Maar dan zou ik bij hardware dinges toch uitroep of vraagtekens gehad moeten hebben?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:12 schreef Netsplitter het volgende:
Brakke hardware of brakke drivers.
Installeer de meest recente drivers eens.
Als dat niet werkt, dan pc terug.
Nee.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dan zou ik bij hardware dinges toch uitroep of vraagtekens gehad moeten hebben?
ja, dat zou kunnen, maar dan is het meest logische ook dat de kast is losgeweest. En dat is niet zo.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:17 schreef mschol het volgende:
[..]
gezien het probleem is het los zitten van een vga/dvi kabel helemaal geen gek idee
Ik heb bij de reinstall trouwens alles wat er op die heel kleine D schijf kon, daarop gezet. Daarna gelijk weer terug naar C, en van D verwijderd. Maar hij zegt nu nog steeds dat ie vol zit?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee.
Wanneer je bv brak geheugen hebt zal je dat nooit zien in bv Windows, maar ook niet op een Mac of in Linux.
Daar kan je alleen maar achter komen als je bv memtest gebruikt.
Zelfde geldt voor bv het geheugen op je videokaart of de chip op je videokaart.
Maar dat was één probleempje. Dat verklaart de rest toch niet? En heb voor mschol gelijk oko de stekkers maar gechecked, maar alles zit goed hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, dat zou kunnen, maar dan is het meest logische ook dat de kast is losgeweest. En dat is niet zo.
Ik heb althans nog niet meegemaakt dat een stekker er zo uitflikkert
Ik heb geen brander.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:26 schreef Netsplitter het volgende:
http://www.memtest86.com/memtest86-3.5.iso.zip
Download, unzip, brand op cd en boot er van.
En laat de test maar lekker lang door lopen, tenzij je meteen errors krijgt.
quote:
Ik ga proberen of Qwea me kan remote assistenquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga proberen of Qwea me kan remote assisten
Qwea weet best wat van PCsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]. In het land der blinden is eenoog koning.
Handig wanneer jou pc een bsod krijgt.quote:
Ja, ik zal mijn vader tegenhouden van op vakantie gaan. En hij heeft t de vorige keer gedaan, nou, heeft veel geholpen hèquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Handig wanneer jou pc een bsod krijgt.
Niet om lullig te doen enzo, maar het lijkt mij handiger als iemand er naar kijkt die bij jou zit.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik zal mijn vader tegenhouden van op vakantie gaan. En hij heeft t de vorige keer gedaan, nou, heeft veel geholpen hè. Ik heb verder geen computerdude, alleen mijn vader.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:37 schreef Breathtaking het volgende:
Drugs are bad m'kay? Je moet gewoon gaan slapen, en als morgenochtend/middag de wereld niet meer trilt kun je met een gerust hart computeren
Mooie tips, alleen schiet ze er geen reet mee op ws omdat ze geen xp licentie heeft.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:41 schreef hecoson het volgende:
ziet er uit als een probleem met het beeldscherm in samenwerking met vista
mijn tips
gooi vista er onmiddelijk af .
zet er xp terug op .
doet de pc nog steeds geflipt .
zet raam open .
pc eruit .
raam dicht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|