abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78960096
Dat was sowieso niet het Punt van degene die jij eerder quotte, als een man dit had gedaan was dit in een totaal ander context geplaats, waarom moeten vrouwen direct voor hoer uitgemaakt worden als ze zoiets doen. Het wordt welleens tijd dat dit soort opmerkingen ophouden.
pi_78961677
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:32 schreef Tye het volgende:
Dat was sowieso niet het Punt van degene die jij eerder quotte, als een man dit had gedaan was dit in een totaal ander context geplaats, waarom moeten vrouwen direct voor hoer uitgemaakt worden als ze zoiets doen. Het wordt welleens tijd dat dit soort opmerkingen ophouden.
Alsof zulke acties normaal zijn als een jongen dat doet :S. Dat is niet normaal. .
pi_79027554
Jongens zijn dan stoer, meisjes een hoer, einde discussie.
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_79034794
een keer, in turkije, er was daar een amfitheater en er was die dag een presentatie geweest met kussens. Mijn vriendin was daar ook en we dachten dat ze het pas die dag erna zouden opruimen, waren wij bezig gaan die gordijnen open voor de avondvoorstelling ik schaamde me dood
pi_79041739
Ben twee keer betrapt tijdens het rukken.

Eerste keer door mn pa,, zat ik te rukken voor de webcam met een vrouwtje.

Tweede keer door mn huisgenootje, ik zat achter een bureau en had shirt aan. Maar geen broek en onderbroek,, hij had het volgens mij niet door,, we hebben gewoon effe zitten praten.
pi_79041794
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:24 schreef timlind het volgende:
een keer, in turkije, er was daar een amfitheater en er was die dag een presentatie geweest met kussens. Mijn vriendin was daar ook en we dachten dat ze het pas die dag erna zouden opruimen, waren wij bezig gaan die gordijnen open voor de avondvoorstelling ik schaamde me dood
Nou goeie voorstelling toch
pi_79146151
Wat is dat toch dat bij jullie de familie en huisgenoten allemaal zomaar binnenlopen? Dat zou bij mij thuis echt niet gekund hebben hoor.

Ben dan ook nooit betrapt ook omdat ik altijd erg voorzichtig was/ben. We hadden wel een erg gehorig huis en dus heeft mijn moeder me vast wel eens horen rukken aangezien ik haar ook vaak bezig hoorde met haar mannen (het was zo gehorig dat ik zelfs kon horen wát ze deden).

Eén keer kan ik me herinneren toen ik 14 was en net masturbatie ontdekt had dat ik het de hele dag deed. Ik was aan het studeren in de woonkamer en zat te rukken achter de tafel maar je kon vanaf de straat zo de kamer in kijken. Ik dacht dat niemand me kon zien maar op een gegeven moment kwam er een vent tegenover in een portiekje staan die naar me bleef kijken. Later kwam hij nog een keer terug. Telefoon gepakt en voor het raam gaan staan met de telefoon alsof ik aan het bellen was: nooit meer gezien gelukkig maar het was wel eng!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_79180156
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:32 schreef Tye het volgende:
als een man dit had gedaan was dit in een totaal ander context geplaats, waarom moeten vrouwen direct voor hoer uitgemaakt worden als ze zoiets doen. Het wordt welleens tijd dat dit soort opmerkingen ophouden.

Al is dit natuurlijk een afwijkende situatie
pi_79261535
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:14 schreef SjoerdZwoerd het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Al is dit natuurlijk een afwijkende situatie

meesterlijk
Music is my love...
  zondag 21 maart 2010 @ 23:05:39 #210
233834 Starzky
Where's hutch?
pi_79430970
Net nog

Lekker met me vriendin bezig, komt haar zusje opeens binnen... Snel deken gepakt, eronder gekropen en gezegd dat we gingen slapen en het koud hadden, en daarom opelkaar lagen. Daarna dachten we dat we wel verder konden gaan, aangezien er niemand thuis was, komt de moeder van mijn vriendin opeens binnen, was sneller thuis dan verwacht... Dacht dat ik er niet was, dus kwam ze zo binnenlopen (als ik er ben wordt er altijd geklopt). Op dat moment werd ik net gepijpt, en mijn vriendin had blijkbaar wel iets gehoord... Die kon zich nog iets wegdraaien dat haar moeder niet zo naar 'binnen' keek, alleen ik had niets gemerkt. Kijk ik opeens mijn schoonmoeder vol in haar ogen, met mijn kleine vriend die recht overeind staat... Benieuwd wat ik krijg te horen als ik haar straks/ morgenvroeg zie...
Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
  maandag 22 maart 2010 @ 18:49:03 #211
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_79457511
Een keer bijna. In een stacaravan. Schoonma en broer van vriend lagen in een andere kamer. Komt schoonma binnengeschuifeld of wij ook voelden dat de caravan een beetje trilt. Wij waren al gekapt omdat we dit hoorden:

Schoonma: "Wow, voel jij dat ook?"
Broer: "Ja. Boeiend."
Schoonma: "Het lijkt wel een mol ofzo, die graaft onder de caravan. Ik vraag het hiernaast even"
Broer: "JA DOE MAAR! "
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_79457678
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:49 schreef Cat_Tank het volgende:
Een keer bijna. In een stacaravan. Schoonma en broer van vriend lagen in een andere kamer. Komt schoonma binnengeschuifeld of wij ook voelden dat de caravan een beetje trilt. Wij waren al gekapt omdat we dit hoorden:

Schoonma: "Het lijkt wel een mol ofzo, die graaft onder de caravan. Ik vraag het hiernaast even"
Jezus wat een naïeve trut
  maandag 22 maart 2010 @ 18:58:58 #213
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_79457885
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:53 schreef _Loki het volgende:

[..]

Jezus wat een naïeve trut
En die broer vet gniffelen natuurlijk. Ze geloofde ook echt dat ik sliep toen ik daar half schuddend van het lachen slapen lag te faken
Cat_Tank is strong
pi_79457993
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:49 schreef Cat_Tank het volgende:

Altijd leuk als Brabanders op vakantie gaan in Limburg.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  maandag 22 maart 2010 @ 19:11:03 #215
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_79458384
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:01 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Altijd leuk als Brabanders op vakantie gaan in Limburg.
Het was in Luxemburg. En ik kom uit Groningen
Cat_Tank is strong
pi_79458616
quote:
Op zondag 21 maart 2010 23:05 schreef Starzky het volgende:
Net nog

Lekker met me vriendin bezig, komt haar zusje opeens binnen... Snel deken gepakt, eronder gekropen en gezegd dat we gingen slapen en het koud hadden, en daarom opelkaar lagen. Daarna dachten we dat we wel verder konden gaan, aangezien er niemand thuis was, komt de moeder van mijn vriendin opeens binnen, was sneller thuis dan verwacht... Dacht dat ik er niet was, dus kwam ze zo binnenlopen (als ik er ben wordt er altijd geklopt). Op dat moment werd ik net gepijpt, en mijn vriendin had blijkbaar wel iets gehoord... Die kon zich nog iets wegdraaien dat haar moeder niet zo naar 'binnen' keek, alleen ik had niets gemerkt. Kijk ik opeens mijn schoonmoeder vol in haar ogen, met mijn kleine vriend die recht overeind staat... Benieuwd wat ik krijg te horen als ik haar straks/ morgenvroeg zie...
als het iemand is erger dan je eigen ouders die dat zien dan zijn het wel je schoonouders die je nog maar kort kent
pi_79458683
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:11 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Het was in Luxemburg. En ik kom uit Groningen
Ja ok, Groningers kunnen idd ook zo dom zijn. My bad.
pi_79458870
In een discotheek. Die meid en ik zwaar bezopen, wij naar de herentoilet en zo'n hokje in gedoken. Niet echt betrapt, maar toen we er even later weer uitkwamen begon iedereen daar te juichen
pi_79458910
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:21 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
In een discotheek. Die meid en ik zwaar bezopen, wij naar de herentoilet en zo'n hokje in gedoken. Niet echt betrapt, maar toen we er even later weer uitkwamen begon iedereen daar te juichen
Royal sadness.
  maandag 22 maart 2010 @ 21:45:30 #220
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_79467157
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:17 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Ja ok, Groningers kunnen idd ook zo dom zijn. My bad.
Mijn schoonmoeder is Amsterdamse Beetje jammer dit trouwens, dit soort opmerkingen zeggen meer over jou dan over de zogenaamde 'gebiedsgebonden domheid' waar jij 't over hebt
Cat_Tank is strong
pi_79469532
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:45 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Mijn schoonmoeder is Amsterdamse Beetje jammer dit trouwens, dit soort opmerkingen zeggen meer over jou dan over de zogenaamde 'gebiedsgebonden domheid' waar jij 't over hebt
Same problem. De insteek van mijn 1e post daarover was ook helemaal niet om de domheid van Brabanders oid aan te halen en eigenlijk was jouw reactie dat je uit Groningen komt al overbodig in the first place.
  zaterdag 3 april 2010 @ 06:45:45 #222
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_79893929
In de bus terwijl chicka me pijpte. Gast begon zichzelf te verwennen
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  zaterdag 3 april 2010 @ 17:47:40 #223
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_79908128
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 06:45 schreef ScudRaket het volgende:
straat baas, straat
Please, make yourself uncomfortable.
  zaterdag 3 april 2010 @ 18:20:06 #224
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_79909195
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 06:45 schreef ScudRaket het volgende:
Je kijkt te veel films
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  zondag 4 april 2010 @ 02:39:37 #225
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_79923808
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 18:20 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Je kijkt te veel films
Was dan ook niet in NL...
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')