abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71898506
BE, wat is het mooi geworden. Wat een schitterende kleur blauw is het toch

Poppedein, wat een gweldig kamertje, met zulke leuke details. Dat vogelhuisje

mefke, mooie frisse kleur groen. En die lamp, wat knap gedaan en wat mooi geworden!!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71898763
Mooi Mefke! Supercool konijn ook! Lijkt me voor jullie kindje zelf ook echt een leuk kamertje om lekker in rond te kunnen kijken!

Onze gordijntjes hangen! En N. heeft een lampje uitgezocht en opgehangen!

Hoofdredactie Fotografie zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:18:26 #203
95752 crew  Chell
Kluns
pi_71899282
Wat leuk zeg mefke! Ik zou echt nooit aan zo'n kleur groen denken voor een babykamertje, maar tis echt onwijs leuk geworden!

Heerlijk topic dit toch! Zo leuk al die creatieve kamertjes!
pi_71900399
Poppedein wat supermooi zeg! Jouw kamertje kon zo uit een tijdschrift komen, alles is bijpassend. En ik zie een roze teckelknuffel

Das al een mooi beginnetje Ymme, en volgens mij exact dezelfde kleur groen behang als wij hebben v de babykamer

Wat leuk Mefke, zeer origineel! Die lamp is gaaf zeg
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71907189
Ik weet niet meer of k het nou al gezegd had maar Ymme dat plafond is mooi opgeknapt zo zeg!
En Mefke jullie kamertje is ook mooi geworden, heel mooi geheel zo

Mooi Ssserpente! Ik ben gewoon een beetje jaloers op het franse balkon

mn gordijntje hangt bijna kheb alleen nog niet zo'n puf om de onderste zoom er ook in te zetten en ik kom nog wat hangertjes te kort, die ga k morgen maar eens halen ofzo.

close up van de beestjes
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71907379
Aaah, beestjes!

Knap trouwens dat je dat zelf zoomt en zo.
pi_71907780
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:08 schreef huuphuup het volgende:
Ik weet niet meer of k het nou al gezegd had maar Ymme dat plafond is mooi opgeknapt zo zeg!

mn gordijntje hangt bijna kheb alleen nog niet zo'n puf om de onderste zoom er ook in te zetten en ik kom nog wat hangertjes te kort, die ga k morgen maar eens halen ofzo.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
close up van de beestjes
Ah, daar is het gordijn. . Weet je nog uit het vorige topic? Ik spiekte hier af en toe al eens stiekem. Als je het met dat systeem ophangt kan het inderdaad prima met de hoeveelheid stof die je had! Ziet er mooi uit, wat een schattige beestjes!

En die kamer van Poppedein! Wat práchtig! Volkomen off-topic: mijn moeder noemt me ook vaak poppedein. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71909136
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:39 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ah, daar is het gordijn. . Weet je nog uit het vorige topic? Ik spiekte hier af en toe al eens stiekem. Als je het met dat systeem ophangt kan het inderdaad prima met de hoeveelheid stof die je had! Ziet er mooi uit, wat een schattige beestjes!

En die kamer van Poppedein! Wat práchtig! Volkomen off-topic: mijn moeder noemt me ook vaak poppedein. .

je hoeft nie in kleine lettertjes te tikken toch hihi.

Ja de stof hebben we pas eergister binnen gekregen. Het had nogal wat voeten in aarde enzo zeg maar is wel de laatste keer geloof ik dat ik bij babypark stof koop die besteld moet worden... maar goed, ik ben blij met hoe het nu is.
Nog even wat meer van die knijpertjes regelen zodat het wat regelmatiger enzo kan hangen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71909183
lieve gordijntjes Huup!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:47:46 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71909253
Gaaf Mefke! En idd heel anders dan bij ons.
Ik vind het echt een hele gave kleur groen!
pi_71909290
Mefke, jullie babykamer is ook erg mooi!!

Huup, wat een lieve beesjes!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:49:09 #212
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71909292
Dat stofje is het wachten wel waard geweest, Huups
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71909589
Wat leuk geworden Huups!!! écht een lief meisjesgordijn!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:08:11 #214
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71909653
Wat mooi, die babykamers!
"Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
pi_71909664
thnx all
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71909854
Goed te zien dat er ook rookmelders in kinderkamers worden opgehangen, zeer verstandig!
pi_71910123
Wat een mooie kamer Mefke! Stoer maar lief
Dat stofje is lievvv Huup

Ik ben ook een gevecht aangegaan met de gordijnen, eentje is nu bijna klaar, pfjew!! En mijn lief heeft de kamer vandaag groen geschilderd Ik ben zo benieuwd hoe het kamertje eruit gaat zien als alles staat en hangt enzo! Volgens ben ik bij deze kamer het meest betrokken van alle kamers in het huis, ja gek he
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_71910179
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:33 schreef Twinkly het volgende:
Volgens ben ik bij deze kamer het meest betrokken van alle kamers in het huis, ja gek he
Juist goed, laat zien dat het kindje heel gewenst is
pi_71910387
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:08 schreef huuphuup het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
close up van de beestjes
Aw Huup wat een gordijn, echt heel erg leuk!!!

Dat lakentje is echt super zeg BE Leuk gedaan ET!

Oh Poppedein wat een heerlijk kleurig kamertje! En dat vogelhuisje mét bewoner!

Ymme wat is het plafond mooi geworden! En wat een mooie kleur groen Wij hebben ook een dergelijke kleur op de muur plus dito gordijnen op de babykamer

Mefke ook jullie kamer vind ik helemaal super! Wat superleuk dat groen en die plafondlamp die jullie zelf hebben gemaakt!!!

Ik vind het zo leuk om te zien dat iedereen weer andere originele dingen heeft, van andere kleuren en inrichting houdt. Heerlijk ik zit echt lekker te genieten achter den lappietop
#geen
pi_71910406
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:33 schreef Twinkly het volgende:
Wat een mooie kamer Mefke! Stoer maar lief
Dat stofje is lievvv Huup

Ik ben ook een gevecht aangegaan met de gordijnen, eentje is nu bijna klaar, pfjew!! En mijn lief heeft de kamer vandaag groen geschilderd Ik ben zo benieuwd hoe het kamertje eruit gaat zien als alles staat en hangt enzo! Volgens ben ik bij deze kamer het meest betrokken van alle kamers in het huis, ja gek he
Twinkly dat vraagt om picas hoor!!!
#geen
pi_71914999
Mooie kamertjes weer! Leuk om te zien hoe iedereen er zn eigen draai aan geeft!
Fake it till you make it...
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:21:26 #222
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72074072
Niet echt het meest originele thema (hoe het zo is ontstaan is te lezen op mijn log), en geen babykamer, maar een meidenkamer (ze is bijna 12 ), maar we zijn er wel heel erg trots op. Samen met mijn dochter heb ik vijf dagen keihard gewerkt om haar oude kamer (ook te zien op mijn log) om te toveren tot dit: (en dat voor nog geen vier tientjes )

pi_72074127
Mooi geworden Tan!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:28:14 #224
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72074265
Ik heb hier echt TE lang niet gekeken. Wat een pracht kamers! Zo leuk die kamer van BE

En Mefke ook al zo prachtig, maar Poppedein, jouw kamertje vind ik echt heerlijk! Daar zou ik gewoon een meisje voor willen
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:28:49 #225
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72074279
Dankje, ik vergat er nog bij te te vermelden dat er nog wat extra accessoires gaan komen om het af te maken/extra aan te kleden, maar ze is over drie weken jarig, dus dat gaat nog komen. (ik heb al een paar leuke dingen in het Hollandthema gezien )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')