Heb je er wel eens aan gedacht dat je hardware (grafische kaart) stuk kan zijn,dit heb ik namelijk ook wel eens gehad met een pc die pas was aangeschaft.
Ik ben toen gewoon naar de winkel teruggegaan (had een reperatie en inbouw service) die keek er even naar en haalde toen de grafische kaart eruit en deed er een nieuwe in,opstarten en probleem was opgelost, die computer is inmiddels 11 jaar oud en heeft verder zonder problemen gewerkt.
(staat nu als back-up klaar,ik zal hem gebruiken om mijn scanner aan te koppelen (oud scsi type aansluiting met eigen interface maar werkt nog als een scheermes) die oude computer wel steeds uitgebouwd met o.a. t.v. kaart en alle geheugenbankjes vol ook maximaal uitgebreid met 2 grote harde schijven snelheid was helaas op het laatst zo minimaal met huidige software dat de boel als een slak ging werken,werk nu weer met paar maanden oude vernieuwde computer onder Vista)
Je ziet het kan dus ook gewoon aan de hardware liggen ook als is je computer nagelnieuw.
Succes met het opsporen en verhelpen van de storing.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.