Fok! traditiequote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:17 schreef k_man het volgende:
Kom op zeg, waarom zou je een SC willen nummeren? Maakt het iets uit of het nummer 12, 562 of 3 is?
Jij Newbie!!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Fok! traditie
Wat betekent HTL eigenlijk?
Ik weet het niet, in ieder geval; maarja, ben hier ook geen modje.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij Newbie!!!
Ik weet het nog. Ik weet zelfs nog wie het verzonnen heeft!
K_man en Hik denk ook wel.
Weten de modjes het eigenlijk?
me 2, helemaal als je een bepaald SC-topic zoektquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:52 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Wat betreft de nummering; dat vinnik persoonlijk best handig voor de volgorde!!
Nee.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:52 schreef Bora-Bora het volgende:
Gokje: SlowChat HoTeL?Klinkt wel toepasselijk, in TRV.
Ook niet!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:10 schreef Blik het volgende:
Misschien heeft het te maken met de toendertijds meest frequente posters, Hik T.... en Liejannuh?
Ik wil eerst zien of UIO en DutchTrain het weten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:13 schreef Blik het volgende:
laat ons niet langer in spanning, wat is het?
In principe hebben we liever een gevulde envelop, maar zo´n iPod hebben we nog nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:55 schreef Liejannuh het volgende:
Maar afijn, ik ga het ding ook niet gratis weggeven. Nieuw zijn ze te koop vanaf 119 euro, maar ik heb geen idee wat ik er voor wil hebben.
Wow! En daar staan behoorlijk wat topics in die geupdated moeten worden!quote:
Dan pak je even een Thalys naar Parijs om weer blij te worden, iPod op voor onderweg zodat de locals je niet storenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nogal ja![]()
O ja, morgen Zomercarnaval inderdaad. Altijd leuk om even langs te lopen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:42 schreef Fogel het volgende:
Misschien kan je ook bij het carnaval als fransoos gaan? Met een fiets gaan, stokbrood onder de arm en zo'n petje op, komt het helemaal goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |