Betekent dat dat we ook later mogen betalen als je acceptgiro's krijgt? Ik weet niet of ik 'm al heb gehad, ben nog niet op m'n postadres geweest, maar het zou me goed uitkomenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:19 schreef Biogarde het volgende:
Volgens mij lopen ze bij T-M achter door uitgelopen onderhoud aan de systemen. Afgelopen maand lag my T-Mobile er ruim 2 weken uit.
Er is bij mij ook nog niets afgeschreven, terwijl dit normaal al een week geleden zou zijn.
Volgens mij heb je sowieso 10 a 14 dagen de tijd meen ik. En je kan ook bellen met de klantenservice en vragen om uitstel. Doen ze verre van moeilijk over.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Betekent dat dat we ook later mogen betalen als je acceptgiro's krijgt? Ik weet niet of ik 'm al heb gehad, ben nog niet op m'n postadres geweest, maar het zou me goed uitkomen.
Natuurlijk betekend het dat je later betaald, als je de factuur krijgt heb je nog 14 dagen. Maar je mag niet opeens er 30 dagen over doen, dat zou nergens op slaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Betekent dat dat we ook later mogen betalen als je acceptgiro's krijgt? Ik weet niet of ik 'm al heb gehad, ben nog niet op m'n postadres geweest, maar het zou me goed uitkomen.
Geloof dat je dan idd een accept krijgt. Afsluiten doen ze sowieso niet zomaar.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:34 schreef Apfel. het volgende:
ik kan ook al tijden niet inloggen op my tmobile, maar er is wel geld afgeschreven. Maar dat zal wel gedaan zijn vóór het onderhoud (afgeschreven op 11 juli 2009). Wel vervelend dit, want nu kan ik niet zien hoeveel ik verbeld heb op me vakantie, aangezien dat niet goedkoop is heb ik geen zin dat ik straks het bedrag zie en 3 dagen later meteen moet betalen. Wil er wel even rekening mee kunnen houden.
Wanneer krijg je een acceptgiro van Tmobile dan? Als je niet betaald hebt? (automatische incasso niet gelukt oid, of als je die terugdraait ? )
Wat had je verwacht dan? Weekendje Parijs?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:50 schreef Casparovvv het volgende:
Het is één grote zooi bij T-mobile. Twee weken lang onderhoud inderdaad, belachelijk lang.
De website geeft ook al enkele dagen een foutmelding als ik op belstatus klik. Heb dus geen idee hoeveel minuten, smsjes of extra kosten ik heb. Feitelijk is de website al een maand onbruikbaar, t-mobile doet niet bepaald haar best abonnees tevreden te houden...
Het is belachelijk dat zoiets 2 weken moet duren en dan nog niet werkt. Zet er dan wat meer mensen op ofzo. Daarnaast is mijn telefoon maandelijks een behoorlijke kostenpost, zeker in de zomermaanden met internationale gesprekken e.d. Dan heb ik graag inzicht in mijn komende factuur.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat had je verwacht dan? Weekendje Parijs?
Onderhoud, niks aan te doen. Duurt lang, bla bla. Het is niet dat je in Nederland de hoofdprijs moet betalen voor een paar belminuten en/of SMS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |