abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71279374
Gister vond natuurlijk de klopjacht plaats op de zgn upskirtfilmer. Deze man maakte in Groningen en Assen "onveilig" door er in het geniep filmopnamen te maken van elegante derrieres van schappelijke deernes. Indien aanwezig werd ook de filmapparatuur onder de rokken gepositioneerd om aldaar vanuit een kikvorsperspectief beelden voor het nageslacht te genereren.

Nou heeft ene Bouwe Samplonius de zwarte piet toebedeeld gekregen en wordt hij er van verdacht de upskirtfilmer te zijn.

Ik vraag me af of hij niet slechts een fall guy is voor de daadwerkelijke dader?

Op Geenstijl werd geopperd dat fokuser Lamon wel eens de daadwerkelijke dader zou kunnen zijn. Lamon reageerde hierop als een kat in het nauw:
quote:
Geachte Heer/Heren, Dame/Dames,

In uw amusante zoektocht naar een Groningse rokjesfilmer zijn bij de reacties enkele links geplaatst naar mijn persoon, zonder enige aanleiding.
Via die links, zijn mijn Foto, Woonplaats, en andere informatie, die ik open heb staan voor ingeschreven leden op het FOK!forum openbaar gemaakt, in combinatie met de eventuele suggestie dat ik mogelijk de persoon zou zijn, die deze filmpjes gemaakt zou hebben.
Geziene het feit dat ik nooit dergelijke films gemaakt heb, zelf nooit bekeken heb, voel ik mij aangetast in mijn persoon. Dit is een serieuze beschadiging, al was het eindresultaat dat het iemand anders was, die deze onzin op internet geplaatst heeft. Aangezien de link naar mijn naam en persoonlijke gegevens icm een volledig ongefundeerde suggestie dat ik iets te maken zou hebben met deze filmpjes, een dag op uw site heeft gestaan, ben ik serieus van plan gerechtelijke stappen te ondernemen.
Het enige wat u rest, is mij vertellen of uw disclaimer de poster van de desbetreffende reactie verantwoordelijk stelt, of ik bij u als site zelf moet zijn voor het niet tijdig verwijderen van de reactie.
In het eerste geval zou ik graag willen, dat u de gegevens van diegene die de link naar mijn persoon als eerste plaatste op uw site vrij zou willen geven, zodat ik verder kan met de stappen die daarop volgen.
Om het 1 en ander duidelijk te maken, mijn username op het FOK!forum is Lamon, dit vergemakkelijkt eventueel het zoeken naar de desbetreffende aantijging die mij onterecht en volledig ongefundeerd aangedaan werd.
Ik ben van mening dat dit gedrag uiterst verdacht is en vraag me dus af: zou Lamon dan toch de upskirtfilmer zijn?
pi_71279494
Ik denk het ook.
pi_71279524

Lamon kom er maar in
pi_71279669
Probeer het nog eens in ONZ!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')