abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:14:44 #101
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71285786
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:09 schreef Quir het volgende:

[..]

Was er niet, zeg maar, iets met een trillend scherm?
Ja, ik dacht of hoopte meer dat dat hierbij hoorde
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 24 juli 2009 @ 14:15:46 #102
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71285831
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:11 schreef Visitor.Q het volgende:

[..]

Ik dacht Netsplitter zit in deze thread, die is altijd zo lekker snel op zijn pik getrapt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71286066
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:14 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, ik dacht of hoopte meer dat dat hierbij hoorde
We zullen 't zien, maar ik geloof dat we 'r voor nu klaar mee zijn, niet?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_71286101
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

Als je een legale windows wil wel ja
No shit, Sherlock. _!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2009 14:22:59 ]
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:27:50 #105
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71286292
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:21 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik hoop het. Bedankt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:59:16 #106
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_71287477
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:21 schreef Quir het volgende:

[..]

Goed werk...
pi_71343005
Heb je er wel eens aan gedacht dat je hardware (grafische kaart) stuk kan zijn,dit heb ik namelijk ook wel eens gehad met een pc die pas was aangeschaft.

Ik ben toen gewoon naar de winkel teruggegaan (had een reperatie en inbouw service) die keek er even naar en haalde toen de grafische kaart eruit en deed er een nieuwe in,opstarten en probleem was opgelost, die computer is inmiddels 11 jaar oud en heeft verder zonder problemen gewerkt.

(staat nu als back-up klaar,ik zal hem gebruiken om mijn scanner aan te koppelen (oud scsi type aansluiting met eigen interface maar werkt nog als een scheermes) die oude computer wel steeds uitgebouwd met o.a. t.v. kaart en alle geheugenbankjes vol ook maximaal uitgebreid met 2 grote harde schijven snelheid was helaas op het laatst zo minimaal met huidige software dat de boel als een slak ging werken,werk nu weer met paar maanden oude vernieuwde computer onder Vista)

Je ziet het kan dus ook gewoon aan de hardware liggen ook als is je computer nagelnieuw.

Succes met het opsporen en verhelpen van de storing.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_71343221
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:20 schreef geevee het volgende:
Heb je er wel eens aan gedacht dat je hardware (grafische kaart) stuk kan zijn,dit heb ik namelijk ook wel eens gehad met een pc die pas was aangeschaft.

Ik ben toen gewoon naar de winkel teruggegaan (had een reperatie en inbouw service) die keek er even naar en haalde toen de grafische kaart eruit en deed er een nieuwe in,opstarten en probleem was opgelost, die computer is inmiddels 11 jaar oud en heeft verder zonder problemen gewerkt.

(staat nu als back-up klaar,ik zal hem gebruiken om mijn scanner aan te koppelen (oud scsi type aansluiting met eigen interface maar werkt nog als een scheermes) die oude computer wel steeds uitgebouwd met o.a. t.v. kaart en alle geheugenbankjes vol ook maximaal uitgebreid met 2 grote harde schijven snelheid was helaas op het laatst zo minimaal met huidige software dat de boel als een slak ging werken,werk nu weer met paar maanden oude vernieuwde computer onder Vista)

Je ziet het kan dus ook gewoon aan de hardware liggen ook als is je computer nagelnieuw.

Succes met het opsporen en verhelpen van de storing.
Ik geloof niet dat er momenteel 'n probleem is.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')