quote:Dan zetten we al die bolletjesslikkers aan het werk als kuilengravers op het strand van Curaçao...
Op woensdag 17 april 2002 21:50 schreef Lucille het volgende:[..]
Vandaar dat de Antillen weer een echte kolonie wordt en geen Status Aparte meer. Dan zullen we zelf weer nieuw leven gaan inblazen in dat eiland. Vakantiehuizen neerzetten met bordjes Zimmer Frei. En strand genoeg daar om kuilen te graven. Het is te druk in Zeeland tijdens de zomer.
quote:Het Ministerie van Sociale Zaken heeft zojuist een nieuwe baas, de naam is: gelly
Op woensdag 17 april 2002 21:50 schreef gelly het volgende:[..]
Mensen die misbruik maken van sociale voorzieningen zullen alles 200% moeten terug betalen, verder breng ik de uitkeringen op minima niveau, en indien men in de WW belandt, zal men verplicht werk moeten aanpakken ook al is dat niet op het niveau van de steuntrekker.
quote:Wat zijn mijn ministers toch weer creatief. Maar ik denk dat het eerder kuilendichtgooiers moeten worden, de gravers zijn juist onze oosterburen.
Op woensdag 17 april 2002 21:53 schreef Hik het volgende:[..]
Dan zetten we al die bolletjesslikkers aan het werk als kuilengravers op het strand van Curaçao...
Verkeer en Waterstaat, zal zeker een goede aan mij hebben, maar dat mag niet ten koste gaan van VROM.
quote:
Op woensdag 17 april 2002 21:52 schreef detulp050 het volgende:[..]
Nog even offtopic, want ik weet niet waar het anders moet: Het is mijn vader
quote:Ik had je al bij Verkeer en Waterstaat gezet. Dat lijkt mij echt wel de post voor jou.
Op woensdag 17 april 2002 21:55 schreef Vision het volgende:
Mocht iemand anders Verkeer en Waterstaat willen dan ga ik wel voor VROM, we moeten immers allemaal flexibel zijn!Verkeer en Waterstaat, zal zeker een goede aan mij hebben, maar dat mag niet ten koste gaan van VROM.
quote:Premier, ik stel voor hem een Gouverneur van Aruba te maken
Op woensdag 17 april 2002 21:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dus je wilt me niet? Dan niet hoor, voor een financieel expert als ik is er werk zat, even goede vrinden!... laatste kans, ja of nee!
quote:Vraagje: heb jij met al die spullen die in je sig staan nog steeds geld over? Zo ja dan kan je blijkbaar goed met geld omgaan.
Op woensdag 17 april 2002 21:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dus je wilt me niet? Dan niet hoor, voor een financieel expert als ik is er werk zat, even goede vrinden!... laatste kans, ja of nee!
quote:Ik stel voor deze discussie in je fotoboek voort te zetten
Op woensdag 17 april 2002 21:55 schreef Hik het volgende:[..]
Van der Las ?!
quote:Jazeker en dat terwijl ik slechts een salaris ambieer van 1000 euro!
Op woensdag 17 april 2002 21:57 schreef Lucille het volgende:[..]
Vraagje: heb jij met al die spullen die in je sig staan nog steeds geld over? Zo ja dan kan je blijkbaar goed met geld omgaan.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 17-04-2002 21:59]
quote:ik had het gezien, maar ik dacht geef een aanvullig.
Op woensdag 17 april 2002 21:56 schreef Lucille het volgende:Ik had je al bij Verkeer en Waterstaat gezet. Dat lijkt mij echt wel de post voor jou.
Ik zal V&W eens laten zien hoe dit ministerie ECHT gerund moet worden!
* Vision neemt Mevrouw Netelenbos aan als koffiejuffrouw
quote:Dan wil ik minister van vormgeving worden. Absoluut de beste papieren hiervoor!
Op woensdag 17 april 2002 19:26 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Dat wil ik worden
Ik ben tenminste al vrouw![]()
En minister van onderwijs kan ik ook al niet meer zijn
GLG
quote:Dat is wel een heel sterk argument. Ik doe er zelfs 10% bij.
Op woensdag 17 april 2002 21:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Jazeker en dat terwijl slechts een salaris ambieer van 1000 euro!
Minister van Financien: BloodhoundFromHell
[Dit bericht is gewijzigd door Lucille op 17-04-2002 22:01]
quote:Per dag, week, maand of jaar?
Op woensdag 17 april 2002 21:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Jazeker en dat terwijl ik slechts een salaris ambieer van 1000 euro!
(bij die economen moet je altijd goed opletten)
quote:dat ministerie bestaat niet, en ik denk ook niet dat daar behoefte aan is. No offense.
Op woensdag 17 april 2002 21:59 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:Dan wil ik minister van vormgeving worden. Absoluut de beste papieren hiervoor!
GLG
quote:In de arbeidsvoorwaarden die ik heb opgesteld staat netjes per maand.
Op woensdag 17 april 2002 22:00 schreef Vision het volgende:[..]
Per dag, week, maand of jaar?
(bij die economen moet je altijd goed opletten)
quote:oh dit is serieus?!
Op woensdag 17 april 2002 22:00 schreef Vision het volgende:[..]
dat ministerie bestaat niet, en ik denk ook niet dat daar behoefte aan is. No offense.
welke posten staan open dan?
GLG
quote:Ministerie van Onbelangrijke Zaken.
Op woensdag 17 april 2002 22:02 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
oh dit is serieus?!
welke posten staan open dan?
GLG
quote:Dat is mooi nieuws. Dat lost tevens het cellentekort op. Misschien moeten we van de week eens om tafel gaan zitten en eens gaan kijken welke hotels gevangenissen geschrapt kunnen worden. Kan er misschien een woonwijk komen.
Op woensdag 17 april 2002 22:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ook met de bolletjesslikkers wordt korte metten gemaakt!Iedereen die er verdacht uitziet op SChiphol moet een substantie drinken die de eventuele bolletjes laten openknappen..
Of ze komen er gewoon niet in..
Nog open:
Minister van VROM
Minister van Sport en Cultuur (misschien Zander)
-Elk ministerie moet minstens 10% bezuinigen op de uitgaven.
-Elke grote uitgave moet getoetst worden door mij en kan door mij zonder meer worden afgekeurd.
-Er moet over alle offertes beter worden onderhandeld.
-De belastingtarieven moeten fors omhoog.
quote:Wie zegt dat ik cultuur ga sponseren? Ik ga er een commerciele tak van maken. Als John de Mol er miljardair mee kan worden dat gaat dit Ministerie ook winst maken. Zo gaan we namelijk het begrotingstekort terug dringen.
Op woensdag 17 april 2002 22:11 schreef detulp050 het volgende:
Premier, ik heb het volgende op de ziel:
Ministerie van Cultuur is overbodig. Echte cultuur komt vanuit het volk en laat zich niet sponseren om goed te zijn.. ik ben tegen een ministerie van Cultuur.
U beslist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |