Mogen we stellen dat dat geldt voor IEDEREEN met een scooter?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:22 schreef Mikkie het volgende:
Die Josti's op fietsen en/of scooter die denken dat het leuk is om de spiegels van auto's af te trappen.
Dat ze maar een uiterst langzame en vooral zo pijnlijk mogelijke dood sterven...
nee ofcourse notquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Mogen we stellen dat dat geldt voor IEDEREEN met een scooter?
Waarom niet? Heb jij ooit iemand op een scooter gezien, waarvan je dacht: die gaat iets bereiken in het leven?quote:
Hoe snel is jou scootort?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:34 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb jij ooit iemand op een scooter gezien, waarvan je dacht: die gaat iets bereiken in het leven?
Tokkie bakken voor opscheppers die niet verder komen dan hun brommer te tunen omdat ze te lui zijn om te fietsen zoals normale mensen. Waarom zou je uberhaubt een lelijk ding voor zoveel geld kopen terwijl je 2 jaar later voor hetzelfde geld een rijbewijs en/of een 2de hands auto kan kopen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:14 schreef x69 het volgende:
0 km/h zo te zien
Wat heeft iedereen tegen scooters eigenlijk?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:05 schreef Repeat het volgende:
Bonusklacht: achterlijk volk wat niet normaal kan in en uitstappen waardoor je spiegel helemaal geknakt staat als je terugkomt bij je auto op een parkeerplaats
Zeer terechte klacht en ook met jouw toevoeging helemaal eensch! Scootervolk bestaat puur uit domme boeren, achterlijke Marokkanen (met z'n 3en op 1 scooter) en dikke vieze vette tokkies van in de 40 die geen auto konden kopen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:34 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb jij ooit iemand op een scooter gezien, waarvan je dacht: die gaat iets bereiken in het leven?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zeer terechte klacht en ook met jouw toevoeging helemaal eensch! Scootervolk bestaat puur uit domme boeren, achterlijke Marokkanen (met z'n 3en op 1 scooter) en dikke vieze vette tokkies van in de 40 die geen auto konden kopen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:09 schreef boskameel het volgende:
Terecht, het spiegels eraf trappen dan. Auto's![]()
.
TREIN + FAUWFIETSEN!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:34 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Junkiesietzequote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Mogen we stellen dat dat geldt voor IEDEREEN met een scooter?
Nee, ik had 'm gelukkig uit voorzorg ingeklapt. Maar dat doet niets aan het punt af. Ik word net zo boos als de spiegel van de buurman eraf getrapt is.quote:
Ja of nog erger; die tijdens het optrekken elke 5 seconden het gas even loslaten zodat t lijkt alsof ze versnellingen hebbenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:12 schreef Shizzah het volgende:
[..]
Whahaha zijn dat toevallig van die gastjes die heel stoer aankomen rijden in een bepaalde houding terwijl je al hoort aan dat ding dat het een snorscooter is en als ze voorbij rijden heel stoel kijken en doen alsof ze hard rijden.. rijden ze voorbij zie je vervolgens zo'n lelijk blauw kenteken plaatje.. ik lig dan echt gevouwen
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:45 schreef Jarzwork het volgende:
[..]
Ja of nog erger; die tijdens het optrekken elke 5 seconden het gas even loslaten zodat t lijkt alsof ze versnellingen hebbenjammer dat dat teringmotortje stug even hard blijft lopen...
Echte kerels hebben geen spiegels op de scootersquote:Moet je eens bij hun scootertje proberen!
Ja doe maar, dan kan mijn buurman er ook bij. Die man denkt dat hij op het industrieterein woont met zijn garagebox waarin hij brommers repareert en test.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:11 schreef tho_Omas het volgende:
We breiden de klacht even uit naar schakelbrommers, okay?
Daarvoor worden tegenwoordig spiegels niet eens gespoten.. Beetje apartere lak kost je klauwen met geld om te zorgen dat er geen kleurverschil is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:41 schreef Jarzwork het volgende:
Eens! Tering pubers hebben geen idee hoe duur dat spul is; een nieuwe spiegel bij een beetje auto (electrisch verstelbaar, voorverwarmd) zit al gauw boven de 100 eu. Moet je eens bij hun scootertje proberen!
Overigens altijd leuk hoe die onverschilligheid jegens iemand anders' auto compleet omslaat zodra ze zelf een klein pauper autootje kopen...
Vreselijk. Dat zijn voertuigen voor mensen die nog te lomp zijn voor een scooter. Fucked als je naast dat lawaai woont.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:17 schreef Davoice het volgende:
[..]
Ja doe maar, dan kan mijn buurman er ook bij. Die man denkt dat hij op het industrieterein woont met zijn garagebox waarin hij brommers repareert en test.
Veel plezier met parkeren als je overal met de auto naartoe moet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:38 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Tokkie bakken voor opscheppers die niet verder komen dan hun brommer te tunen omdat ze te lui zijn om te fietsen zoals normale mensen. Waarom zou je uberhaubt een lelijk ding voor zoveel geld kopen terwijl je 2 jaar later voor hetzelfde geld een rijbewijs en/of een 2de hands auto kan kopen?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Eens. Die mensen moeten ze vogelvrij verklaren, dat je 15 euro per afgesneden oor krijgt ofzo.
Misschien brengen sommige ouders hun kinderen fatsoen bij.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nerdjes die mensen bashen op brommers, de enige reden dat jullie hierover boos zijn is dat je ouders vonden dat die dingen gevaarlijk waren.
Het is fucking Nederland, we hebben geen bergen. Je bent lui. Kamper.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Veel plezier met parkeren als je overal met de auto naartoe moet.
Stel je moet een afstand van 10km afleggen en in deze weg liggen wat flinke bergjes
Zou je dat dan willen doen in ongeveer 10-15 minuten, of liever in 3 kwartier met de fiets ?
En nee je hebt niet de conditie van een wielrenner.
Nerdjes die mensen bashen op brommers, de enige reden dat jullie hierover boos zijn is dat je ouders vonden dat die dingen gevaarlijk waren.
Fok!nerd!drakenshirtdragers
Die spiegeltrappers moeten gewoon een keer de verkeerde tegenkomen die ze helemaal de tering in slaat![]()
Ja want als je op een brommer rijd heb je geen fatsoenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:40 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Misschien brengen sommige ouders hun kinderen fatsoen bij.
Dat dat tuig een doodsmak maakt is natuurlijk primaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:35 schreef RvLaak het volgende:
simpel op te lossen, een spijkermat naast de deur van je auto leggen. Kunnen ze trappen wat ze willen, maar dan gaan ze ook op hun bek![]()
jij bent hier de opperkneus, dus ik neem aan dat die vraag retorisch was?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja want als je op een brommer rijd heb je geen fatsoen
Waarom is Fok! verpest door zoveel kansloosheid ?
En in Limburg heb je niet echt bergen maar wel flinke heuvels
Maar dat kan helaas niet bij alle auto's. Staat hier een Fiësta in de straat van tien jaar oud... die kerel heeft al meermaals nieuwe spiegels aangeschaft maar telkens worden ze eraf getrapt... Hangen vaker met tape aan de zijkant dan dat ze goed zitten. En dat zijn van die dingen die je niet in kan klappen. Hele rij auto's doet dat tegenwoordig wel, maar kan het niet of vergeet je het, ben je meteen weer de lul.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:39 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
Mee eens!
Ik klap dan ook altijd mijn spiegels in overal waar ik parkeer.
Hoooowww, Maikuuul is geen, ik herhaal GEEN, kneus!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:42 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
jij bent hier de opperkneus, dus ik neem aan dat die vraag retorisch was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |