Achquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:59 schreef infinity_737 het volgende:
Voor een 26-jarige is het in ieder geval strafbaar...
Dat dus. Beetje triest ook wel dat je geen volwassen dame zo gek hebt gekregen om sex mee te hebbenquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:59 schreef infinity_737 het volgende:
Voor een 26-jarige is het in ieder geval strafbaar...
Klpd tochquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:59 schreef SpecialK het volgende:
AIVD topics worden de laatste tijd wel steeds doorzichtiger.
Die poolse wou welquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:00 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Dat dus. Beetje triest ook wel dat je geen volwassen dame zo gek hebt gekregen om sex mee te hebben
Je rechterhand is nog steeds je beste vriendin huh.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:57 schreef skippy22 het volgende:
Wie heeft dat wel eens gedaan En hoe was dat
Ik ben vandaag nog niet naar euh een van mijn vriendinnen geweestquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:04 schreef Frasier het volgende:
Masturbatie-voer nodig?
ps. Je komt echt enorm seksueel gefrustreerd over.
Hé, nog een FOK!'er met een boom van 20CM!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:03 schreef skippy22 het volgende:
Lijkt me wel geil met moeite de 20x5 CM in dat nauwe gleefje stoppen
ik heb geen vergelijkingsmateriaal, sorry.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:06 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Een 14 jarige poes is toch net zo strak als jou poeperd
Nee, dit gaat 'm niet worden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:07 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog niet naar euh een van mijn vriendinnen geweest
Als je interesse hebt, PM me even. Ik kan mijn zusje wel voor je regelen tegen een redelijke vergoeding.quote:
Je wilt zeggen dat je darmkanaal tijdens je verblijf in de bak met 10 cm is opgerekt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:10 schreef Druktemaker het volgende:
Was wel lekker, ben net uit de gevangenis.
Ohjaa zak volquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:08 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
ik heb geen vergelijkingsmateriaal, sorry.Mss moet je sparen voor een vakantie naar Thailand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mee
Heb je hem er met moeite ingedruktquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:10 schreef Druktemaker het volgende:
Was wel lekker, ben net uit de gevangenis.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:11 schreef tisauch het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je darmkanaal tijdens je verblijf in de bak met 10 cm is opgerekt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar na een paar keer stoten is het echt zo lekker. Super strak. Zij vond het ook lekker, haar ouders niet.quote:
Ze brulde nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:15 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Ja, maar na een paar keer stoten is het echt zo lekker. Super strak. Zij vond het ook lekker, haar ouders niet.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:16 schreef Cybey het volgende:
D'r is geen kut in het ganse land die zo zalig spant als je eigen hand!
quote:
En nog eentjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:20 schreef infinity_737 het volgende:
Alle mods liggen te slapen vrees ik... Skipp, respect als je 13 pagina's vol krijgt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |