Heb je d'r adres? 't Is vast wat voor mij, ik ben er redelijk gewend aan dat soort typesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wel. Dat mens is zo knetter als een Kretek sigaret.
Potvis, bakvis, 't is één pot nat Pietjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cc die een topic opent met pot erin.
Nee helaas. Maar als een hoop verzonnen drama en borderline to the max jou gelukkig maken, kan ik wel eens her en der informerenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb je d'r adres? 't Is vast wat voor mij, ik ben er redelijk gewend aan dat soort types
dat heb ik niet eens bekekenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:36 schreef Dementor het volgende:
We noemen haar voor het gemak maar even Bellatrix.
Brrr krijg al direct de rillingen als ik dat filmpje bekijk.
Gelukkig....gelukkig...aan geluk heb je allemaal niets, je moet wat te doen hebben en zoquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee helaas. Maar als een hoop verzonnen drama en borderline to the max jou gelukkig maken, kan ik wel eens her en der informeren.
Ik ben met van alles bezig Pietje, teveel om op te noemen. Daarnaast geniet ik allemaal van groene getallen op de AEX. Begin vorige week mijn belastingteruggaaf ingezet, sta nu op 15 procent rendementquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij had toch vakantie? Geen te coole dingen doen?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:06 schreef Talitha het volgende:
Inderdaad! Potvissen horen in F&F!
Hoewel...![]()
[ afbeelding ]
Ik had die eergisteren al verwacht. Toen heb ik verkocht, klein stapje terug op die AEX, gelijk 's morgens weer gekocht en nu rij ik weer lekker mee, tot de volgende klap. 't Gaat zijwaarts en zijwaarts, maar toch zie ik in de grafieken van de aandelen die ik heb, dat ze steeds hoger uitkomen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, je weet dat er een hele dikke terugslag verwacht wordt he? Het gaat allemaal net iets te hard omhoog.
In het water zijn ze heel gracieus.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zijn ze lekker lomp hè?
Ik vind Cobus leuk. Met een C, want dan past het bij Cato.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:17 schreef Juud79 het volgende:
En weer terug.
Ik had al een heel lijstje met namen, maar heul makkelijk om een leuke naam te bedenken is t niet en het moet voor morgen, want zijn naam komt op zijn paspoort.
Tibo/tobi, kobus, mink, abel, jimmy, sepp, jip, raf, gijs, milo, bink.
De poes die we nu hebben heeft Cato, dus daar moet het ook bij passen.
Noem de nieuwe Tje.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:17 schreef Juud79 het volgende:
Een poes noem je toch geen Cobusquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind Cobus leuk. Met een C, want dan past het bij Cato.
gijs vind ik leukquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:17 schreef Juud79 het volgende:
En weer terug.
Ik had al een heel lijstje met namen, maar heul makkelijk om een leuke naam te bedenken is t niet en het moet voor morgen, want zijn naam komt op zijn paspoort.
Tibo/tobi, kobus, mink, abel, jimmy, sepp, jip, raf, gijs, milo, bink.
Wel met een K.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een poes noem je toch geen Cobus
Waarom niet?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een poes noem je toch geen Cobus
Je bent eruitquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:31 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind die combi ook erg leuk. Gijs & Cato
't Is een kater, geboren in het verkeerde lichaam.quote:
Maar een kater kun je wel Cobus noemen. Hoewel ik geloof dat ze voor Gijs gaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon, omdat 't geen kater is
Dat beest heeft gelijk een traumaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
't Is een kater, geboren in het verkeerde lichaam.
Die van ons droegen de namen Whoopie en Doodle. Niet dat het uitmaakt, want luisteren doen ze toch nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar een kater kun je wel Cobus noemen. Hoewel ik geloof dat ze voor Gijs gaan.
Ja!quote:
Ik heb een kater en een poes. Maar de kater is zo dominant, dat ik erover denk een ander huis voor de poes te zoeken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:38 schreef Juud79 het volgende:
Tis wel een kater. We hebben er namelijk al een en dat is een poes. Dan schijnt het beter te combineren met een kater, dan met nog een poes. En tis wel zo handig dat als ie over een paar weken naar buiten mag, dat ik dan geen nest katten krijg.Nog een poes zou ik moeten binnenhouden tot na een sterrilisatie en dat lukt niet met al eentje die door het luikje naar buiten gaat.
Dat is veel te cryptisch voor me.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:35 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik heb niet terug gelezen. Maar als ik lang in het buitenland had gewoond was mijn engels beter dan nu.
quote:
Hoogendijk?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
ik denk dat Tessio de kloon van mickey is![]()
Snap jij het nu wél?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoogendijk?
En Tessio, dat is een TBO SC poster die ook hier post?
(Ik lees ook bijna nooit terug)
Ja!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoogendijk?
En Tessio, dat is een TBO SC poster die ook hier post?
(Ik lees ook bijna nooit terug)
En we gaan naar Denemarken. En Zweden. En Legoland.quote:
Nee, het heet potvissen vanwege een ander iets uit TBO.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja!Daarom heet het hier toch potvissen?
Of had ik nou de verkeerde link gelegd?
Nou ja, mijn engels is ook niet perfect, ik weet het alleen zelf. En zie het ook als ik het fout doe. (te laat, dat wel..)
Maar lees maar eens terug. Aanrader
Ja, we bedoelen hetzelfde. Ik heb alleen bladzijde 3 gelezen. Toen waren mijn vermoedens en vooroordelen al bevestigd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, het heet potvissen vanwege een ander iets uit TBO.
Maar het vorige topic ga ik in mijn pauze even doorspitten!
Toch maar weer teruggelezen. vOLGENS MIJ SNAP IK HET NU.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En we gaan naar Denemarken. En Zweden. En Legoland.
Enlighten me, want ik raak steeds geconfuusder.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:52 schreef Gert het volgende:
Toch maar weer teruggelezen. vOLGENS MIJ SNAP IK HET NU.![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Enlighten me, want ik raak steeds geconfuusder.
Nu snap ik het nog minderquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ik doe ook maar een gok, echt.![]()
Maar iemand anders had me een paar weken geleden al een keer vermoedens m.b.t Tessio's alter ego toegefluisterd, en nu las ik dit zo en dacht: dAT KAN WEL EENS KLOPPEN EIGENLIJK!
Is ze lekker?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ik doe ook maar een gok, echt.![]()
Maar iemand anders had me een paar weken geleden al een keer vermoedens m.b.t Tessio's alter ego toegefluisterd, en nu las ik dit zo en dacht: dAT KAN WEL EENS KLOPPEN EIGENLIJK!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:38 schreef Tessio het volgende:
[..]
What were you thinkin...?
Dat gore natrappen is really so fackin dutch.
Stay away there and shut your mouth.wahahahha
Dat doe ik ook. Maar niet in die matequote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:19 schreef Deisyy het volgende:
Waarom praten mensen engels en nederlands door elkaar![]()
Dat learnen ze from Micky Hoogendijk. The biatch.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:19 schreef Deisyy het volgende:
Waarom praten mensen engels en nederlands door elkaar![]()
Zou Tessio de zus van Adam zijn?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Maar niet in die mate.
Lees even above je.quote:
Neeheeee!!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat learnen ze from Micky Hoogendijk. The biatch.
Maar denkt Gert dat Tessio Mariell is?![]()
Nee toch?? Zou ut?!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Neeheeee!!!
jEMIG ZIJN JULLIE ZO SLECHT VAN MEMORIE??![]()
![]()
![]()
mET JE ROESTIGE PIK
Ja! Ik weet dat soort dingen nooit. Neo is het niet, die was al lang gaan raven en ranten. Lobasca? En verder kan ik niemand bedenkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:25 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
mET JE ROESTIGE PIK
Nu weet ik nog niks. Wie heeft er een roestige pik dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:25 schreef Gert het volgende:
Neeheeee!!!
![]()
![]()
mET JE ROESTIGE PIK
quote:
Ja! Maak het nog ingewikkelderder, snap er nu al niks meer van.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
whut, is Gert is een kloon van Mariell?
Ik begrijp de verwarring.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:29 schreef Deisyy het volgende:
O fuck, ik kom er nu pas achter dat die potvis op het strand Mariell is, ik las wel telkens Mariell, maar mijn hersenen maakten daar Marielin van![]()
Ik vond haar er al niet zo op lijken, ze was zo blond en ik vond Marielin nooit zo heel erg borderlinerig
Het was mij verder niet opgevallen hoor. Maar iemand had dat dus al een keer gemeld, en nu ik dat van vannacht zo lees, denk ik: ja, zou best eens kunnen!quote:
Mariell met modrechten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
whut, is Gert is een kloon van Mariell?
Ik ben daar slecht in: klonen ontmaskeren.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was mij verder niet opgevallen hoor. Maar iemand had dat dus al een keer gemeld, en nu ik dat van vannacht zo lees, denk ik: ja, zou best eens kunnen!
Nee. en het is ook niet aantoonbaar dat het de persoon in kwestie zou zijn, lees ik net. Dus da's een minnetje op de Sherlock Holmes-schaal.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben daar slecht in: klonen ontmaskeren.![]()
Maar ik begrijp dat jij geen inside info meer hebt over de persoon in kwestie?
Nee. Laat ook al geen belletje rinkelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:57 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, het gaat om die mevrouw die altijd kritiek had op 'mensen die met hangende pootjes terugkomen'.
Oh ik weet al wie!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:57 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, het gaat om die mevrouw die altijd kritiek had op 'mensen die met hangende pootjes terugkomen'.
Vertel!quote:
Wees blij dat dat soort dingen niet meer in je werkgeheugen zitten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Laat ook al geen belletje rinkelen.
Deel het met me!quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wees blij dat dat soort dingen niet meer in je werkgeheugen zitten.
Dat is toch Lobasca?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:57 schreef Peter6000 het volgende:
dAT MOET JE AAN GERT VRAGEN.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:08 schreef Peter6000 het volgende:
mAAR WAAROM TYPTE GERT DAN OP DE LOBASCA-MANIER?
En wat houdt zo'n kloonscan precies in? ip-nummers vergelijken?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:05 schreef Gert het volgende:
Nogmaals: een kloonscan wijst niets uit dus hè. Het is louter speculatie.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
En wat houdt zo'n kloonscan precies in? ip-nummers vergelijken?
Buuf is hem trouwens wel mooi gesmeerd na het droppen van haar bommetje.
Ik ga toch ook niet bij jou in de stal zitten schijten, ... mafkeesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:11 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed, eigenlijk interesseert het me ook niet, zolang de TBO-SC populatie na het opheffen van het subforum naar VOL verhuist, vind ik alles best.
Zulks toeval!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:28 schreef Jian het volgende:
(excuses pour l'interruption, .. hobbelde toevallig voorbij )
Het is geenszins waterdicht natuurlijk, dat snapt iedereen die net iets meer weet te vinden dan de startknop.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:20 schreef Dementor het volgende:
Zo'n kloonscan stelt dan ook geen ruk voor.
Ik ga het niet eens lezen.quote:
Tja ze moet het wel kunnen loslaten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:29 schreef Copycat het volgende:
Waar is het toch allemaal misgegaan?
En wordt het vooral niet eens tijd om bygones bygones te laten ipv elke dingetje aan te grijpen voor een volgende sneer?
komen er nog meer edits of was dit het?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens lezen.
Al hoewel liegen kun je als de beste.
De domme Amsterdamse uithangen maar ondertussen zo venijnig als de pest.![]()
Ja ik zeg het gewoon nog een keer, drie hoog achter up yours.
nAMEN EN RUGNUMMERS!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:15 schreef FANN het volgende:
Maar is er nu écht een kloonscan voor nodig om te kunnen zien dat er nog wel aan meer mensen
die in TOB posten ''een luchtje'zit'' of is dat te vaag...
Jij bent gewoon een eng mens met issues.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:32 schreef FANN het volgende:
[..]
komen er nog meer edits of was dit het?
kun je je statement ook even onderbouwen?
domme klojo..... je hebt nog een ''tagje'' aan je kont hangen trouwens
Dat klopt helaas. Toen ik net terug was en ik op deze chat gewezen werd, zag ik Fann posten dat ik iets over haar Amsterdamse accent gezegd zou hebben. Dat is pertinent niet waar, nergens heb ik daar ooit iets over opgemerkt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens lezen.
Al hoewel liegen kun je als de beste.
De domme Amsterdamse uithangen maar ondertussen zo venijnig als de pest.![]()
Ja ik zeg het gewoon nog een keer, drie hoog achter up yours.
Jullie zijn wel aan elkaar gewaagd vind ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:25 schreef Dementor het volgende:
maar ondertussen zo venijnig als de pest.![]()
Ja enorm.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Jullie zijn wel aan elkaar gewaagd vind ik.
en nu lees ik er steeds overheen waar dat dan gelezen moet zijn op pagina 3. . . Het vorige rls topic? of dat pwatiesj topic?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was mij verder niet opgevallen hoor. Maar iemand had dat dus al een keer gemeld, en nu ik dat van vannacht zo lees, denk ik: ja, zou best eens kunnen!
maar je dácht het wel?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klopt helaas. Toen ik net terug was en ik op deze chat gewezen werd, zag ik Fann posten dat ik iets over haar Amsterdamse accent gezegd zou hebben. Dat is pertinent niet waar, nergens heb ik daar ooit iets over opgemerkt.
Ja dat en nog meer dat duidelijkere aanwijzingen geeft achter welke users dezelfde persoon zitquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep volgens mij het ipadres van de user pakken en kijken wie er vanaf dat adres inglogt ofzo.
LOLquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar je dácht het wel?![]()
Hey, jij ook hier? Leuk!
Ja, kloonscan graag want ik zie het nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:15 schreef FANN het volgende:
Maar is er nu écht een kloonscan voor nodig om te kunnen zien dat er nog wel aan meer mensen
die in TOB posten ''een luchtje'zit'' of is dat te vaag...
Huh? Wat mis ik nou weer?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Ja ik ben hier regelmatig in de buurt. Ik lurk (meer dan ik schrijf) ook Nieuws en Achtergronden en in Fauna. En ik begrijp dat we niet zo snel een vaste stek krijgen als TBO inderdaad geen centjes heeft.
Ja maar ik begreep juist dat dat wel eens uitgesteld zou kunnen worden tot er genoeg sponsorgeld was. Maar misschien weet jij meer?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh? Wat mis ik nou weer?![]()
Er kwam toch in september een nieuwe TBO?
Nee joh, Bommie is vervroegd vrijgelaten wegens "goed gedrag".quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:46 schreef Marrije het volgende:
Ja, kloonscan graag want ik zie het nietWat stinkt er daar? Of eigenlijk, wie? Wie zit te klonen? Bommie?
Kun je dat even richting het zuiden blazen want het heeft hier nu wel genoeg geregend.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee joh, Bommie is vervroegd vrijgelaten wegens "goed gedrag".![]()
Donder en bliksem hier.
Ik lees ook graag mee bij NWS en heel af en toe kan ik me niet inhouden en dan post ik daar ookquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Ja ik ben hier regelmatig in de buurt. Ik lurk (meer dan ik schrijf) ook Nieuws en Achtergronden en in Fauna. En ik begrijp dat we niet zo snel een vaste stek krijgen als TBO inderdaad geen centjes heeft.
Vol is toch tijdelijk?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik lees ook graag mee bij NWS en heel af en toe kan ik me niet inhouden en dan post ik daar ook
Misschien zou (het subforum) VOL onze vaste stek moeten zijn ala RLS?
Ik heb ook een tijdje op mijn handen gezeten, want het heeft zo geen nutquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:49 schreef Talitha het volgende:
Ik zie opeens zoveel postjes waar ik beter niet op kan reageren.![]()
Het zonnetje schijnt hier mooi. Laat ik het daar maar op houden.
Ah, wist ik niet, thanks.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee joh, Bommie is vervroegd vrijgelaten wegens "goed gedrag".![]()
Donder en bliksem hier.
Je bedoelt dat Volendam forum? Zit jij daar? Dat Palinggate topic was toch gewoon veel leuker, hebben ze het idee niet gewoon gejat?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik lees ook graag mee bij NWS en heel af en toe kan ik me niet inhouden en dan post ik daar ook
Misschien zou (het subforum) VOL onze vaste stek moeten zijn ala RLS?
Herstel: het feit dat ik niet reageer wil niet zeggen dat ik dat niet durf of het met je eens zou zijn. Ik vind dat jullie beiden zinloos bezig zijn en denk daarom dat het beter is er niet op te reageren.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:50 schreef Dementor het volgende:
Altijd leuk om te zien hoe snel iemand afdruipt indien er geen medestanders durven te reageren / offline zijn.
En andersom weet men dan opeens wel het quickreply veld te vinden.
Dat gaat niet echt lukken ben ik bang. Waar is Kahaarin als je haar nodig hebt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:51 schreef Dementor het volgende:
Kun je dat even richting het zuiden blazen want het heeft hier nu wel genoeg geregend.
Ik kan straks weer de potten buiten omkiepen en in de zon zetten.
Stom subforumquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Volendam forum? Zit jij daar? Dat Palinggate topic was toch gewoon veel leuker, hebben ze het idee niet gewoon gejat?
Ik heb wel even gekeken naar dat subforum maar zag niet echt iets dat me aantrok.
dat palinggate topic zou daar eigenlijk onderdak moeten krijgen, maar goed, dat is een oude rel die ik maar met rust laatquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Volendam forum? Zit jij daar? Dat Palinggate topic was toch gewoon veel leuker, hebben ze het idee niet gewoon gejat?
Ik heb wel even gekeken naar dat subforum maar zag niet echt iets dat me aantrok.
Kan Kahaarin wel zo hard blazen dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt lukken ben ik bang. Waar is Kahaarin als je haar nodig hebt.![]()
http://www.buienradar.nl/
Hier regent het telkens kort maar hard, en daarstraks hadden we een onweersbui waar de honden katten geen brood van lustten; volgens mij sloeg de bliksem ergens vlakbij in.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt lukken ben ik bang. Waar is Kahaarin als je haar nodig hebt.![]()
http://www.buienradar.nl/
Het is verdacht rustug aan het front!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh? Wat mis ik nou weer?![]()
Er kwam toch in september een nieuwe TBO?
pardon?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Over FANN ga ik het heul niet hebben, aandachtshoer.![]()
Tja, ik dacht dat Palinggate eerst was, en men was blij weer in SHO te zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat palinggate topic zou daar eigenlijk onderdak moeten krijgen, maar goed, dat is een oude rel die ik maar met rust laat![]()
Precies, een invasie zou de boel kunnen opleuken.
ik heb geen ''medestanders nodig klojo...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:50 schreef Dementor het volgende:
Altijd leuk om te zien hoe snel iemand afdruipt indien er geen medestanders durven te reageren / offline zijn.
En andersom weet men dan opeens wel het quickreply veld te vinden.
Hier dus ook, gewoon kloteweer.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:57 schreef Disana het volgende:
Hier regent het telkens kort maar hard, en daarstraks hadden we een onweersbui waar de honden katten geen brood van lustten; volgens mij sloeg de bliksem ergens vlakbij in.
Ga dan!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb geen ''medestanders nodig klojo...
ik spreek hier voor mezelf....
en nu ga ik verder hier geen kostbere tijd meer in steken
als jij mij voor dom hebt gehouden dan is dat jouw mistake niet de mijne.......
dikke doei voor jou
Ja, dat vind ik. Maar gerust je gang hoor, ik scroll vrolijk verder.quote:
I knowquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier dus ook, gewoon kloteweer.
@Deisyy: Kahaarin was een wandelende Enkhuizer Almanak.
Laat elkaar gewoon links liggen, over een jaar of 10 zitten jullie nog steeds als 12jarigen naar elkaar te miauwen. Dat is dan maar zo.quote:
je bedoelt toch niet dat we ons er allemaal mee moeten gaan bemoeien?quote:
Oh nee, allesbehalve. Ik bedoel dat Fann niet op mijn bericht reageerde.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
je bedoelt toch niet dat we ons er allemaal mee moeten gaan bemoeien?
Tobi is leuk, zo heette de kanarie van mijn vaderquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:07 schreef Juud79 het volgende:
Zo, waar waren we gebleven. Bench staat klaar, met een fijn nieuw mandje, bakje met kattengrit en waterbak. Kan de uk fijn in zijn eigen hokje 's nachts en als we er overdag niet zijn. Speeltjes, halsbandje en voer is ook in huis evenals wormen spullie, dat zal me weer leuk worden.
Het gaat waarschijnlijk Tobi worden. Cato & Tobi, ook een leuke combi, ik ben nog steeds ook erg voor Gijs, maar daar is wederhelft het niet helemaal mee eens.
Hoog in de bergen toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben voor noekje, waar is die eigenlijk?
Cute!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tobi is leuk, zo heette de kanarie van mijn vader![]()
Edison leek mijn dochter wel een mooie naam voor onze kitten vorig jaar, dat hebben we maar zo gelaten toen het een poes bleek te zijn.
Maar nu noemen we haar inmiddels altijd Poes
ik voel me uitgenodigd mn mening te gevenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook een notoire dwarsligger he
Och. Ik kon altijd prima met Fann (in TBO ietsje minder, maar alee) en ik kan ook prima met Dementor. Ik dacht alleen een tijdje terug dat het weer goed was, of goed, wapenstilstand zeg maar. Maar blijkbaar is er weer iets gebeurd dat de boel wederom heeft getriggerd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
je bedoelt toch niet dat we ons er allemaal mee moeten gaan bemoeien?
Wat heeft dié hier nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben voor noekje, waar is die eigenlijk?
Poeh poeh.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:10 schreef Gert het volgende:
Nou wordt het wel erg met z'n allen tegen één.
Ik ben voor FANN.
Dus het is nu FANN en Gert tegen een stel huisvrouwen en een rijkeluiszoontje.
Ik vind het eigenlijk lachwekkend hoe zoiets ineens op komt borrelen 'smorgensvroegquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik voel me uitgenodigd mn mening te geven
[..]
Och. Ik kon altijd prima met Fann (in TBO ietsje minder, maar alee) en ik kan ook prima met Dementor. Ik dacht alleen een tijdje terug dat het weer goed was, of goed, wapenstilstand zeg maar. Maar blijkbaar is er weer iets gebeurd dat de boel wederom heeft getriggerd.
Tobi is ook leuk. Maar haalt het niet bij Gijs natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:07 schreef Juud79 het volgende:
Zo, waar waren we gebleven. Bench staat klaar, met een fijn nieuw mandje, bakje met kattengrit en waterbak. Kan de uk fijn in zijn eigen hokje 's nachts en als we er overdag niet zijn. Speeltjes, halsbandje en voer is ook in huis evenals wormen spullie, dat zal me weer leuk worden.
Het gaat waarschijnlijk Tobi worden. Cato & Tobi, ook een leuke combi, ik ben nog steeds ook erg voor Gijs, maar daar is wederhelft het niet helemaal mee eens.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:10 schreef Gert het volgende:
Ik ben voor FANN.
Ze waait bijna omverquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh nee, allesbehalve. Ik bedoel dat Fann niet op mijn bericht reageerde.
Er staat een heel mooie vrouw op
http://www.oneandother.co.uk/
Zou ook niets voor mij zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Lijkt me ook best eng daarboven met die wind.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:17 schreef Disana het volgende:
Ik had mijn nieuwe kater Huub genoemd (we hebben ook een Safaa) maar het asiel had hem Chris genoemd en na enig uitproberen bleek hij daarnaar te luisteren.
Juud en Dementor ik hoop dat jullie gauw foto's posten.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:27 schreef beequeen het volgende:
Waarom niet? Disana had een van haar katten ook Huub genoemd, maar daar luisterde hij niet naar een echte eigenwijze Huub dus, nu heet hij Chris.![]()
Jammer, anders vond ik Jeroen (poep aan je schoen) ook wel erg leuk bij Catoquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon, omdat 't geen kater is
quote:
Wat moet ze voorstellen...een soort Catwoman?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:18 schreef Disana het volgende:
Lijkt me ook best eng daarboven met die wind.
Daar kwam dus mijn deja-vu gevoel bij jouw post vandaanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat grappig, dat had ik helemaal gemist! Hehehehe.
We moeten nog een definitieve keuze maken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Hoe ziet de nieuwe held eruit eigenlijk uit?
Haar profiel zegt:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat moet ze voorstellen...een soort Catwoman?
Ik moest er wel om lachen. Niet om dat opstoken trouwens. Maar wel om die wederzijdse valsigheid tussen Dementor en FANN.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind FANN een hartstikke leuke poster! Maar zowel zij als Dementor gedragen zich als kleuters. En dan zijn er nog een paar andere kleuters die de boel extra opstoken. Ik word er ff een beetje misselijk van.
Ik ga me beter ff elders irriteren.
Onze Cato had de naam Parys gekregen van t asiel, en tis zo'n mooi ding dan dan zo'n lelijke naam.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:17 schreef Disana het volgende:
Ik had mijn nieuwe kater Huub genoemd (we hebben ook een Safaa) maar het asiel had hem Chris genoemd en na enig uitproberen bleek hij daarnaar te luisteren.
Juud en Dementor ik hoop dat jullie gauw foto's posten.
Ze hebben er meedere, dus ik denk dat we ook daar kijken welke naam past bij het beestje.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Hoe ziet de nieuwe held eruit eigenlijk uit?
Hahahaha, ja dat is een heeel algemene naam voor katten, Brokjes.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:25 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Onze Cato had de naam Parys gekregen van t asiel, en tis zo'n mooi ding dan dan zo'n lelijke naam.
Ze luistert overigens beter naar 'Brokjes' of de deksel van voeremmer.
Of Marie-Antoinettequote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahahaha, ja dat is een heeel algemene naam voor katten, Brokjes.
Weet je, meestal bedenk je een mooie naam maar dan wordt het in de loop der tijd toch zoiets als PoePoe
Heb jij een Marie-Antoinette? Leuk.quote:
Neuh, als we haar roepen en het over haar hebben is het wel Cato of Catootje of Tootje.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahahaha, ja dat is een heeel algemene naam voor katten, Brokjes.
Weet je, meestal bedenk je een mooie naam maar dan wordt het in de loop der tijd toch zoiets als PoePoe
Vind je? Maar (Cato)otje is een leuke naam.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Neuh, als we haar roepen en het over haar hebben is het wel Cato of Catootje of Tootje.
Voor een Poes is het trouwens veel makkelijker om een naam te bedenken.
"pertinent niet"quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klopt helaas. Toen ik net terug was en ik op deze chat gewezen werd, zag ik Fann posten dat ik iets over haar Amsterdamse accent gezegd zou hebben. Dat is pertinent niet waar, nergens heb ik daar ooit iets over opgemerkt.
In een guillotine?quote:
nee hoor, de mijne heet officieel Edison, maar we noemen haar Poesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij een Marie-Antoinette? Leuk.
Ik heb een Meneer Da Poessie gehad en nu heb ik een Blokje.
Thanks. Ja, ik vind van wel....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je? Maar (Cato)otje is een leuke naam.
Dan moet ik Rafael van der Vaart denkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Thanks. Ja, ik vind van wel....
Bedacht trouwens net Ravi.
Ieuw..Lief hier roept ook bij veel namen. Nee, dan moet ik aan dat of die persoon denken....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet ik Rafael van der Vaart denken
Edison is ook best leuk trouwens. Als er maar een s-klank in zit.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nee hoor, de mijne heet officieel Edison, maar we noemen haar Poes
Sjoerd, Sepp, Midas, staan ook op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Edison is ook best leuk trouwens. Als er maar een s-klank in zit.
Heb je daar wel aan gedacht Juud? Katten luisteren vooral naar de s.
Ik heb een Midas gehad en dat werd al snel MiepMiep, dus pas opquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Sjoerd, Sepp, Midas, staan ook op mijn lijstje.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een Midas gehad en dat werd al snel MiepMiep, dus pas op
Elias vind je dus niks?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Sjoerd, Sepp, Midas, staan ook op mijn lijstje.
Ik kan prima mijn eigen kamp kiezen thank you very much.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:10 schreef Gert het volgende:
Ik ben voor FANN.
Net zoals de buurman met die snor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik kan prima mijn eigen kamp kiezen thank you very much.
Ja!quote:
Alvast een hele fijne vakantie Buuv,quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja!![]()
Het eerste aanbod sjitballen ligt er alYeaj voor opa.
![]()
Dan nu de resten uit mijn koelkast.
Ah, dan geldt bovenstaande ook voor jouquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben er ook weg van, tot over 2 weken, kusje voor iedereen
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:03 schreef Deisyy het volgende:
Pietje en Buuv, fijne vakantie![]()
Geniet ervan, tot over 2 weken![]()
2 stortbuien.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
Het onweert in Apeldoorn (boeiend hè).
Maar vanmiddag tussen 1400 en 1600 heerlijk in mijn t-shirt kunnen wandelen met 2 asielhonden.
Hier meerdere stortbuien, maar dus niet vanmiddag (nou ja: een kleintje op de terugweg).quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
2 stortbuien.
Fijn dat je wandelt met de asielhonden.
Verder leuke week gehad? De week is alweer bijna voorbij.
Bij jou was dus eerder de regen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
Hier meerdere stortbuien, maar dus niet vanmiddag (nou ja: een kleintje op de terugweg).
Ik denk niet in leuk, maar in 'acceptabel', en dat was het geloof ik wel.
Was jouw week leuk?
Van eigen kamer naar een slaapzaal of nog wel een eigen kamer?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:22 schreef remlof het volgende:
Mijn week was acceptabel.
Vader verhuisd van bejaardentehuis naar verpleegtehuis, dat was niet leuk.
Prettig idd, dat het volk op de camping in Frankrijk zit.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:20 schreef tuinfluiter het volgende:
Heerlijk dat er veel mensen op vakantie zijn, rustiger op straat, in winkels...
Ze zitten overal , zijn ook dagjes weg, er heerst gewoon meer zomer en vakantiesfeer,quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
Prettig idd, dat het volk op de camping in Frankrijk zit.![]()
Er hangt (gevoelsmatig) een wat meer ontspannen sfeer.
Ja, dat lijkt me wel ingrijpend.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:22 schreef remlof het volgende:
Hoe oud istie Remlof?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:22 schreef remlof het volgende:
Ik "voel je", als je ouders ouder worden blijken het opeens zorgenkinderen te zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:33 schreef remlof het volgende:
[..]
73 pas, maar heeft PSP, da's een niet zo leuke vorm van parkinson.
Ja, Berlusconi is ook 73 en die zit nog gewoon achter 18-jarige meiden aanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik "voel je", als je ouders ouder worden blijken het opeens zorgenkinderen te zijn.
73 is ook nog relatief jong....
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, ik vraag het me af want hij zit daar tussen echt ernstige gevallen... Maar het kon niet anders, hij heeft meer zorg nodig dan ze hem in het bejaardentehuis konden geven. Je hebt 'm gezien.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Was hij wel blij met zijn nieuwe plekje?
Thanks Peter, maar goed het is op zich wel iets natuurlijk om je ouders te overleven en dus te zien aftakelen...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:47 schreef Peter6000 het volgende:
Sterkte Remlof, lijkt me erg moeilijk.
Weet verder niet goed wat erop te zeggen, maar ik 'voel je' geloof ik ook wel.
Het is kut, m'n moeder is gewoon thuis overleden en best wel snel. Dit is een stuk minder omdat ik hem steeds verder achteruit zie gaan. En hij beseft het zichzelf ook allemaal, maar hij kan nauwelijks nog praten, lijkt me heel erg voor hem.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo, da's nog wel heel jong zeg...
Hoe is hij er zelf onder? en jij?
Dat lijkt me erg zwaar voor hem, fysiek zo beperkt zijn terwijl hij geestelijk nog goed is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, Berlusconi is ook 73 en die zit nog gewoon achter 18-jarige meiden aan
Het vervelendste is nog wel dat ie geestelijk goed bij is, maar nauwelijks meer kan communiceren.
Yep, lieve man! Maar heeft hij wel een eigen kamer nog? Dan ziet hij zijn buren niet zoveelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, ik vraag het me af want hij zit daar tussen echt ernstige gevallen... Maar het kon niet anders, hij heeft meer zorg nodig dan ze hem in het bejaardentehuis konden geven. Je hebt 'm gezien.
Het hoort er idd bij.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Thanks Peter, maar goed het is op zich wel iets natuurlijk om je ouders te overleven en dus te zien aftakelen...
Ja hij heeft nog wel een eigen kamer, gelukkig. Maar wel een hele kleine, 3 bij 4 ofzo.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, lieve man! Maar heeft hij wel een eigen kamer nog? Dan ziet hij zijn buren niet zoveel
Ja, ik kan er zo langs als ik uit m'n werk kom.quote:Het enige voordeel is dat het bij het station is
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hij heeft nog wel een eigen kamer, gelukkig. Maar wel een hele kleine, 3 bij 4 ofzo.
[..]
Ja, ik kan er zo langs als ik uit m'n werk kom.
Nee, dat is het volgende probleem, ik heb nog anderhalve week om z'n oude kamer tot de vloerbedekking aan toe leeg te maken. En mijn opslag staat al helemaal vol met spullen van de vorige twee verhuizingen van m'n vaderquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kon je al zijn spullen wel kwijt dan?
Ik dacht al, hippe man voor zijn leeftijdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht al, hippe man voor zijn leeftijd![]()
[ afbeelding ]
Komt bij jullie de kringloop dat niet doen? In sommige steden doen ze het voor nop!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is het volgende probleem, ik heb nog anderhalve week om z'n oude kamer tot de vloerbedekking aan toe leeg te maken. En mijn opslag staat al helemaal vol met spullen van de vorige twee verhuizingen van m'n vader
Hij heeft nu ongeveer alleen z'n tv nog uit de tijd dat ie nog met m'n moeder woonde
Ik moest aan de Pacifistisch Socialistische Partij denken toen ik het voor het eerst hoordequote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat was ook het eerste wat ik dacht
Ja die ga ik ook bellen voor volgend weekend. Maar er staan best nog wel meubels die wat op kunnen brengen, het is alleen zo'n gedoe om dat op marktplaats te zetten. Ga het wel doen tho.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komt bij jullie de kringloop dat niet doen? In sommige steden doen ze het voor nop!
Bestaat die nog?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moest aan de Pacifistisch Socialistische Partij denken toen ik het voor het eerst hoorde
[ afbeelding ]
Kijk wel alles goed na voor je het weg doet, mensen verstoppen dingen op de vreemdste plekkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die ga ik ook bellen voor volgend weekend. Maar er staan best nog wel meubels die wat op kunnen brengen, het is alleen zo'n gedoe om dat op marktplaats te zetten. Ga het wel doen tho.
Ja, doe ikquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk wel alles goed na voor je het weg doet, mensen verstoppen dingen op de vreemdste plekken
Oh, gelukkig.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moest aan de Pacifistisch Socialistische Partij denken toen ik het voor het eerst hoorde
[ afbeelding ]
Ja, want op een goeie racebaan groeit geen grasquote:
Hooguit een beetje kortgemaaid grasquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, want op een goeie racebaan groeit geen gras
Vind ik die advertentie van PSP toch mooierquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee die zijn opgegaan in
[ afbeelding ]
Ik had ook PMquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
HiDiHo jaloers maken dat CarO nog wel PM's kan ontvangen hè
Ach, Femke mag er ook wel wezen hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vind ik die advertentie van PSP toch mooier
Dat kan niet, leeggoien welquote:ik wil mijn inbox exporteren, hoe doe ik dat remlof ?
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
HiDiHo jaloers maken dat CarO nog wel PM's kan ontvangen hè
Moeten ze toch eens iets aan doenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach, Femke mag er ook wel wezen hoor
[..]
Dat kan niet, leeggoien wel
En twee van mij toch?quote:
PietjeSoddingPuk?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En twee van mij toch?![]()
psp, waar heb ik die dan naartoe gestuurd?
Dat is het nieuwe KUT toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |