PM maar even hoe en watquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:31 schreef Aresdreams het volgende:
100 is dnek ik wel oke, mijnheer dean
wanneer moet je hem hebben?
komt nog wel, ik moet eerst even bedenken wanneer ik weer eens in den bosch ben, of moet me vriendin vragen het mee terug te brengen, dan kan ik hem zondag middag thuis hebben, kan ik dan even verder kortsluiten met jequote:
ohjee, wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:55 schreef DrD00m het volgende:
kortsluiten is vaak niet goed voor electronische apparaten
wij steken dat geld ook altijd in de band, wat we ondertussen hebben aangeschaft:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:32 schreef DrD00m het volgende:
Stel, je band heeft nu 120 eurie verdiend met de laatste 2 optredens.
Waar kan je het geld dan het beste in investeren?
Opnames van de nummers woren al gedaan door mijzelf (met mijn prachtige multi-tracker).
We zaten zelf te denken aan een grote vlag met logo en bandnaam voor achter het drumstel. Maar heeft zoiets nou echt meerwaarde voor een band?
Je muziek wordt er niet beter van, maar mensen vinden je dan wel cooler en dat komt je imago ten goede. Bij hebben een enorme backdrop van 3 bij 4 meter ofzo. Ziet er echt superstoer uit en maakt de sfeer welquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:32 schreef DrD00m het volgende:
Stel, je band heeft nu 120 eurie verdiend met de laatste 2 optredens.
Waar kan je het geld dan het beste in investeren?
Opnames van de nummers woren al gedaan door mijzelf (met mijn prachtige multi-tracker).
We zaten zelf te denken aan een grote vlag met logo en bandnaam voor achter het drumstel. Maar heeft zoiets nou echt meerwaarde voor een band?
Nee, dat is een detuner. Een backdrop is zo'n banier voor op de achterwandquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Das toch zon pookje waarmee je alleen de E snaar naar bij de D kunt droppen?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Oh ja, die tent ken ik wel van naam. Is het wat?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:15 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Texmex![]()
Als je daar wilt optreden moet je het laten weten, dan regel ik wat voor je.
Dan hoop ik niet dat je in het westen woont. Behoorlijk nat hierquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:44 schreef Metalfreak het volgende:
BBQ!Ga ik vanavond ook doen overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |