Reactie van je moeder?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:28 schreef andreasje het volgende:
Ben benieuwd. Zijn jullie weleens betrapt tijdens masturberen/sex/oid, zo ja hoe en door wie?![]()
Ergste wat me overkwam was mn moeder die besloot de deur open te gooien terwijl ik lekker mezelf lag te rukken pff schaamte
wat doe je in de keukenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:35 schreef SkyChat het volgende:
Ik ben een keer door mijn oma betrapt tijdens het masturberen.. maarja ze stond ook recht voor me in de keuken
Ja. je mot neuken in de keuken., niet rukken.quote:
rukken of sex?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:41 schreef Pieter-utd het volgende:
ja, door mijn broer! Hij en 2 vrienden kwamen binnen, toen ze het zagen staken ze hun duim op en liepen ze weer weg
sexquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:45 schreef nuget het volgende:
[..]
rukken of sex?
Ben wel is betrapt.. maarja gewoon doorgaan(sex that is, helaas wel door me zus betrapt dat was wel weer wat minder
)
waarom wel?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:22 schreef IkBenOzan het volgende:
Stelletje paupers.Laatste keer dat ik aan het neuken was had ik betrapt kunnen worden door mijn pa als ik geen slot op mijn deur had gehad. Waarom hebben zo weinig mensen een slot op hun deur?
Jij wil je kids betrappen, viespeukquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:27 schreef cypher21 het volgende:
[..]
waarom wel?
Ik heb in mijn huis op geen enkele slaapkamerdeur sloten zitten. En was ook niet van plan voor de kids in de toekomst sloten te monteren.
OT: ik ben ooit betrapt tijdens et sexxen door mijn schoonmoeder![]()
Lullig detail: Ik lag onderop, mijn vriendin schrok, rolde van me af en trok de dekens over haar heen. Daar lag ik dus op mijn rug volledig ontbloot mijn mijn fier overeindstaande jokkel naar mijn schoonmoeder te kijken![]()
![]()
Schaamte: JA, ook bij mijn schoonmoeder trouwens.
edit:
andere toevoeging:
ook betrapt in het bos door een vrouwtje wat de hond uit liet. Jammergenoeg keek ze weg en liep ze snel door. Want was een beste MILF, die had wel mee mogen doen
Schaamte: nee
Nou, niet terwijl ze met vriend(in) bezig zijn. (ookal zou ik mijn zoon Thumbs Up geven)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:31 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Jij wil je kids betrappen, viespeuk
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:35 schreef SkyChat het volgende:
Ik ben een keer door mijn oma betrapt tijdens het masturberen.. maarja ze stond ook recht voor me in de keuken
Dan zou je echt josti kinderen hebben.. Als ze drugs gaan gebruiken op hun kamer.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:34 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Nou, niet terwijl ze met vriend(in) bezig zijn. (ookal zou ik mijn zoon Thumbs Up geven)
Mochten ze ooit aan de coke/wiet oid zitten, dan zou ik ze graag betrappen ja
Zien we over 12+ jaar wel, anyway, daar gaat het hier niet over.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:51 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dan zou je echt josti kinderen hebben.. Als ze drugs gaan gebruiken op hun kamer.Alsof kids tegenwoordig zo dom zijn. Als ze het doen, doen ze het toch wel buitenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |