Da's ook geen pils, da's gewoon troep.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:26 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ik had deze week voor het eerst Amstel op, nou, nooit meer [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:45 schreef justmattie het volgende:
Warsteiner?
je zult er geen spijt van krijgen jongeman.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Then Warsteiner it is.
Dankjulliewel.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je zult er geen spijt van krijgen jongemanvrouw.
oh... die ken ik nog niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ik duits bier moet kiezen wat op Hertog Jan lijkt dan zou ik Krombacher kiezen.
Warsteiner is ook goed maar Krombacher is echt beter!
Me maat woont in Duitsland en neemt als ik het vraag altijd even een kratje mee tegen betaling. Fijne vent is het toch!![]()
[ afbeelding ]
Zeker het proberen waardquote:
volgens mij ook veel moeilijker te kopen in de niederlande?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:49 schreef mime_negert het volgende:
Krombacher is veel lekkerder dan Warsteiner.
Ik zit in Berlijn dus dat boeit niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij ook veel moeilijker te kopen in de niederlande?
In Berlijn drink je gewoon Berliner Kindl, mongool.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik zit in Berlijn dus dat boeit niet.
Schultenbrau van de aldi klinkt inderdaad heel erg Duits, maar dit word gewoon in Nederland gebrouwen. Ik ben het wel eens met duits bier in het algemeen, is heel goed te zuipen. Veltins is heel bitter maar daar moet je van houden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:14 schreef The_Hives het volgende:
De meeste Duitse bier zijn goed (zelfs schültenbrau van de aldi), behalve Veltins. Zelfs als je half dronken bent smaakt dat nog niet
In hoeverre heeft Berliner Kindl betrekking op de TT?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:43 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
In Berlijn drink je gewoon Berliner Kindl, mongool.
Berliner Kindl is gewoon lekker bier, en wat voor stakker ben je nou als je in Berlijn bent en ipv Berlijns, of eventueel Potsdams (Rexquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
In hoeverre heeft Berliner Kindl betrekking op de TT?
En tevens wil ik niet IN Berlijn drinken, maar een krat meenemen voor mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes (en mezelf).
Anders zou ik toch vragen naar nederlands bier?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:17 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Berliner Kindl is gewoon lekker bier, en wat voor stakker ben je nou als je in Berlijn bent en ipv Berlijns, of eventueel Potsdams (Rex) bier een of ander doorsnee biertje gaat kopen wat overal in Duitsland -sterker nog: overal in Nederland- verkrijgbaar is?
wat?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Anders zou ik toch vragen naar nederlands bier?
Jij bent kennelijk geen kenner van bier... Warsteiner slecht bier noemen, duidelijk geen smaak. Je bent zeker zo'n gast die alleen maltbier lustquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Warsteiner lijkt idd op nederlands pils, laf, zoet en massaproduct.
Als je een lekker pils wilt neem dan een Jever bijvoorbeeld
LOLquote:Op zaterdag 25 juli 2009 03:06 schreef Steven.seagal het volgende:
[..]
Jij bent kennelijk geen kenner van bier... Warsteiner slecht bier noemen, duidelijk geen smaak. Je bent zeker zo'n gast die alleen maltbier lust. n00b
is veltins niet deens? kan me vergissen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:14 schreef The_Hives het volgende:
De meeste Duitse bier zijn goed (zelfs schültenbrau van de aldi), behalve Veltins. Zelfs als je half dronken bent smaakt dat nog niet
Wie lezen kan heeft echt voordelenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is veltins niet deens? kan me vergissen.
en voor piet. als je een vergelijking zoekt tussen hertog jan en duits bier. wat is dan de juiste smaak/soort/merk?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Warsteiner lijkt idd op nederlands pils, laf, zoet en massaproduct.
Als je een lekker pils wilt neem dan een Jever bijvoorbeeld
het was een vraag. welk bier vind jij op een lijn liggen met hertog jan? dat je jever lekker vindt, zegt nog niks over een vergelijkend bier qua smaak met hertog jan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wie lezen kan heeft echt voordelen
[..]
Zucht, dat zeg ik toch.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het was een vraag. welk bier vind jij op een lijn liggen met hertog jan?
dus je vindt hertog jan geen laf nederlands bier en lijken op jever? ben ik het niet mee eens.quote:
Moeilijk, niet? Begrijpend lezen..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus je vindt hertog jan geen laf nederlands bier en lijken op jever? ben ik het niet mee eens.
wat zit je moeilijk te doen. ik vind de smaak van jever niet te vergelijken met hertog jan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moeilijk, niet? Begrijpend lezen..
Ik doe niet moeilijk, jij leest niet wat er staat. Ik zegquote:
Dat ben ik met je eens en dat had ik al geschreven.quote:ik vind de smaak van jever niet te vergelijken met hertog jan.
Eenschquote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:02 schreef cypher21 het volgende:
Warsteinerda's bier voor nepduitsers en tevens koppijn bier
Je moet eens naar Düsseldorf en daar echt altbier gaan drinken, dan raak je geen Diebels meer aan.quote:Wil je een goed Duits biertje, ga dan voor:
Gaffel
Erdinger
of Diebels
Die is iddquote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Je moet eens naar Düsseldorf en daar echt altbier gaan drinken, dan raak je geen Diebels meer aan.
In Berlijn heb je weer Berliner Weisse, een licht bier dat een melkzuur achtige smaak heeft, heerlijk fris met een scheutje lievevrouwenbedstro siroop nog lekkerder. Een zuur smakend bier dat op niets anders lijkt en vooral in de zomer verrukkelijk is.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:36 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Die is idd![]()
![]()
Hij zit echter in Berlijn, denk niet dat ze dat in die regio hebben
Erdinger Weissquote:
Erdinger is het Warsteiner onder de Weissbieren.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:43 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Erdinger Weiss(lijkt overigens totaal niet op Hertog Jan, maar is wel een heerlijk witbiertje)
Ik heb allang gezegd wat er in Berlijn o.a. te krijgen is, domme kneus. Denk niet dat het om witbier gaat als iemand pils zoekt...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In Berlijn heb je weer Berliner Weisse, een licht bier dat een melkzuur achtige smaak heeft, heerlijk fris met een scheutje lievevrouwenbedstro siroop nog lekkerder. Een zuur smakend bier dat op niets anders lijkt en vooral in de zomer verrukkelijk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |