abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71301285
Veel danseressen volgens mij met hele kleine pakjes aan en schuddende billen.
pi_71301367
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:29 schreef Liejannuh het volgende:
Veel danseressen volgens mij met hele kleine pakjes aan en schuddende billen.
Kleine pakjes niet echt als je de verentooien meetelt, alleen vaak wel weinig verhullend.

pi_71302106
quote:
'Jokvakantie' nieuwe trend

AMSTERDAM - De 'jokvakantie' is in opkomst. Steeds meer mensen menen een reis naar een verre bestemming te hebben geboekt, terwijl ze in werkelijkheid de deur niet uitkomen, omdat ze door geldgebrek niet op vakantie kunnen.

Dat voorspelt trendwatcher Adjiedj Bakas. Volgens Bakas gaan de 'jokkers' onder de zonnebank en sprokkelen ze reisverhalen en vakantiekiekjes via Google en Photoshop in een handomdraai bij elkaar en hoeven ze geen gezichtsverlies te lijden bij vrienden en collega's.
  Moderator vrijdag 24 juli 2009 @ 22:58:24 #29
45833 crew  Fogel
pi_71302299
Kleurrijk
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  Moderator vrijdag 24 juli 2009 @ 23:50:58 #30
45833 crew  Fogel
pi_71304218
Voor de mensen die van pie charts en dergelijke houden:

Laat maar weten als ik er beter een link van kan maken, neemt nogal wat plek in beslag...
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_71306369
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 23:50 schreef Fogel het volgende:
Voor de mensen die van pie charts en dergelijke houden:

[ afbeelding ]
Een of twee kunnen leuk zijn ja; daarna krijg ik het gevoel dat ik aan het werk ben ofzo...
 FR
pi_71306381
Hij's leuk Fogel
pi_71306387
Hehehe BB Ik vind ze leuk!
pi_71306404
Jee ik was pas om 0.00 uur thuis van mijn werk... Om 12.30 begonnen en niet eens pauze gehad... DRUK in het kwadraat, niet normaal meer gewoon. Had de laatste bus gemist van Ridderkerk naar Lombardijen en mijn klanten moesten me een lift geven... Had ze net een reis naar Miami verkocht dus dat deden ze graag
pi_71306413
Kwartetbreekpost!
 FR
pi_71306434
Lange dagen maak je, Vogue!
Is dat elke dag zo, of was dit toch wel een uitzondering?
 FR
pi_71306448
Ik ben er dus intussen achter wat HTL is....
 FR
pi_71306451
Eenmaal op Lombardijen stond ik tussen 100 Antillianen en Zuid Amerikanen op de trein te wachten... Op centraal werd ik geheel ingesloten door in foute disco-kleding verkleedde Antillianen en Zuid Amerikanen... Toen de tram naar huis genomen... Komt er een Antilliaan naast me zitten die me mee wilde nemen naar het carnaval morgen, mocht ik de hele dag zijn prinses zijn zei hij Dacht 't niet
pi_71306454
Kwartetje? Edit: lol
 FR
pi_71306467
hahaha ik wist het Kwam ik toch ff op tijd met mijn kwartet breek post
pi_71306493
In ieder geval, nee normaal maak ik niet zulke lange dagen, maar vandaag was het topdruk. En als ik om 20.50, 10 minuten voor sluitingstijd een stel binnenkrijg dat een reis naar Miami wil boeken voor een paar 1000 euro, dan boek ik ze ook... Toch leuk voor je omzet zeg maar
pi_71306504
Morgen gelukkig vrij, ga met een paar vriendinnetjes naar het zomercarnaval

BB doe jij even een kwartetbreak post?
pi_71306514
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 01:29 schreef Vogue het volgende:
Eenmaal op Lombardijen stond ik tussen 100 Antillianen en Zuid Amerikanen op de trein te wachten... Op centraal werd ik geheel ingesloten door in foute disco-kleding verkleedde Antillianen en Zuid Amerikanen... Toen de tram naar huis genomen... Komt er een Antilliaan naast me zitten die me mee wilde nemen naar het carnaval morgen, mocht ik de hele dag zijn prinses zijn zei hij Dacht 't niet

Lekker "lourdingue"...
Die waren vast al een end heen, zo tegen middernacht; of niet?
 FR
pi_71306536
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 01:33 schreef Vogue het volgende:
Morgen gelukkig vrij, ga met een paar vriendinnetjes naar het zomercarnaval

BB doe jij even een kwartetbreak post?
Oeff!! Net op tijd!
 FR
pi_71306552
Ja nogal Ik spreek een paar zinnetjes papiaments en ze waren zwaar onde de indruk. Kreeg nog een blikje bier aangeboden hehe. Niet genomen overigens.

Maar ik ga nu maar eens slapen, ben best wel kapot eigenlijk

Welterusten
pi_71306554
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 01:32 schreef Vogue het volgende:
In ieder geval, nee normaal maak ik niet zulke lange dagen, maar vandaag was het topdruk. En als ik om 20.50, 10 minuten voor sluitingstijd een stel binnenkrijg dat een reis naar Miami wil boeken voor een paar 1000 euro, dan boek ik ze ook... Toch leuk voor je omzet zeg maar
Ja begrijpelijk! Zou ik ook doen.

Maar er gingen toch blijkbaar wat meer uurtjes in zitten dan voorzien?!
 FR
pi_71306571
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 01:37 schreef Vogue het volgende:
Ja nogal Ik spreek een paar zinnetjes papiaments en ze waren zwaar onde de indruk. Kreeg nog een blikje bier aangeboden hehe. Niet genomen overigens.

Maar ik ga nu maar eens slapen, ben best wel kapot eigenlijk

Welterusten
Slaaplekker, Vogue!
En geniet van je weekend!
 FR
pi_71306578
Jammer, want nou gaan we stoppen met kwartetten....
 FR
pi_71306592
Tu también, que tengas muy buenas noches y hasta pronto
pi_71306599
haha toch nog een kwartet break post op de valreep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')