Ja ik had m'n broek al op m'n knieën toen ik zag dat dit een Ensaf topic wasquote:
Maar je bent een heel mooi meisje, die masturberen nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik had m'n broek al op m'n knieën toen ik zag dat dit een Ensaf topic wasmaar zonder paint is het nogal een anti-climax.
HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOER HOERquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik had m'n broek al op m'n knieën toen ik zag dat dit een Ensaf topic wasmaar zonder paint is het nogal een anti-climax.
Als jij je benen nou wijd houdt schuif ik mn 30-centimeter Fok!piemel naar binnenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eens met TS, ik heb bovenstaande situatie ook meegemaakt laatst, alleen toen ik vroeg wie het volgende rondje ging doen, wou iedereen opeens wegquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:51 schreef Ensaf het volgende:
Dan maar naar de kroeg. Ik was nieuw bij de groep, dus haalde ik zodra wij binnenstapten maar een rondje. Dat biertje ging er best in. Vol verwachting keek in rond wie het volgende rondje zou halen. En vol verwachting bleef ik rondkijken wie het volgende rondje zou halen want niemand deed er een poging toe. Kortom, wij hebben, ondanks hints van mijn kant, nog een half uur lang in die kroeg rondgehangen zonder iets te drinken.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:05 schreef WammesWaggel het volgende:
De volgende keer met bier gooien dus
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
*proestquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:41 schreef L0t.. het volgende:
RondjesDaar krijg je dus alleen maar gezeik mee, ik hoef geen drinken van een ander en een ander krijgt ook niks van mij
Zij is zo'n persoon die toegangsgeld vraagt op haar eigen verjaardagsfeestje zodat ze winst kan maken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij bent vast een graag geziene gast op feesten en partijen. Sloeber.
Briljantquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou graag eens een avondje met jou los gaan, lijkt me dolletjesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:41 schreef L0t.. het volgende:
RondjesDaar krijg je dus alleen maar gezeik mee, ik hoef geen drinken van een ander en een ander krijgt ook niks van mij
Alsof zuipen met je "vrienden" een manier is om vriendschap op te bouwen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:46 schreef steeg het volgende:
hoe denken dit soort mensen toch. Waarom is dat geld zo belangrijk. Waarom gooi je daar een mooie vriendschap voor te grabbel. Toch merkt iedereen het, en ergert zich er aan, als er een iemand is die stiekem de rondjes ontwijkt. Dan is het toch wel een beetje belangrijk.
Bier is evenduur als colaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:26 schreef Uro het volgende:
[..]
Alsof zuipen met je "vrienden" een manier is om vriendschap op te bouwen.
Vind dit soort gezeik dus weer nergens over gaan. Daar kiezen die mensen zelf toch voor. Ik heb ook een hekel aan rondjes geven, want je zuipt je geld er tien keer harder doorheen. En het wordt helemaal leuk als anderen de hele avond bier zitten te kantelen terwijl jij bijvoorbeeld alleen maar cola drinkt.
Maar ik vind uitgaan dan ook voor kleuters en mongolen.
Jij blijft liever met je online buddy's in je veilige WOW-wereld hangen toch? Nieuwe indrukken opdoen is ook eng! Kneusquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:26 schreef Uro het volgende:
[..]
Vind dit soort gezeik dus weer nergens over gaan. Daar kiezen die mensen zelf toch voor. Ik heb ook een hekel aan rondjes geven, want je zuipt je geld er tien keer harder doorheen. En het wordt helemaal leuk als anderen de hele avond bier zitten te kantelen terwijl jij bijvoorbeeld alleen maar cola drinkt.
Boeiend. Samen uit, samen thuis, allemaal 20 euro betalen. Geen gezeur.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:26 schreef Uro het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:31 schreef Bramg het volgende:
[..]
Jij blijft liever met je online buddy's in je veilige WOW-wereld hangen toch? Nieuwe indrukken opdoen is ook eng! Kneus
Keep on dreamingquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:36 schreef Uro het volgende:
[..]Makkelijk he? Generaliseren!?
Ik heb nog nooit gewowd of überhaupt iets in die trant gespeeld.
Ik heb hier kratten van 24 staan van Bavaria. In zo'n buurtsuper te koop.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:44 schreef Repeat het volgende:
Een half kratje bavaria, dat zijn 6 flesjes
hoaxtopic
Ja want stel je voor je beweegt op het ritme van de muziek mee, das echt eng hoor !!! Al die mensen om je heen die dit ook doen, afschaffen moeten ze het !!!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:26 schreef Uro het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:26 schreef Uro het volgende:
[..]
Jah. Zo ongeveer.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja want stel je voor je beweegt op het ritme van de muziek mee, das echt eng hoor !!! Al die mensen om je heen die dit ook doen, afschaffen moeten ze het !!!!
Wat doe jij dan int weekend ? Patience spelen op een houten tafel met een tafelkleed dat op een turks tapijt lijkt ?
Das pas leuk, vergeet niet honing in je warme melk te doen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |