik niet op en hap zeep
lijst van voorspelbare reacties:
Kuttopic
TS heeft kutbaan
TS is gay
TS neukt met baas
TS maakt altijd kuttopics
TS heeft kutband
Ziehier de teloorgang van KLBquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
- klacht: Zeep in mijn bek
- klacht 2: Domme baas met domme opmerkingen
- klacht 3: Heb de kans niet om baas uit te schelden
- antiklacht: Lekker gepist en schone handen
- TT veranderen in "Mensen die je in de stomme opmerkingen maken waardoor ik niet oplet en zeep hap"
- samenvatting: Baas maakt stomme opmerking, daardoor let ik niet op en hap zeep
lijst van voorspelbare reacties:
Kuttopic
TS heeft kutbaan
TS is gay
TS neukt met baas
TS maakt altijd kuttopics
TS heeft kutband
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:42 schreef Barachem het volgende:
Met handen water naar je mond toedoen terwijl je van de lopende straal kunt lurken.
Van de lopende straal lurken terwijl je je bek aan de kraan kan zettenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:42 schreef Barachem het volgende:
Met handen water naar je mond toedoen terwijl je van de lopende straal kunt lurken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |