quote:Euh... Heel fijn dat je smst, maar ik heb hem nu al 78 keer achter elkaar gekregen.... Volgens mij doe je iets niet helemaal goed?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:33 schreef Biogarde het volgende:
Ontvanger is de betaler. Ha, jij krijgt voorlopig geen zakgeld meer
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:33 schreef Biogarde het volgende:
Ontvanger is de betaler. Ha, jij krijgt voorlopig geen zakgeld meer
Heb hem al verwijderd... (serieus)quote:
Nee, niet wanneer iemand in het buitenland zit.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:34 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]Ik woon allang niet meer thuis.. Maar ik hoef daar dus helemaal niks voor te betalen!?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:35 schreef IceDustbin2 het volgende:
sinds wanneer kost het geld smsjes te ontvangen
nee kerel, jij bent 78x 21 cent kwijtmits je niet zo'n cheap abbo hebt dat je smsjes naar het buitenland een euro kosten ofzo
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, niet wanneer iemand in het buitenland zit.
ja uuh.. wrongquote:
Oke.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:37 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
ja uuh.. wrong
SMSjes ontvangen kost NOOIT geld.. je hebt namelijk niet de keuze hem niet te ontvangen ofzo, zoals je dat met telefoon hebt... Sms versturen kost dus wel geld, ontvangen niet
OH MY GOD!!!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:39 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Mijn man had dat ook een keer, dat lag aan zijn telefoon waarbij de sms in de outbox bleef staan oid. De sms werd dus iedere keer opnieuw verzonden...
Ik ben benieuwd wie jou gaat spelen in de film.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:39 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Mijn man had dat ook een keer, dat lag aan zijn telefoon waarbij de sms in de outbox bleef staan oid. De sms werd dus iedere keer opnieuw verzonden...
En hoe is dat afgelopen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:39 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Fucking hell hey!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:39 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik dacht toch werkelijk dat smsjes in het buitenland ontvangen geld kostte....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:37 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
ja uuh.. wrong
SMSjes ontvangen kost NOOIT geld.. je hebt namelijk niet de keuze hem niet te ontvangen ofzo, zoals je dat met telefoon hebt... Sms versturen kost dus wel geld, ontvangen niet
Kijk eens op de site van je provider. Zal je zo zien dat smsen vanuit het buitenland 13 cent per bericht kost. Een sms ontvangen in het buitenland kost je geen drol.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:42 schreef Luvjah het volgende:
[..]
Ik dacht toch werkelijk dat smsjes in het buitenland ontvangen geld kostte....
Wie was de gelukkige ontvanger?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:39 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |