Heb je d'r adres? 't Is vast wat voor mij, ik ben er redelijk gewend aan dat soort typesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wel. Dat mens is zo knetter als een Kretek sigaret.
Potvis, bakvis, 't is één pot nat Pietjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cc die een topic opent met pot erin.
Nee helaas. Maar als een hoop verzonnen drama en borderline to the max jou gelukkig maken, kan ik wel eens her en der informerenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb je d'r adres? 't Is vast wat voor mij, ik ben er redelijk gewend aan dat soort types
dat heb ik niet eens bekekenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:36 schreef Dementor het volgende:
We noemen haar voor het gemak maar even Bellatrix.
Brrr krijg al direct de rillingen als ik dat filmpje bekijk.
Gelukkig....gelukkig...aan geluk heb je allemaal niets, je moet wat te doen hebben en zoquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee helaas. Maar als een hoop verzonnen drama en borderline to the max jou gelukkig maken, kan ik wel eens her en der informeren.
Ik ben met van alles bezig Pietje, teveel om op te noemen. Daarnaast geniet ik allemaal van groene getallen op de AEX. Begin vorige week mijn belastingteruggaaf ingezet, sta nu op 15 procent rendementquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij had toch vakantie? Geen te coole dingen doen?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:06 schreef Talitha het volgende:
Inderdaad! Potvissen horen in F&F!
Hoewel...![]()
[ afbeelding ]
Ik had die eergisteren al verwacht. Toen heb ik verkocht, klein stapje terug op die AEX, gelijk 's morgens weer gekocht en nu rij ik weer lekker mee, tot de volgende klap. 't Gaat zijwaarts en zijwaarts, maar toch zie ik in de grafieken van de aandelen die ik heb, dat ze steeds hoger uitkomen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, je weet dat er een hele dikke terugslag verwacht wordt he? Het gaat allemaal net iets te hard omhoog.
In het water zijn ze heel gracieus.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zijn ze lekker lomp hè?
Ik vind Cobus leuk. Met een C, want dan past het bij Cato.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:17 schreef Juud79 het volgende:
En weer terug.
Ik had al een heel lijstje met namen, maar heul makkelijk om een leuke naam te bedenken is t niet en het moet voor morgen, want zijn naam komt op zijn paspoort.
Tibo/tobi, kobus, mink, abel, jimmy, sepp, jip, raf, gijs, milo, bink.
De poes die we nu hebben heeft Cato, dus daar moet het ook bij passen.
Noem de nieuwe Tje.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:17 schreef Juud79 het volgende:
De poes die we nu hebben heeft Cato, dus daar moet het ook bij passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |