quote:Euh... Heel fijn dat je smst, maar ik heb hem nu al 78 keer achter elkaar gekregen.... Volgens mij doe je iets niet helemaal goed?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:33 schreef Biogarde het volgende:
Ontvanger is de betaler. Ha, jij krijgt voorlopig geen zakgeld meer
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:33 schreef Biogarde het volgende:
Ontvanger is de betaler. Ha, jij krijgt voorlopig geen zakgeld meer
Heb hem al verwijderd... (serieus)quote:
Nee, niet wanneer iemand in het buitenland zit.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:34 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]Ik woon allang niet meer thuis.. Maar ik hoef daar dus helemaal niks voor te betalen!?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:35 schreef IceDustbin2 het volgende:
sinds wanneer kost het geld smsjes te ontvangen
nee kerel, jij bent 78x 21 cent kwijtmits je niet zo'n cheap abbo hebt dat je smsjes naar het buitenland een euro kosten ofzo
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, niet wanneer iemand in het buitenland zit.
ja uuh.. wrongquote:
Oke.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:37 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
ja uuh.. wrong
SMSjes ontvangen kost NOOIT geld.. je hebt namelijk niet de keuze hem niet te ontvangen ofzo, zoals je dat met telefoon hebt... Sms versturen kost dus wel geld, ontvangen niet
OH MY GOD!!!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:39 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Mijn man had dat ook een keer, dat lag aan zijn telefoon waarbij de sms in de outbox bleef staan oid. De sms werd dus iedere keer opnieuw verzonden...
Ik ben benieuwd wie jou gaat spelen in de film.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:39 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Mijn man had dat ook een keer, dat lag aan zijn telefoon waarbij de sms in de outbox bleef staan oid. De sms werd dus iedere keer opnieuw verzonden...
En hoe is dat afgelopen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:39 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Fucking hell hey!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:39 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik dacht toch werkelijk dat smsjes in het buitenland ontvangen geld kostte....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:37 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
ja uuh.. wrong
SMSjes ontvangen kost NOOIT geld.. je hebt namelijk niet de keuze hem niet te ontvangen ofzo, zoals je dat met telefoon hebt... Sms versturen kost dus wel geld, ontvangen niet
Kijk eens op de site van je provider. Zal je zo zien dat smsen vanuit het buitenland 13 cent per bericht kost. Een sms ontvangen in het buitenland kost je geen drol.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:42 schreef Luvjah het volgende:
[..]
Ik dacht toch werkelijk dat smsjes in het buitenland ontvangen geld kostte....
Wie was de gelukkige ontvanger?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:39 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
like i said ^^quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:42 schreef Luvjah het volgende:
[..]
Ik dacht toch werkelijk dat smsjes in het buitenland ontvangen geld kostte....
edit: nvm ontvangen is gratis, bij de kpn in elk geval volgens hun site :p
Dan zullen ze wel raar opkijken daar bij KPN.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Een sms ontvangen in het buitenland kost je geen drol.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:45 schreef Meh7 het volgende:
Smsjes ontvangen in het buitenland kost 10.000$ per ontvangen sms.
Nou ja, de schade was redelijk beperkt doordat ik de ontvanger was. Ik heb hem vrij snel laten weten dat er iets niet goed zat, dus ik heb de sms maar 25 keer gehad ofzo.quote:
Ik dus.quote:
Dat klopt. smsen naar het buitenland en smsjes ontvangen in het buitenland is gewoon het standaardtarief.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Is het trouwens niet zo dat je voor smsjes naar een nederlands nummer in het buitenland gewoon het normale tarief betaald? Je kan immers niet weten of iemand in het buitenland zit als je iemand een sms stuurt, dus zou het niet eerlijk zijn dan opeens meer te rekenen, terwijl jij er geen invloed op hebt dat deze persoon naar het buitenland is gegaan...
Nee, dat ging over de ontvangst van smsjes in het buitenland. Niet over het verzenden van smsjes naar een nummer van een telefoon die zich het buitenland bevindt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat is pas 10x vermeld in dit topic...
Tss, stiekum wijzigen he?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat klopt. smsen naar het buitenland en smsjes ontvangen in het buitenland is gewoon het standaardtarief.
Beetje traag, heb m'n post een paar minuten geleden al veranderd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:57 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Nee, dat ging over de ontvangst van smsjes in het buitenland. Niet over het verzenden van smsjes naar een nummer van een telefoon die zich het buitenland bevindt.
Onzin!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Kijk eens op de site van je provider. Zal je zo zien dat smsen naar het buitenland 13 cent per bericht kost. Een sms ontvangen in het buitenland kost je geen drol.
Vanuit het buitenland inderdaad. Typefoutje,quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:59 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Onzin!
Vanuit het buitenland (Europa iig) kost je 13 cent naar Nederland toe.
Vanuit Nederland naar een Nederlands nummer kost je gewoon het normale tarief, al is die persoon in Oost-Timboektoe!
Vodafone passport is niet het standaard tarief, het is namelijk 13 cent per bericht (in ieder geval met een abonnement, prepaid zal niet anders zijn denk ik).quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:00 schreef IceDustbin2 het volgende:
smsen naar 06 nummer is idd standaard tarief. Sms versturen vanuit het buitenland naar een 06 nummer is in mijn geval ook het standaard tarief, ivm vodafone passport. Wss hebben andere providers een vergelijkebare optie.
overigens kost een smsje je provider nog geen cent, en en/naar het buitenland mss 1-2 ct. dus afgezet word je toch wel
ben ik niet zeker over. Ik dacht eigenlijk het standaard tarief voor een smsje in jouw bundel (bij mijn oude dus 21ct, geen idee wat t nu is). maar kan ook 13 ct zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:01 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vodafone passport is niet het standaard tarief, het is namelijk 13 cent per bericht (in ieder geval met een abonnement, prepaid zal niet anders zijn denk ik).
Per 1 juli zijn de tarieven aangepast naar 13 per bericht.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:02 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
ben ik niet zeker over. Ik dacht eigenlijk het standaard tarief voor een smsje in jouw bundel (bij mijn oude dus 21ct, geen idee wat t nu is). maar kan ook 13 ct zijn
Zeg, wie betaald eigenlijk voor die sms-jes naar het buitenland...???quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:59 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Onzin!
Vanuit het buitenland (Europa iig) kost je 13 cent naar Nederland toe.
Vanuit Nederland naar een Nederlands nummer kost je gewoon het normale tarief, al is die persoon in Oost-Timboektoe!
Ahahahhaah komisch man!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:31 schreef Oldenzaal het volgende:
Dus ik vanmiddag zo een smsje versturen naar mijn pa die op vakantie is...
Niks aan de hand dacht ik..
Krijg ik net een smsje:
[..]!
Zijn de kosten voor al die smsjes dan ook voor mij? Of sta ik nog sterk doordat IK hier niks aan kan doen.. Het ligt dan toch gewoon aan de provider?
nogmaals, de ontvanger betaald NOOIT voor smsjes..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:07 schreef FFnog het volgende:
[..]
Zeg, wie betaald eigenlijk voor die sms-jes naar het buitenland...???
De ontvanger of de zender...???
Of hangt dat van je provider af...???
Zeg, lees het topic eens!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:07 schreef FFnog het volgende:
[..]
Zeg, wie betaald eigenlijk voor die sms-jes naar het buitenland...???
De ontvanger of de zender...???
Of hangt dat van je provider af...???
Inderdaad. Woon in het buitenland en het kost me geen cent om te ontvangen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:35 schreef IceDustbin2 het volgende:
nee kerel, jij bent 78x 21 cent kwijtmits je niet zo'n cheap abbo hebt dat je smsjes naar het buitenland een euro kosten ofzo
En wat kost dat dan voor de ontvanger...???quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:11 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
nogmaals, de ontvanger betaald NOOIT voor smsjes..
als je het niet weet moet je niet zo stellig doenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:11 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
nogmaals, de ontvanger betaald NOOIT voor smsjes..
Voor de zender of voor de ontvanger...???quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:36 schreef Manono het volgende:
en binnen europa is dat bv 21 cent per smsje bij t-mobile
ok bij elkaar veel tijd in het buitenland gewerkt, uiteraard had ik er ook altijd een prepaid card van het land waar ik op dat moment werkte, maar met mijn NL abo van T-mobile is dat is wat het kostte om een smsje van een NL nummer te ontvangenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:37 schreef frastanz het volgende:
Dat is met bellen zo. Met smsen heb ik dat niet gemerkt. Niet met mijn nederlandse nummer en ook niet met mijn oostenrijkse nummer.
Misschien ligt het ook aan de provider?
voor de ontvanger, kijk morgen mijn rekeingen wel even na okquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:38 schreef FFnog het volgende:
[..]
Voor de zender of voor de ontvanger...???
OK dat zal het zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:44 schreef frastanz het volgende:
Heb sowieso geen abo, misschien het verschil?
nee dat moet je vooraf aangeven bij je provider, dat kan je niet per smsje beslissenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:44 schreef FFnog het volgende:
Maar daar vraag je toch niet om, kun je hem dan ook wijgeren ofzo...???
Nee, meeste doe ik via internet. Als ik echt bellen moet doe ik dat vanaf het werk. Smsen doe ik via mn oostenrijkse nummer, goedkope provider gevonden voor smsen/telefoneren naar nederland.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:47 schreef Manono het volgende:
[..]
OK dat zal het zijn
doe je dan alles op een NL prepaid??
ooww ja, he hequote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:51 schreef frastanz het volgende:
[..]
Nee, meeste doe ik via internet. Als ik echt bellen moet doe ik dat vanaf het werk. Smsen doe ik via mn oostenrijkse nummer, goedkope provider gevonden voor smsen/telefoneren naar nederland.
Wat ben jij fucking dom man. Echt totale onzin wat je hier loopt te verkondigen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:44 schreef Manono het volgende:
[..]
voor de ontvanger, kijk morgen mijn rekeingen wel even na ok
kan idd per provider en abonnement verschillen, maar als ontvanger in het buitenland zit betaalt die de kosten vanaf de NL grens
zou ook een beetje raar zijn als het anders was, de zender weet immers niet altijd waar de ontvanger zich bevindt maar de ontvanger kan zichwel wapenen tegen extra kosten door bijv aan te geven dat hij geen smsjes in het buitenland wil ontvangen
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:57 schreef Manono het volgende:
als je met NL abo of prepaid naar NL nummer smst hoef je iig nooit extra kosten te betalen als de ontvanger zich in het buitenland bevindt - die extra kosten zijn voor de ontvanger
als je met NL abo of prepaid naar buitenlands nummer belt of smst dan kan het hard gaan
Ja dat durf ik dus niet meer! Straks gaat die ook weer bijna 80 keer de deur uit!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 07:55 schreef Nivo het volgende:
Heb dat dus ook een keer gehad... de enige manier om het te stoppen was door een ander smsje te sturen
Buitenlandse sms en gsm-gesprekken fors goedkoperquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:35 schreef IceDustbin2 het volgende:
Gelukkig is er nog iemand die het begrijpt...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]weer complete onzin. De kosten van het ONTVANGEN van een sms zijn NIET voor de omvanger, en NIET voor de verzender (wanneer hij met een NL telefoon smst VANUIT NL). Die kosten bestaan gewoon NIET. Ik zou graag willen dat je met bewijs komt om jouw stelligheid te onderbouwen.
Je tweede punt is ook niet meer waar, deze tarieven zijn aangepast. Bellen met je nederlandse telefoon vanuit het buitenland, mag maximaal nog 23 cent per minuut kosten.
Jij komt zeker nooit in het buitenland?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:37 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
ja uuh.. wrong
ik kom geregeld in het buitenland, en durf dus ook gewoon keihard te zeggen dat ontvangen gratis is...ALTIJD. stop met het verkondignen van die vage shit.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:32 schreef H.Moody het volgende:
[..]
Jij komt zeker nooit in het buitenland?
ja, want als ik een smsje ga ontvangen kan ik gewoon op 'nee' drukken en dan krijg ik m nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:44 schreef Manono het volgende:
zou ook een beetje raar zijn als het anders was, de zender weet immers niet altijd waar de ontvanger zich bevindt maar de ontvanger kan zichwel wapenen tegen extra kosten door bijv aan te geven dat hij geen smsjes in het buitenland wil ontvangen
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie jou gaat spelen in de film.
Uuh.. nee.. zeker niet het geval!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:37 schreef Jimbo het volgende:
mss dat het er 5 waren maar hij gewoon 78 zegt omdat het mannelijk is te overdrijven
hehe jah maar bij mij was het nog gaande, dus het zou me hoogstens een smsje extra gekost hebbenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:17 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja dat durf ik dus niet meer! Straks gaat die ook weer bijna 80 keer de deur uit!!
Dat is goedkoper dan dat ik binnen Nederland belquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:09 schreef kikoooooo het volgende:
Bellen met je nederlandse telefoon vanuit het buitenland, mag maximaal nog 23 cent per minuut kosten.
ten eerste bler niet zo in mijn oog en ten tweede ben ik geen manquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:09 schreef kikoooooo het volgende:
Wat ben jij fucking dom man. Echt totale onzin wat je hier loopt te verkondigen.
Waarom komen dit soort topics toch elke keer terug? En waarom blijven mensen zo dom?weer complete onzin. De kosten van het ONTVANGEN van een sms zijn NIET voor de omvanger, en NIET voor de verzender (wanneer hij met een NL telefoon smst VANUIT NL). Die kosten bestaan gewoon NIET. Ik zou graag willen dat je met bewijs komt om jouw stelligheid te onderbouwen.
Je tweede punt is ook niet meer waar, deze tarieven zijn aangepast. Bellen met je nederlandse telefoon vanuit het buitenland, mag maximaal nog 23 cent per minuut kosten.
't Is toch wat hè!?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:44 schreef pumpkineater het volgende:
Mensen die anno 2009 een telefoon nog een 'mobiel' noemen!
hoezo? sommige mensen hebben nl ook nog vaste telefoons, zoals ikquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:44 schreef pumpkineater het volgende:
Mensen die anno 2009 een telefoon nog een 'mobiel' noemen!
Je blijft dom. Echt ongelooflijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:26 schreef Manono het volgende:
[..]
ten eerste bler niet zo in mijn oog en ten tweede ben ik geen man
kom jij maar met bewijs dat het complete onzin is want ik ben een beetje lui vandaag en ik weet toch dat ik gelijk heb - was een maand geleden nog in frankrijk, zodra je daar de grens over komt krijg je van t-mobile een sms dat je daar voor iedere ontvangen bericht 0,21 betaalt.
oke dat is dan idd veranderd, helaas (of misschien gelukkig) heb je gelijk maar je blijft een blaatbekquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je blijft dom. Echt ongelooflijk.
https://www.t-mobile.nl/p(...)llen/buitenland.aspx
Sms ontvangen, waar ook ter wereld, kost NOOIT geld.
En nu je kaak dicht, mafkees.
Daar staat toch niet in dat je betaalt om een SMS te ontvangen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:04 schreef Manono het volgende:
[..]
oke dat is dan idd veranderd, helaas (of misschien gelukkig) heb je gelijk maar je blijft een blaatbek
heb even het smsje wat ik pas van t-mobile in frankrijk kreeg opgezocht:
Uw tarieven zijn voor Frankrijk lokaal en naar NL bellen 0,55 p/m, afluisteren voicemail 0,55 p/m, gebeld worden 0,26 p/m, sms 0,36, MMS 0,71,t-zones 2,00/MB internet 2,00/MB (incl btw)
Godverdomme hoe erg kun je er omheen lullen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:04 schreef Manono het volgende:
[..]
oke dat is dan idd veranderd, helaas (of misschien gelukkig) heb je gelijk maar je blijft een blaatbek
stel je niet zo aan omdat je het es een keer bij het juiste eind hebt, sukkelquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Godverdomme hoe erg kun je er omheen lullen?"dat is dan misschien veranderd"
Nee muts, ontvangen van smsjes heeft nog nooit geld gekost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |