...quote:Op maandag 27 juli 2009 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo kan je het ook omschrijven ja
Je had natuurlijk ook kunnen zeggen... laat ook maar![]()
da's waar ook was ik al weer vergetenquote:Op maandag 27 juli 2009 11:26 schreef Droxz.nl het volgende:
En Sgele, waar blijft onze foto nou?
Jij in de zon met bier, dan zou jij van ons een foto van dit weekend krijgen wehhehehe
Mogguh man!quote:
Heb jij die foto's van Mr.E al, dat we op de schommelbank zaten?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar ook was ik al weer vergeten
hoe durf je dat te vragenquote:Op maandag 27 juli 2009 11:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh man!
Zit hier lekker in de tuin met mijn laptop
Lekker weekend gehad jongen?
Dat klinkt niet verkeerd man!quote:Op maandag 27 juli 2009 11:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe durf je dat te vragen
man weer volop kermis gehad haha.
nog een vrouwke ontmoet die ik via chat kende, viel alleen ff beetje tegen. zeiden beide niet zoveel haha.
heb deze kermis 9 dingen gewonnen. op 1 ding na alles afgegeven
voor een vriendin: Complete ice age collectie uit de grijpers (4 stuks)
dan zaterdag avond voor de gein. 3 dingen uit de grijpers. 2 beertjes met een bal (1 zelf gehouden ander afgegeven) en een knuffel hond. Ook afgegevenGister nog een beertje met bjorn borg kleding en ook weer afgegeven
had deze kermis ook nog een echte nike bal gewonnen. Kreeg hem in handen liep er net een jongetje voorbij die hem mooi vond. Ik zo: hier pak maar mag je hem hebben
was dan gewoon naar tilburg gekomenquote:Op maandag 27 juli 2009 11:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd man!
Was hier met de BBQ ook erg gezellig hahaha, jammer dat je er niet was
Zaterdag nogal laat geworden, dan ga je zondag niet nog een pokke eind met de trein gekquote:
haha watjequote:Op maandag 27 juli 2009 11:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zaterdag nogal laat geworden, dan ga je zondag niet nog een pokke eind met de trein gek![]()
*iets met longsjit mompelen doet*quote:Op maandag 27 juli 2009 12:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha watje
zal nog is bijna 1.5 uur in de auto zitten
ok dat geldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |