quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:30 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind ze wel wat hebben. Ze rijden heerlijk en er past een kratje bier in de kofferbak.
Maar dat is het ook wel eigenlijk.
We weten hoe je er over denkt inmiddels. Maar dat hebben we ook met jou.quote:
Ik zal me even omdraaien, moment.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:28 schreef Meike26 het volgende:
Oceaantanker in het noordzee kanaal ?
![]()
Weet je hoe groot die dingen zijn + wat voor een diepgang het noordzee kanaal heeft..
Zeg dan niets...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoop het Noordzeekanaal, en dat zo'n oceaantanker dan over je heen vaart
Ken ook iemand die een FZR-blok in een zelfbouw-kart gehangen heeft. Best grappig hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Meike26 het volgende:
Ik weet ook wle wat een hayabusa is, maar hoe kom je er met je harses bij om dat motorblok op te offeren voor een Smart... ?
"Goh, nu ik mijn Corvette al een jaartje heb, wil ik wel weer eens wat anders..... zal ik het motorblok voor de grap eens in de Mini van mijn buurman gooien en kijken wat er gebeurt.... ??
Niet dat ik een Corvette heb hoor....
Dat weet ik, maar ik moest het toch even zeggen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We weten hoe je er over denkt inmiddels. Maar dat hebben we ook met jou.
Het is mijn uitzicht vanaf mijn werk, best geinig als je even niets te doen hebt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:37 schreef Meike26 het volgende:
Heilige koeien.... past daar zo'n oceaantanker door?![]()
Zal wel behoorlijk maf plaatje/gezicht zijn als zo'n ding voorbij schuift door het landschap....
Laat me niet lachen, Amsterdam is qua overslag helemaal niks vergeleken bij Rotterdam natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zal me even omdraaien, moment.
Ah, er komt er zojuist eentje voorbij. Een rode, met een witte opbouw.
Zucht, omdat er ééntje voorbij komt varen beweer ik direct dat de haven van Amsterdam groter en beter is dan die van Rotterdam?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat me niet lachen, Amsterdam is qua overslag helemaal niks vergeleken bij Rotterdam natuurlijk.
als je niks beters gewend bentquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:30 schreef Biogarde het volgende:
Ze rijden heerlijk
wij hebben laatst een kawasaki blok in een invalidewagen gebouwdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Meike26 het volgende:
Ik weet ook wle wat een hayabusa is, maar hoe kom je er met je harses bij om dat motorblok op te offeren voor een Smart... ?
"Goh, nu ik mijn Corvette al een jaartje heb, wil ik wel weer eens wat anders..... zal ik het motorblok voor de grap eens in de Mini van mijn buurman gooien en kijken wat er gebeurt.... ??
Niet dat ik een Corvette heb hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |