1] Ik had een 1 persoonsbed en een vriendinnetje, plus een kleine kamer van 2 bij 3, dus legde ik altijd 2 matrassen om de grond om samen op te liggen. De matrassen lagen tot aan de deur, het meest buigzame matras aan de deurkant zodat de deur makkelijker open kon ivm met wc-bezoeken.
Op een ochtend waren mijn toenmalige vriendinnetje en ik aan het seksen, doggystyle. Loopt mijn vader plots de kamer in, zijn ogen werden groot, hij bleef ff versteld staan en stapte toen weer haastig de kamer uit. Vanachter de gesloten deur hoorde ik: "Ehh, ja. Of ehh je ff ehh wilde ehh stof-ehh-zuigen". Ik: "Ja zo, pap. Ben even bezig." Vriendinnetje kijkt vragend om, ik glimlachte en haalde m'n schouders op waarna we doorgingen alsof er niets gebeurd was.
2] M'n broertje ook wel eens: "Waar is <naam> nou?" Die vervolgens met een ploppend geluid haar hoofd onder de dekens vandaan toverde. Mijn broertjes en zusje kwamen vervolgens regelmatig 'per ongeluk' de kamer ingelopen wanneer zij langs kwam.
3] M'n moeder kwam een keer de lakens verschonen, iets wat ze altijd deed als een meisje bleef slapen. Dit meisje ejaculeerde heel vaak, waardoor na een uur de lakens nog zeiknat waren. Dus ik kom boven, zie haar dit doen, wanneer ze ineens naast me komt staan met de lakens gespreid voor zich uit houdend, vragend wat dit nou is. Plots valt het kwartje en tikt ze me aan met de elleboog van: "Zo, jongen. Ik kan trots zijn op mijn zoon."

4] Huisgenoten die 's nachts komen keren terwijl je met haast je piemel terugtrekt uit het meisje. Lig je binnen 10 seconden met je erectie, je chickie en 3 andere meiden bovenop je. Vooral hilarisch toen de jonge maagd van de drie zich af vroeg wat ze nou rook en een ander 'seks' antwoordde. Die schrok zich een ongeluk en ook de rest maakte zich snel uit de voeten. Sindsdien nog een enkele keer gekeerd geweest.