Kappen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:32 schreef Palmboom313 het volgende:
En net als vaker deze tour is er geen Rabo meer te bekennen wanneer de prijzen verdeeld worden.
Kan je gewoon je mond niet een keer houden?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:32 schreef Palmboom313 het volgende:
En net als vaker deze tour is er geen Rabo meer te bekennen wanneer de prijzen verdeeld worden.
Ze proberen het tenminste. Zoals Jose de Cauwer al zei.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:32 schreef Palmboom313 het volgende:
Doe je ogen open, faler.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:32 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik en Mart.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:35 schreef Palmboom313 het volgende:
Het wordt dus toch weer een Massasprint wie had dat gedacht zeg.
De prijzen zijn verdeeld volgens jou, intelligentie ten top.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:35 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
We zullen zo dadelijk de sprint wel zien.
Inderdaad...niet zozeer omdat Cavendish de trui móet hebben, maar meer om 't spannend te maken voor zondag.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:36 schreef Zwansen het volgende:
Hoop dat Cav flink wat punten pakt op Hushovd.
Altijd handig als de renners zo hard rijdenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:37 schreef wimderon het volgende:
Paniek aan de streep, bussen van de ploegen die nu nog aan de streep komen aanrijden.
Ik vind dar Cav het meer verdient. 5 etappes en misschien zelfs wel 6 of 7 en dan misschien geen groen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:36 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Inderdaad...niet zozeer omdat Cavendish de trui móet hebben, maar meer om 't spannend te maken voor zondag.
Mag hier geen kritiek geleverd worden op de Rabo. Was er de vorige topics niet bij, maar het is toch waar dat Rabo er nu niet meer bij zit zoals de mannen van Cav?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De prijzen zijn verdeeld volgens jou, intelligentie ten top.
Daarom vind ik dat de rde trui weer terug moet komen. En die lapjestrui. Verder ben ik niet voor het herinvoeren van zaken uit het verleden. Niet terugkeren in de tijd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik vind dar Cav het meer verdient. 5 etappes en misschien zelfs wel 6 of 7 en dan misschien geen groen.
Freire zit nog wel in wiel van Cavendish, maar of hij dit keer wél de sprint weet te winnen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:38 schreef FicoF het volgende:
[..]
Mag hier geen kritiek geleverd worden op de Rabo. Was er de vorige topics niet bij, maar het is toch waar dat Rabo er nu niet meer bij zit zoals de mannen van Cav?
Heb je de etappe uberhaupt gekeken? Tuurlijk, mag je kritiek leveren, maar dan moet het wel ergens op gebaseerd zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:38 schreef FicoF het volgende:
[..]
Mag hier geen kritiek geleverd worden op de Rabo. Was er de vorige topics niet bij, maar het is toch waar dat Rabo er nu niet meer bij zit zoals de mannen van Cav?
Die oerlelijke lapjestrui.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:39 schreef Barca het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat de rde trui weer terug moet komen. En die lapjestrui. Verder ben ik niet voor het herinvoeren van zaken uit het verleden. Niet terugkeren in de tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |