Alsof zulke acties normaal zijn als een jongen dat doet :S. Dat is niet normaal. .quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:32 schreef Tye het volgende:
Dat was sowieso niet het Punt van degene die jij eerder quotte, als een man dit had gedaan was dit in een totaal ander context geplaats, waarom moeten vrouwen direct voor hoer uitgemaakt worden als ze zoiets doen. Het wordt welleens tijd dat dit soort opmerkingen ophouden.
Nou goeie voorstelling tochquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:24 schreef timlind het volgende:
een keer, in turkije, er was daar een amfitheater en er was die dag een presentatie geweest met kussens. Mijn vriendin was daar ook en we dachten dat ze het pas die dag erna zouden opruimen, waren wij bezig gaan die gordijnen open voor de avondvoorstellingik schaamde me dood
quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:32 schreef Tye het volgende:
als een man dit had gedaan was dit in een totaal ander context geplaats, waarom moeten vrouwen direct voor hoer uitgemaakt worden als ze zoiets doen. Het wordt welleens tijd dat dit soort opmerkingen ophouden.
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:14 schreef SjoerdZwoerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al is dit natuurlijk een afwijkende situatie![]()
Jezus wat een naïeve trutquote:Op maandag 22 maart 2010 18:49 schreef Cat_Tank het volgende:
Een keer bijna. In een stacaravan. Schoonma en broer van vriend lagen in een andere kamer. Komt schoonma binnengeschuifeld of wij ook voelden dat de caravan een beetje trilt. Wij waren al gekapt omdat we dit hoorden:
Schoonma: "Wow, voel jij dat ook?"
Broer: "Ja. Boeiend."
Schoonma: "Het lijkt wel een mol ofzo, die graaft onder de caravan. Ik vraag het hiernaast even"
Broer: "JA DOE MAAR!![]()
![]()
"
En die broer vet gniffelen natuurlijk. Ze geloofde ook echt dat ik sliep toen ik daar half schuddend van het lachen slapen lag te fakenquote:
Altijd leuk als Brabanders op vakantie gaan in Limburg.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:49 schreef Cat_Tank het volgende:
Een keer bijna. In een stacaravan. Schoonma en broer van vriend lagen in een andere kamer. Komt schoonma binnengeschuifeld of wij ook voelden dat de caravan een beetje trilt. Wij waren al gekapt omdat we dit hoorden:
Schoonma: "Wow, voel jij dat ook?"
Broer: "Ja. Boeiend."
Schoonma: "Het lijkt wel een mol ofzo, die graaft onder de caravan. Ik vraag het hiernaast even"
Broer: "JA DOE MAAR!![]()
![]()
"
Het was in Luxemburg. En ik kom uit Groningenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:01 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Altijd leuk als Brabanders op vakantie gaan in Limburg.
als het iemand is erger dan je eigen ouders die dat zien dan zijn het wel je schoonouders die je nog maar kort kentquote:Op zondag 21 maart 2010 23:05 schreef Starzky het volgende:
Net nog![]()
Lekker met me vriendin bezig, komt haar zusje opeens binnen... Snel deken gepakt, eronder gekropen en gezegd dat we gingen slapen en het koud hadden, en daarom opelkaar lagen. Daarna dachten we dat we wel verder konden gaan, aangezien er niemand thuis was, komt de moeder van mijn vriendin opeens binnen, was sneller thuis dan verwacht... Dacht dat ik er niet was, dus kwam ze zo binnenlopen (als ik er ben wordt er altijd geklopt). Op dat moment werd ik net gepijpt, en mijn vriendin had blijkbaar wel iets gehoord... Die kon zich nog iets wegdraaien dat haar moeder niet zo naar 'binnen' keek, alleen ik had niets gemerkt. Kijk ik opeens mijn schoonmoeder vol in haar ogen, met mijn kleine vriend die recht overeind staat... Benieuwd wat ik krijg te horen als ik haar straks/ morgenvroeg zie...
Ja ok, Groningers kunnen idd ook zo dom zijn. My bad.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:11 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Het was in Luxemburg. En ik kom uit Groningen
Royal sadness.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:21 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
In een discotheek. Die meid en ik zwaar bezopen, wij naar de herentoilet en zo'n hokje in gedoken. Niet echt betrapt, maar toen we er even later weer uitkwamen begon iedereen daar te juichen![]()
Mijn schoonmoeder is Amsterdamsequote:Op maandag 22 maart 2010 19:17 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ja ok, Groningers kunnen idd ook zo dom zijn. My bad.
Same problem. De insteek van mijn 1e post daarover was ook helemaal niet om de domheid van Brabanders oid aan te halen en eigenlijk was jouw reactie dat je uit Groningen komt al overbodig in the first place.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:45 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is AmsterdamseBeetje jammer dit trouwens, dit soort opmerkingen zeggen meer over jou dan over de zogenaamde 'gebiedsgebonden domheid' waar jij 't over hebt
![]()
straat baas, straatquote:Op zaterdag 3 april 2010 06:45 schreef ScudRaket het volgende:
In de bus terwijl chicka me pijpte. Gast begon zichzelf te verwennen
Je kijkt te veel filmsquote:Op zaterdag 3 april 2010 06:45 schreef ScudRaket het volgende:
In de bus terwijl chicka me pijpte. Gast begon zichzelf te verwennen
Was dan ook niet in NL...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |