Owkut. Zou -ie het doorhebben denk je?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:54 schreef Tally het volgende:
J. nu val je door de mand. Je hebt het over vrienden
Zie toelichting.quote:
Als k er maar van slaap J.quote:
Tomatenplanten?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:06 schreef just me het volgende:
* just me gaat eens tussen de regenbuien door plantjes kopen!
just me noemde me K.quote:
K is lang niet altijd het einde, J.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:13 schreef Jarno het volgende:
just me noemde me K.
mijn vinger zat teveel naar rechtsquote:
Het is uitwonen JK. UITWONEN.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan hadden ze maar niet onder je moeten gaan wonen, T.
whehehe, "onder"
whehehe2, "wonen"
Ah swa's aan mn deur.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zal mijn matties van de Roteb even langssturen, H.
Da's geen slet, da's gewoon lui.quote:
Ik denk dat ze niet van paarden houdt maar een paardenreet heeft waar ze op blijft zittenquote:
De snol!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet van paarden houdt maar een paardenreet heeft waar ze op blijft zitten
Ja ik bler al een uur om mijn bierquote:
Die J hoor je ook niet meer. Zal ondertussen wel lam op de grond geflikkerd zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik bler al een uur om mijn bier
Mot ik zo godverdomme nog zelf lopen ook.
Als je toch loopt....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik bler al een uur om mijn bier
Mot ik zo godverdomme nog zelf lopen ook.
Tuurlijk neem ik dan meteen voor jou mee H. Doe ik graag hoor.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Tuurlijk neem ik dan meteen voor jou mee H. Doe ik graag hoor.
Ik wou hem vanaaf naar T brengen maar zij kon niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:16 schreef Jarno het volgende:
Die dure harddisk van je die maar ligt te verstoffen..
Mensen met een priveleven.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:17 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik wou hem vanaaf naar T brengen maar zij kon niet.
Nu word het dinsdag.
Ik ga morgen naar Zeeland, daar op de bank hangen tot zondagavond.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:22 schreef Jarno het volgende:
Zul je mij niet op betrappen. Ik val vanavond dood neer op de bank en blijf daar hangen tot maandagochtend H.
Beetje dood uit je ogen staren enzo.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:24 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Zeeland, daar op de bank hangen tot zondagavond.
Inderaad, paranoide als ik ben alle schilderijen in de kast zetten.quote:
Laatste dagje werk jongenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ben hier, H.
Ik was even een verlaat lunchrondje aan het lopen.
Hij haat me nu alquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:44 schreef Tally het volgende:
Ik zei tegen hubbie: Er komt morgenavond iemand langs.
Wrom? Nou die harde schijf brengen *whehehehe*.
Owh. Blijftie voor de deur?
NeeOwh
Nou ja.GEZELLIG
Nee, maandag ook nog.quote:
Dat hoeft hij niet te weten H.quote:
Niet die van H. toch. Die brengt hij dinsdag hierquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, maandag ook nog.
Dan neem ik eens een externe HD mee om wat interessante dingen van de server te trekken.
Ja ok das ook weer zo.quote:
Morgen of dinsdag? Ik ben in de war.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet die van H. toch. Die brengt hij dinsdag hier
Dat doen we wel een keer als hij er niet isquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:48 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ja ok das ook weer zo.
Krijg ik wel een rondleiding door je huis, dan weet ik de exitroutes mocht hij ooit eerder dan verwacht terug komen
Dinsdagavond brengt hij de disk J. Dit weekend heeft hij geen tijdquote:
Nee een ander is dat,. Ik sta dinsdagavond voor je deur met schijf en een harde.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had vanavond tijd, maar jij niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat doen we wel een keer als hij er niet is
[..]
Dinsdagavond brengt hij de disk J. Dit weekend heeft hij geen tijd
Nee, ik doe niet mee met de doorgeefactie.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:47 schreef Tally het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:50 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nee een ander is dat,. Ik sta dinsdagavond voor je deur met schijf en een harde.
En dan roepen dat je blij bent dat het niet door gaatquote:
Je eigen hardequote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet mee met de doorgeefactie.
Is mijn eigen externe HD.
Binnekort houden we een doorveeg actie, doe je dan wel mee?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet mee met de doorgeefactie.
Is mijn eigen externe HD.
De Tally500 2009?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:52 schreef Houzer het volgende:
Binnekort houden we een doorveeg actie, doe je dan wel mee?
In de USB of FireWire poort?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Buk maar eens even, dan plug ik hem in.
Ja nu hoef ik minder te haasten met eten, drugs halen en sporten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:51 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
En dan roepen dat je blij bent dat het niet door gaat
Stom wijf.
In Tally's slot-in drive.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:53 schreef Jarno het volgende:
In de USB of FireWire poort?
quote:
Plug and plaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Buk maar eens even, dan plug ik hem in.
Daarvoor hoef je hem er niet in te pluggen JK.quote:
Hij is gewoon thuis H. dus niet zo fysiekquote:
Maar we hebben een "fysieke afspraak".quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij is gewoon thuis H. dus niet zo fysiek
O wacht even hypothetisch.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij is gewoon thuis H. dus niet zo fysiek
Meer dan een hand of 3 zoenen zullen het niet zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:01 schreef Houzer het volgende:
[..]
Maar we hebben een "fysieke afspraak".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |