Heb je d'r adres? 't Is vast wat voor mij, ik ben er redelijk gewend aan dat soort typesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wel. Dat mens is zo knetter als een Kretek sigaret.
Potvis, bakvis, 't is één pot nat Pietjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cc die een topic opent met pot erin.
Nee helaas. Maar als een hoop verzonnen drama en borderline to the max jou gelukkig maken, kan ik wel eens her en der informerenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb je d'r adres? 't Is vast wat voor mij, ik ben er redelijk gewend aan dat soort types
dat heb ik niet eens bekekenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:36 schreef Dementor het volgende:
We noemen haar voor het gemak maar even Bellatrix.
Brrr krijg al direct de rillingen als ik dat filmpje bekijk.
Gelukkig....gelukkig...aan geluk heb je allemaal niets, je moet wat te doen hebben en zoquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee helaas. Maar als een hoop verzonnen drama en borderline to the max jou gelukkig maken, kan ik wel eens her en der informeren.
Ik ben met van alles bezig Pietje, teveel om op te noemen. Daarnaast geniet ik allemaal van groene getallen op de AEX. Begin vorige week mijn belastingteruggaaf ingezet, sta nu op 15 procent rendementquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij had toch vakantie? Geen te coole dingen doen?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:06 schreef Talitha het volgende:
Inderdaad! Potvissen horen in F&F!
Hoewel...![]()
[ afbeelding ]
Ik had die eergisteren al verwacht. Toen heb ik verkocht, klein stapje terug op die AEX, gelijk 's morgens weer gekocht en nu rij ik weer lekker mee, tot de volgende klap. 't Gaat zijwaarts en zijwaarts, maar toch zie ik in de grafieken van de aandelen die ik heb, dat ze steeds hoger uitkomen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, je weet dat er een hele dikke terugslag verwacht wordt he? Het gaat allemaal net iets te hard omhoog.
In het water zijn ze heel gracieus.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zijn ze lekker lomp hè?
Ik vind Cobus leuk. Met een C, want dan past het bij Cato.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:17 schreef Juud79 het volgende:
En weer terug.
Ik had al een heel lijstje met namen, maar heul makkelijk om een leuke naam te bedenken is t niet en het moet voor morgen, want zijn naam komt op zijn paspoort.
Tibo/tobi, kobus, mink, abel, jimmy, sepp, jip, raf, gijs, milo, bink.
De poes die we nu hebben heeft Cato, dus daar moet het ook bij passen.
Noem de nieuwe Tje.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:17 schreef Juud79 het volgende:
Een poes noem je toch geen Cobusquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind Cobus leuk. Met een C, want dan past het bij Cato.
gijs vind ik leukquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:17 schreef Juud79 het volgende:
En weer terug.
Ik had al een heel lijstje met namen, maar heul makkelijk om een leuke naam te bedenken is t niet en het moet voor morgen, want zijn naam komt op zijn paspoort.
Tibo/tobi, kobus, mink, abel, jimmy, sepp, jip, raf, gijs, milo, bink.
Wel met een K.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een poes noem je toch geen Cobus
Waarom niet?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een poes noem je toch geen Cobus
Je bent eruitquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:31 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind die combi ook erg leuk. Gijs & Cato
't Is een kater, geboren in het verkeerde lichaam.quote:
Maar een kater kun je wel Cobus noemen. Hoewel ik geloof dat ze voor Gijs gaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon, omdat 't geen kater is
Dat beest heeft gelijk een traumaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
't Is een kater, geboren in het verkeerde lichaam.
Die van ons droegen de namen Whoopie en Doodle. Niet dat het uitmaakt, want luisteren doen ze toch nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar een kater kun je wel Cobus noemen. Hoewel ik geloof dat ze voor Gijs gaan.
Ja!quote:
Ik heb een kater en een poes. Maar de kater is zo dominant, dat ik erover denk een ander huis voor de poes te zoeken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:38 schreef Juud79 het volgende:
Tis wel een kater. We hebben er namelijk al een en dat is een poes. Dan schijnt het beter te combineren met een kater, dan met nog een poes. En tis wel zo handig dat als ie over een paar weken naar buiten mag, dat ik dan geen nest katten krijg.Nog een poes zou ik moeten binnenhouden tot na een sterrilisatie en dat lukt niet met al eentje die door het luikje naar buiten gaat.
Dat is veel te cryptisch voor me.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:35 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik heb niet terug gelezen. Maar als ik lang in het buitenland had gewoond was mijn engels beter dan nu.
quote:
Hoogendijk?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
ik denk dat Tessio de kloon van mickey is![]()
Snap jij het nu wél?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoogendijk?
En Tessio, dat is een TBO SC poster die ook hier post?
(Ik lees ook bijna nooit terug)
Ja!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoogendijk?
En Tessio, dat is een TBO SC poster die ook hier post?
(Ik lees ook bijna nooit terug)
En we gaan naar Denemarken. En Zweden. En Legoland.quote:
Nee, het heet potvissen vanwege een ander iets uit TBO.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja!Daarom heet het hier toch potvissen?
Of had ik nou de verkeerde link gelegd?
Nou ja, mijn engels is ook niet perfect, ik weet het alleen zelf. En zie het ook als ik het fout doe. (te laat, dat wel..)
Maar lees maar eens terug. Aanrader
Ja, we bedoelen hetzelfde. Ik heb alleen bladzijde 3 gelezen. Toen waren mijn vermoedens en vooroordelen al bevestigd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, het heet potvissen vanwege een ander iets uit TBO.
Maar het vorige topic ga ik in mijn pauze even doorspitten!
Toch maar weer teruggelezen. vOLGENS MIJ SNAP IK HET NU.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En we gaan naar Denemarken. En Zweden. En Legoland.
Enlighten me, want ik raak steeds geconfuusder.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:52 schreef Gert het volgende:
Toch maar weer teruggelezen. vOLGENS MIJ SNAP IK HET NU.![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Enlighten me, want ik raak steeds geconfuusder.
Nu snap ik het nog minderquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ik doe ook maar een gok, echt.![]()
Maar iemand anders had me een paar weken geleden al een keer vermoedens m.b.t Tessio's alter ego toegefluisterd, en nu las ik dit zo en dacht: dAT KAN WEL EENS KLOPPEN EIGENLIJK!
Is ze lekker?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ik doe ook maar een gok, echt.![]()
Maar iemand anders had me een paar weken geleden al een keer vermoedens m.b.t Tessio's alter ego toegefluisterd, en nu las ik dit zo en dacht: dAT KAN WEL EENS KLOPPEN EIGENLIJK!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:38 schreef Tessio het volgende:
[..]
What were you thinkin...?
Dat gore natrappen is really so fackin dutch.
Stay away there and shut your mouth.wahahahha
Dat doe ik ook. Maar niet in die matequote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:19 schreef Deisyy het volgende:
Waarom praten mensen engels en nederlands door elkaar![]()
Dat learnen ze from Micky Hoogendijk. The biatch.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:19 schreef Deisyy het volgende:
Waarom praten mensen engels en nederlands door elkaar![]()
Zou Tessio de zus van Adam zijn?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Maar niet in die mate.
Lees even above je.quote:
Neeheeee!!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat learnen ze from Micky Hoogendijk. The biatch.
Maar denkt Gert dat Tessio Mariell is?![]()
Nee toch?? Zou ut?!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Neeheeee!!!
jEMIG ZIJN JULLIE ZO SLECHT VAN MEMORIE??![]()
![]()
![]()
mET JE ROESTIGE PIK
Ja! Ik weet dat soort dingen nooit. Neo is het niet, die was al lang gaan raven en ranten. Lobasca? En verder kan ik niemand bedenkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:25 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
mET JE ROESTIGE PIK
Nu weet ik nog niks. Wie heeft er een roestige pik dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:25 schreef Gert het volgende:
Neeheeee!!!
![]()
![]()
mET JE ROESTIGE PIK
quote:
Ja! Maak het nog ingewikkelderder, snap er nu al niks meer van.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
whut, is Gert is een kloon van Mariell?
Ik begrijp de verwarring.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:29 schreef Deisyy het volgende:
O fuck, ik kom er nu pas achter dat die potvis op het strand Mariell is, ik las wel telkens Mariell, maar mijn hersenen maakten daar Marielin van![]()
Ik vond haar er al niet zo op lijken, ze was zo blond en ik vond Marielin nooit zo heel erg borderlinerig
Het was mij verder niet opgevallen hoor. Maar iemand had dat dus al een keer gemeld, en nu ik dat van vannacht zo lees, denk ik: ja, zou best eens kunnen!quote:
Mariell met modrechten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
whut, is Gert is een kloon van Mariell?
Ik ben daar slecht in: klonen ontmaskeren.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was mij verder niet opgevallen hoor. Maar iemand had dat dus al een keer gemeld, en nu ik dat van vannacht zo lees, denk ik: ja, zou best eens kunnen!
Nee. en het is ook niet aantoonbaar dat het de persoon in kwestie zou zijn, lees ik net. Dus da's een minnetje op de Sherlock Holmes-schaal.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben daar slecht in: klonen ontmaskeren.![]()
Maar ik begrijp dat jij geen inside info meer hebt over de persoon in kwestie?
Nee. Laat ook al geen belletje rinkelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:57 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, het gaat om die mevrouw die altijd kritiek had op 'mensen die met hangende pootjes terugkomen'.
Oh ik weet al wie!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:57 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, het gaat om die mevrouw die altijd kritiek had op 'mensen die met hangende pootjes terugkomen'.
Vertel!quote:
Wees blij dat dat soort dingen niet meer in je werkgeheugen zitten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Laat ook al geen belletje rinkelen.
Deel het met me!quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wees blij dat dat soort dingen niet meer in je werkgeheugen zitten.
Dat is toch Lobasca?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:57 schreef Peter6000 het volgende:
dAT MOET JE AAN GERT VRAGEN.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:08 schreef Peter6000 het volgende:
mAAR WAAROM TYPTE GERT DAN OP DE LOBASCA-MANIER?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |