Merci, ik ga ook maar richting slaaphok indd.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:40 schreef Vogue het volgende:
Tu también, que tengas muy buenas noches y hasta pronto
ik wil naar Noord Indiaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:23 schreef Liejannuh het volgende:
Mooie grafiekjes Fogel!
Ik ben er achter gekomen dat ze Peking Express herhalen in het weekend. Lekker met een kop koffie in de hand Peking Express kijken, Fok bijlezen en de wasmachine het werk laten doen.
Hee, ik zou 's moeten kijken of dat op uitzendiggemist ook wordt 'herhaald'! Best 's grappig om de Nederlandse versie te zien.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:23 schreef Liejannuh het volgende:
Mooie grafiekjes Fogel!
Ik ben er achter gekomen dat ze Peking Express herhalen in het weekend. Lekker met een kop koffie in de hand Peking Express kijken, Fok bijlezen en de wasmachine het werk laten doen.
Wat?...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:20 schreef Fogel het volgende:
Is iedereen alweer vergeten wat ik 9 dagen geleden zei?
Oh lekker!! Daar kom ik even voor langs dan!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:17 schreef Fogel het volgende:
Kwarktaart met aardbeien(smaak) en franse chocoladetaart (wat er frans aan is weet ik niet).
"De revolutieroute"? Ik ken natuurlijk niet de titels van de diverse jaren, maar ik had deze site indd ook gevonden, en volgens mij dateert de laatste aflevering daar uit 2008...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:22 schreef Liejannuh het volgende:
Je kunt hier wat dingen van Peking Express terugkijken Gao. Maar volgens mij kun je daar alleen de revolutieroute terugkijken en niet de andere series.
gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:15 schreef Fogel het volgende:
Bedankt voor de felicitaties
Ik ben nu officieel 30+.
Het Franse aan de Franse chocoladetaart is waarschijnlijk dat er een soort van creme op zat (onder een laag chocolade waardoor je dat natuurlijk niet kon zien), was erg goed te eten
Bedankt, en de anderen natuurlijk ook (al ken ik ze nietquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
gefeliciteerd.
En heb je nu een lila ipod gekregen voor je verjaardag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |