Wij hebben gewone kabel en KPN digitenne, maar volgens mij zit het op digitenne nietquote:
Ziggo digitalepakket compleet. 9,95 pmquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij hebben gewone kabel en KPN digitenne, maar volgens mij zit het op digitenne niet
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:19 schreef murp het volgende:
[..]
http://i229.photobucket.com/albums/ee286/murpNL/courage.png
Maar daar hebben we bijster weinig aan, aangezien bijna alle tekenfilms nagesynchroniseerd zijn.quote:
Ja in het NL en maar tot 9 uur en geen cow and chicken, I am weasel of courage. Alleen ed, edd n'eddyquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:14 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[..]
als je digitale tv heb heb je cartoon network er ook op zitten
Ik heb 't gezien!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:22 schreef amata het volgende:
i am weasel op veronica!!
[ afbeelding ]
Het is al twee weken op TV.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:07 schreef Teezie het volgende:
KICKHET IS NU OP TV!
Edit: VERDORIE NET AFGELOPEN! Sorryx901
Ja maar ik wou de E(thernet)-hustlers eraan herinneren dat het nu(lees: toen ik mijn post postte) op tv was!quote:
mr Hiney!!!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:12 schreef Mirel het volgende:
Met die gekke duivel die altijd in rare lichaamsposities om hun heen hing. En z'n glimmende kont![]()
Wel, op digitenne zit het op kanaal 24, samen met AT5quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij hebben gewone kabel en KPN digitenne, maar volgens mij zit het op digitenne niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |