En dat zeg je net nu flipsen 'm afgeschoren heeft...quote:
Hier in BKK doen ze het nog niet zo goed (afgezien van de klassieke gelukswrat-met-10-centimeter-lange-haar natuurlijkquote:Op maandag 27 juli 2009 11:42 schreef Vogue het volgende: (waarom zijn baarden hip tegenwoordig??)
quote:Op maandag 27 juli 2009 12:26 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Hier in BKK doen ze het nog niet zo goed (afgezien van de klassieke gelukswrat-met-10-centimeter-lange-haar natuurlijk)
hehe, hoeveel heb je dan wel niet gekregen als je 5 uur bezig bent geweest met organiseren?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:01 schreef Fogel het volgende:
Nogmaals bedankt iedereen
Vandaag de eerste werkdag sinds de vakantie, ik ben nu bijna klaar met e-mail sorteren, erop reageren doe ik morgen wel.
Ca. 200-250 en ik ben er geen 5 uur mee bezig geweestquote:Op maandag 27 juli 2009 13:08 schreef Blik het volgende:
[..]
hehe, hoeveel heb je dan wel niet gekregen als je 5 uur bezig bent geweest met organiseren?
Neem ik in overwegingquote:Op maandag 27 juli 2009 13:44 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
hoewel je hier waarschijnlijk meer aan hebt:
[ afbeelding ]
Zo iemand die we hier bijna nooit meer zien, Dino.quote:
maar ik was het niet, hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 14:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zo iemand die we hier bijna nooit meer zien, Dino.
Ik weet het wel!quote:Op maandag 27 juli 2009 14:33 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
maar ik was het niet, hoor
Maar geen idee wie het dan wel was. Mag ik een begin letter dan? Pretty please?
nietus, laatste voyeur was Blikquote:Op maandag 27 juli 2009 15:14 schreef Liejannuh het volgende:
Zijn laatste voyeur was UIO!
Maar het is dus Golfen.
Mister OV heeft een auto tegenwoordig?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:32 schreef DutchTrain het volgende:
m'n auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |