Heb je wel het noodtelefoonnummer van je reisverzekering?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:26 schreef Blik het volgende:
Ga vrijdag naar Panama, en heb niks aan voorzorgsmaatregelen bij me.
Heb uiteraard een pasje bij mequote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Heb je wel het noodtelefoonnummer van je reisverzekering?
Dat is altijd handig natuurlijk.
zijn er geen leuke design gezichtsmaskers dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:46 schreef Liejannuh het volgende:
Met zo'n gezichtsmasker zie je er alleen maar heel duf uit. Zou ik dus ook vooral niet op doen.
Owja, alcohol doodt het virus niet hoorde ik net!
Damn, heb ik voor niks iedere avond een halve fles sterke drank leeggedronkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:46 schreef Liejannuh het volgende:
Met zo'n gezichtsmasker zie je er alleen maar heel duf uit. Zou ik dus ook vooral niet op doen.
Niet?? Dat was mijn back-up planquote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:46 schreef Liejannuh het volgende:
Heb je al een patent aangevraagd?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:50 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
zijn er geen leuke design gezichtsmaskers dan?
shit, een gat in de markt. Louis Vuitton facemasks...
www.designyourownfacemask.com
wel een sticker op plakken 'hier laten staan'quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:06 schreef Fogel het volgende:Misschien is dat eigenlijk hun bedoeling, dat je er een soort van Irish Coffee van maakt? Koop voor de gein een spuitbus met slagroom en wat bruine suiker en zet het ernaast.![]()
Die gebruiksvoorwaarden zijn precies 2 dagen aan de orde geweest. Toen was er zo'n storm van protest losgebarsten dat ze ze onmiddellijk hebben aangepast.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:01 schreef Fogel het volgende:
Ik probeer ook vanalles uit, maar facebook had (of heeft, ik lees ze niet bepaald dagelijks door) gebruiksvoorwaarden waar ik het niet mee eens ben en dus kunnen ze de pot op. Vooral dit staat me tegen: Alles wat je post is altijd en ewig van hun en blijft op hun servers staan zelfs al haal je het zelf weg, nou nee, bedankt.
Hebben jullie wel genoeg tequilla gedronken dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Komend weekend fiets ik met m'n vader over de Afsluitdijk naar Friesland. Ik heb een hotelletje geboekt in Workum. Mij benieuwen of we het niveau van oppervlakkige gesprekken (we zijn natuurlijk mannen) kunnen ontstijgen. Tijdens een maand samen in Mexico en Guatemala is dat niet gelukt.
niets ten nadele van mijn (of iemands) vrienden, maar vrienden die iets te melden hebben? Zeldzaam. En het is nog zeldzamer dat ze zoveel te melden hebben dat ik dat ieder moment van de dag in 140 teken per keer te weten wil komen. Een blog is in die situaties dat je wat te melden hebt toch veel leuker/mooier/informatiever?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:39 schreef Hik het volgende:
Ik Twitter eigenlijk best veel.
...
Soms staat er onzin op, ja, maar gezien het feit dat ik vooral mensen volg die wat te melden hebben (vrienden, politici) blijft de hoeveelheid onzin zeer beperkt. Ik vind het leuk te zien waar mensen mee bezig
Een "niet-gebruiker", leuke omschrijvingquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:39 schreef Hik het volgende:
Ik Twitter eigenlijk best veel. Grappig dat de vraag "wat vind je eraan?" van iemand op Fok komt...![]()
Ik bedoel: Heb je ooit wel eens aan een niet-gebruiker van Fok uit proberen te leggen "wat je eraan vindt"? Eigenlijk is Twitter iets sociaalrelevanter (voor mij dan) omdat ik eenvoudig contact houd met mensen die ik al ken (en dus niet zoals op Fok, met alle respect voor jullie, met mensen die ik niet of nauwelijks ken).
Soms staat er onzin op, ja, maar gezien het feit dat ik vooral mensen volg die wat te melden hebben (vrienden, politici) blijft de hoeveelheid onzin zeer beperkt. Ik vind het leuk te zien waar mensen mee bezig zijn. Niet of ze net een kop koffie hebben gedronken en nu op het toilet zitten (gelukkig ken ik geen mensen die dit Twitteren), maar dat ze net een briljante film hebben gezien (met link), dat ze 's avonds op het Zomercarnaval/de Parade te vinden zijn (en wie er nog meer aanhaken) en wat ze werkgerelateerd doen (een ook daar kan ik geregeld bij aanhaken).
Daarnaast vind ik het, net als Fok in zijn beginperiode, een fascinerend medium. Te zien hoe mensen nieuwe tools krijgen en daar zelf wat van maken, regels uitvinden en nieuwe toepassingen vind ik ontzettend interessant (als er meer mensen zijn die dit vinden: vooral Clay Shirky eens lezen!).
Zo... dat waren een stuk meer dan 140 tekens...
Jeutje, da's wel jammer inderdaad....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Komend weekend fiets ik met m'n vader over de Afsluitdijk naar Friesland. Ik heb een hotelletje geboekt in Workum. Mij benieuwen of we het niveau van oppervlakkige gesprekken (we zijn natuurlijk mannen) kunnen ontstijgen. Tijdens een maand samen in Mexico en Guatemala is dat niet gelukt.
Blogs zijn ook leuk, maar dit is andere, meer snapshot, informatie, niet zozeer "nu" informatie (het is sneller dan een blog, maar geen sms). Ik zie dat een vriendin vandaag werkt aan een bepaald artikel waar ik interesse in heb. Een andere meldt dat ze een meeting heeft gehad met wat mensen op mijn oude universiteit. Dat is niet iets waar ik binnen een uur meer over wil weten, maar wel iets wat over een week z'n relevatie kwijt is. Bovendien is het voor beide dames onnodig om er een heel verhaal over te schrijven. Hun "volgers" met interesse weten toch waar het over gaat.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:53 schreef Fogel het volgende:
Het feit dat mensen informatie willen delen en dat mensen (misschien) geinteresseerd zijn in die informatie heb ik geen moeite mee om te begrijpen (anders zou ik ook niet op fok zitten onder andere). Maar dat het "nu" (en kort) moet, dat is het punt waarvan ik de meerwaarde niet zie.
Je voorbeeld van het zomercarnaval en daar mensen ontmoeten die daar ook zijn, dat is dan wel weer een goed voorbeeld van wanneer je informatie wel "nu" nodig hebt, maar niet overtuigend genoeg om een account aan te maken want zo'n situatie komt bij mij niet vaak voor.
Ik en alcohol.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:44 schreef Hik het volgende:
Hebben jullie wel genoeg tequilla gedronken dan?
Ach, het is nou ook niet zo dat ik op zijn levenswijsheden zit te wachten. En we hebben ons prima vermaakt tijdens de Maya-route. Dat is ook wat waard.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:02 schreef Bora-Bora het volgende:
Jeutje, da's wel jammer inderdaad....![]()
Ik wens je een goede verrassing, dit keer, UIO!
Ja, ik zou dat normaal nooit aankaarten natuurlijk, maar na al die onthullingen over wijn in Frankrijk...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |