quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:31 schreef kurk_droog het volgende:
Heerlijk om 4 uur snachts wakker te worden, buiten regen te horen en onweer en dan 6x rollen en draaien en dan weer verder slapenuiteraard iets te koud op de kamer om jezelf warm te maken
Ik deel je verdriet jongemanquote:
Dan het gevoel hebben dat het half 8 is, tijd om op te staan (school, werk, Fok!ken), maar gewoon dan nog een paar uur kunnen slapenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:31 schreef kurk_droog het volgende:
Heerlijk om 4 uur snachts wakker te worden, buiten regen te horen en onweer en dan 6x rollen en draaien en dan weer verder slapenuiteraard iets te koud op de kamer om jezelf warm te maken
preciesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:43 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Dan het gevoel hebben dat het half 8 is, tijd om op te staan (school, werk, Fok!ken), maar gewoon dan nog een paar uur kunnen slapen
Onmogelijk, tenzij je op de achterbank zit waar je op 5 stoelen gestrekt kunt gaan of je benen in het uberlange gangpad kunt strekken.quote:
Er is nu iemand anders zich aan het uitkleden in mijn badkamerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik deel je verdriet jongeman.
Respect dat je het volhoud man. Wacht nog maar een paar jaar, dan redt je dat niet meer haha. Ik kan dat echt niet meer.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:29 schreef Maikuuul het volgende:
Half 7 wask thuis vanmorgen ....
En nu aant werk
Daarom staat mijn telefoon altijd op stil, wanneer ik slaap.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:36 schreef solyaris het volgende:
Ik word verdomme net wakker gebeld door een bejaarde die verkeerd is verbonden.
Hehe laten we het hopen van nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Respect dat je het volhoud man. Wacht nog maar een paar jaar, dan redt je dat niet meer haha. Ik kan dat echt niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |