OH?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Neen hoerenzoon ik vraag ietsje veel meer dan dat!
Neem je moedur
Ik geloof je!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:13 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou, ik ben gewoon een vriendelijke lieve vrouw!
En zie ik een mongool dan zeg ik gewoonweg vriendelijk Hai of Hoi!
Kan mij dat schelen?
Ja toch?
Vriendelijkheid siert de mens, hoewel mij dit in het verleden nogal wat hitsige oude mannen opleverde met oneerbare voorstellen!![]()
DAT was dus niet de bedoeling!
Maar goed inzake de mongolen of de van minder verstand bedeelden....heb ik zoiets van die doen toch zoiets niet?
Nou dus wel..vandaag bij de supermarktkassa zei ik vriendelijk goedendag tegen zo een..
En ineens maakte hij een zoenbeweging met zijn mond...ik denk gaan we nou krijgen![]()
Toen weer maakte hij een ranzige rukbeweging met zijn handjes bij zijn kloten..
Djezus mijn mond viel open ik denk dit overkomt mij toch zekers niet?
Zekers? Toch?
Maar jawel! Nou toen ik mijn tasje vol shoppies had, ging ik naar de uitgang en daar stond hij, geilend en wel!
Ik wil jou kwijlde hij, het spuug zat hem op zijn shirt, het slijm kwijlde hem uit de mond, ik was zo geschokt.
Ben er wel ff klaar mee dat vriendelijke gegroet tegen jan en alleman hoor!
Gaan we nou krijgen zeg!
Nee, dan zijn ze ineens niet meer zo lief he, die verstandelijk gehandicapten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:41 schreef wannabeme het volgende:
[..]
Ik geloof je!
Heb ook een dergelijke ervaring gehad met een mongool.
Ik dacht ook even aardig/vriendelijk te zijn tegen zo'n figuur en die probeerde me te zoenen gadverdamme
Ze zijn zo geil als de pest, hele dagen door
Ik kijk voortaan wel uit met dat soort types
Wil je dat weten zodat je kan uitsluiten dat jij het was?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:12 schreef Michielos het volgende:
was het een echte mongool als in de zin van "iemand met het Syndroom van Down" of een mongool in de spreekwoordelijke zin ?
Yequote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wil je dat weten zodat je kan uitsluiten dat jij het was?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:13 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou, ik ben gewoon een vriendelijke lieve vrouw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |