wheheh jah je moet ietsquote:
Zoiets ja, heb die gozert deze week erg weinig gezien... Crazy-M en "vrijdag" zijn aan het kringrukken denk.. draakje is lopen en lyn slaapt weerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:24 schreef tripack het volgende:
jah beller werkt die niet thuis?
wat ongeveer gellijk staat aan vrij is:P
denk het niet, maar weet nog niet helemaal zeker, ligt ook aan hoe met ronja gaatquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahah dat klinkt goed Draakjuh!
Jullie blijven dus niet slapen?
Succes met lopen! Hier komt het echt met bakken uit de "hemel"!
hopen dat het snel beter gaat met ronjaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
denk het niet, maar weet nog niet helemaal zeker, ligt ook aan hoe met ronja gaat
gelukkig is ze wel heel speels hoor,maar gewoon flink aan de dunne
Mr E is de afgelopen nacht er weer om 0400 uur uitgeweest
MDaddyquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:46 schreef MaleDuck het volgende:
ik mag hier eigenlijk niet posten, want ik heb het retedruk
maar ik ben gaar en heb totaal geen zin meer
![]()
maar voor het eerst sinds weken weer een zaterdag vrij
Dat van Ronja is balen jah, hopen dat het snel goed komt met je hondje hoor Draakje!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
denk het niet, maar weet nog niet helemaal zeker, ligt ook aan hoe met ronja gaat
gelukkig is ze wel heel speels hoor,maar gewoon flink aan de dunne
Mr E is de afgelopen nacht er weer om 0400 uur uitgeweest
MaleDuck!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:46 schreef MaleDuck het volgende:
ik mag hier eigenlijk niet posten, want ik heb het retedruk
maar ik ben gaar en heb totaal geen zin meer
![]()
maar voor het eerst sinds weken weer een zaterdag vrij
Je bent er noggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
ik ben er weer
rest actie infozuilen:
Documentatie
neee,quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je bent er noggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!![]()
Documenteren op vrijdag, het moest verboden worden!
whehehehe nice!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neee,
ik ben er weeeeeeeeeeeeer
net ff in brw wagen getoered
ehm ff kijken,quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
whehehehe nice!
Hebben jullie eigenlijk veel wagens staan waar?
wij zitten precies in de zon hahaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:25 schreef tripack het volgende:
het gedonder is begonnen![]()
of het was maar 1 klap
Doe eens een foto maken dan, want wat is "1 duikerwagen" (BW wagen met een duiker er in?), OVD wagen? haakarm voertuig?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm ff kijken,
1 duikerwagen, 1 ovd wagen, 1 hoogwerker, 2 of 3 materiaalwagens, 1 haakarm voertuig ...
dan nog stuk of 6 a8 ambulances en nog 5 gewone dienstwagens waar wij dus in kunnen rijden, nog 4 of 5 ambulance dienstwagens ....
Hier gelukkig weer wat zon, vanochtend echt harde regen enzo hierquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:25 schreef tripack het volgende:
het gedonder is begonnen![]()
of het was maar 1 klap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |