Kleine pakjes niet echt als je de verentooien meetelt, alleen vaak wel weinig verhullend.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:29 schreef Liejannuh het volgende:
Veel danseressen volgens mij met hele kleine pakjes aan en schuddende billen.
quote:'Jokvakantie' nieuwe trend
AMSTERDAM - De 'jokvakantie' is in opkomst. Steeds meer mensen menen een reis naar een verre bestemming te hebben geboekt, terwijl ze in werkelijkheid de deur niet uitkomen, omdat ze door geldgebrek niet op vakantie kunnen.
Dat voorspelt trendwatcher Adjiedj Bakas. Volgens Bakas gaan de 'jokkers' onder de zonnebank en sprokkelen ze reisverhalen en vakantiekiekjes via Google en Photoshop in een handomdraai bij elkaar en hoeven ze geen gezichtsverlies te lijden bij vrienden en collega's.
Een of twee kunnen leuk zijn ja; daarna krijg ik het gevoel dat ik aan het werk ben ofzo...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:50 schreef Fogel het volgende:
Voor de mensen die van pie charts en dergelijke houden:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:29 schreef Vogue het volgende:
Eenmaal op Lombardijen stond ik tussen 100 Antillianen en Zuid Amerikanen op de trein te wachten... Op centraal werd ik geheel ingesloten door in foute disco-kleding verkleedde Antillianen en Zuid Amerikanen... Toen de tram naar huis genomen... Komt er een Antilliaan naast me zitten die me mee wilde nemen naar het carnaval morgen, mocht ik de hele dag zijn prinses zijn zei hijDacht 't niet
Oeff!!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:33 schreef Vogue het volgende:
Morgen gelukkig vrij, ga met een paar vriendinnetjes naar het zomercarnaval
BB doe jij even een kwartetbreak post?
Ja begrijpelijk! Zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:32 schreef Vogue het volgende:
In ieder geval, nee normaal maak ik niet zulke lange dagen, maar vandaag was het topdruk. En als ik om 20.50, 10 minuten voor sluitingstijd een stel binnenkrijg dat een reis naar Miami wil boeken voor een paar 1000 euro, dan boek ik ze ook... Toch leuk voor je omzet zeg maar
Slaaplekker, Vogue!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:37 schreef Vogue het volgende:
Ja nogalIk spreek een paar zinnetjes papiaments en ze waren zwaar onde de indruk. Kreeg nog een blikje bier aangeboden hehe. Niet genomen overigens.
Maar ik ga nu maar eens slapen, ben best wel kapot eigenlijk
Welterusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |