hoeveel betaal je nou voor zoiets dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:21 schreef DemonRage het volgende:
[ link | afbeelding ]
M'n draadloze WLAN verbinding is de beperking... 'k zit ook nog eens in een flat.
Neem beter internet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:18 schreef Tartaar het volgende:
Ik zie mensen die een downloadsnelheid van +100Mb/s hebben, kom ik hier mee aan:
[ afbeelding ]
Klacht: zie hierboven.
Ben ik nu een faalhaas of zijn er meer mensen die dit hebben?
¤ 39,95 per maand.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:24 schreef Dakada het volgende:
[..]
hoeveel betaal je nou voor zoiets dan?
In amsterdam met 250 p/s tegenwoordig, Japan zit op de gigabyte's dus waar komt die onzin van jou vandaan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:25 schreef Acinonyx het volgende:
HOAX ! Zelfs in Japan downloaden ze nog niet met 100+ Mb per seconde.
Even een verschil maken hier.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:25 schreef Acinonyx het volgende:
HOAX ! Zelfs in Japan downloaden ze nog niet met 100+ Mb per seconde.
wtf ?! Dus als jij zo een ding van een paar Gig ofzo download, dan heb je die binnen een paar seconden al binnen ?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:26 schreef Remake het volgende:
[..]
In amsterdam met 250 p/s tegenwoordig, Japan zit op de gigabyte's dus waar komt die onzin van jou vandaan?
quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:27 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Even een verschil maken hier.
De stats die je ziet zijn in Mbit.
Om uit te rekenen hoeveel dat per seconde is, deel je het aantal Mbit's door 8. Dan krijg je Mbyte of Kbyte. (1Mbyte is 1024Kbyte)
Dus stel, je haalt 70 Mbit, dan is je snelheid 70/8 = 8.75 Mb per seconde.
Edit: Dat wil dus niet zeggen dat je overal ook echt die snelheid haalt. Het gaat er ook om of de server waarvan je download de snelheid aanbiedt, en ook hoever de server van je vandaan zit.
Als je in een datacentrum zit wel. UPC biedt 120 MBit internet aan, en dan zou je (theoretisch) een dvd (4.7GB) in 5 minuten kunnen downloaden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wtf ?! Dus als jij zo een ding van een paar Gig ofzo download, dan heb je die binnen een paar seconden al binnen ?
Wehehe dat wil ik ook wel thuisquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:29 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Als je in een datacentrum zit wel. UPC biedt 120 MBit internet aan, en dan zou je (theoretisch) een dvd (4.7GB) in 5 minuten kunnen downloaden.
quote:
Vooral dat dus... met mijn verbinding kom ik niets te kort eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:27 schreef jslavenburg het volgende:
Edit: Dat wil dus niet zeggen dat je overal ook echt die snelheid haalt. Het gaat er ook om of de server waarvan je download de snelheid aanbiedt, en ook hoever de server van je vandaan zit.
120 MBit is een ontzettende marketingtruc. Veel routers trekken de 100 MBit niet eens en vooral draadloos (met de 802.11n standaard) haal je met geluk 70 a 80 Mbit.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:29 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Als je in een datacentrum zit wel. UPC biedt 120 MBit internet aan, en dan zou je (theoretisch) een dvd (4.7GB) in 5 minuten kunnen downloaden.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wehehe dat wil ik ook wel thuis![]()
Maar jah, best oplichterij dat ze beloven dat je zoveel (zeg 50 Mb) snelheid krijgt en eigenlijk haast altijd minder krijgt
Dat ligt aan meerdere dingen:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wehehe dat wil ik ook wel thuis![]()
Maar jah, best oplichterij dat ze beloven dat je zoveel (zeg 50 Mb) snelheid krijgt en eigenlijk haast altijd minder krijgt
Nee want er upload niets of niemand zo snel, en voor torrents zouden het teveel connections zijn/overload.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wtf ?! Dus als jij zo een ding van een paar Gig ofzo download, dan heb je die binnen een paar seconden al binnen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |